Allmänt om v2

DeletedUser

Guest
Jo men då är det inte du som äger dem längre ;) Nya generationer måste ta över och vem är bättre lämpad än mig? :) Nej inte du Born2bwild :p

jag ska vara ödmjuk och säga att det är jag nog inte. Men folk ska minnas mig som en stark kandidat som gjorde sitt bästa.

Ah, who am I kidding... klart jag är lämpad.
 

DeletedUser

Guest
Nix - snarare ironi...men det "snappades" inte...!?

Ska jag vara ärlig så visste jag inte du var kababel till det (no offense)

hanterar ett par ansökningar om dagen och då måste man lägga ironin åt sidan annars blir man spammad, och hade i detta, glömt bort att det finns andra likar.
 

DeletedUser

Guest
Ska jag vara ärlig så visste jag inte du var kababel till det (no offense)

hanterar ett par ansökningar om dagen och då måste man lägga ironin åt sidan annars blir man spammad, och hade i detta, glömt bort att det finns andra likar.

Trodde KOL var mer attraktivt än bara ett par varje dag? :(
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr inte Pirlo,de små spelarna har vi skrämt så de vågar inte söka,sen alla som har mer än 1 miljon i poäng verkar dras till LaD för att internadlas.
Så ca 2 modiga själar lägger ner lite tid för att söka sig till oss varje dag.
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr inte Pirlo,de små spelarna har vi skrämt så de vågar inte söka,sen alla som har mer än 1 miljon i poäng verkar dras till LaD för att internadlas.
Så ca 2 modiga själar lägger ner lite tid för att söka sig till oss varje dag.

Här uppe i norr/nordväst ansöker spelare för att de är så rädda så de vill ha skydd. Snälla som vi är invitar vi så klart dem, för att sen internadla eller skicka ut dem i krig så fienden får lite byar. Det var på så sätt vi fick Bosce i vår stam, vi tyckte lite synd om att han och resten av alla K#O#L spelare/stammar fick dras med ett så pass fult stamnamn ;)
 

DeletedUser

Guest
Trodde KOL var mer attraktivt än bara ett par varje dag? :(

det brukar sluta med att vi adlar dom som frågar trots att rekryteringen är stängd. Ryktet sprider sig och det är bara ironifria noobs som vågar ansöka

Ni är välkomna med ansökningar när som...

:D
 

DeletedUser

Guest
det brukar sluta med att vi adlar dom som frågar trots att rekryteringen är stängd. Ryktet sprider sig och det är bara ironifria noobs som vågar ansöka

Ni är välkomna med ansökningar när som...

:D

Skickar in min så fort jag vaknar imorn :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vi får inga ansökningar från några n00bs men nu vet vi vart dom vill in...;)
 

DeletedUser

Guest
Vi får inga ansökningar från några n00bs men nu vet vi vart dom vill in...;)

japp. vi får många ansökningar från LaD...

hehe.

Förresten så håller vi fortfarande på att diskutera din ansökan...
eller skulle det vara hemligt? förlåt!
;)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tyvärr inte Pirlo,de små spelarna har vi skrämt så de vågar inte söka,sen alla som har mer än 1 miljon i poäng verkar dras till LaD för att internadlas.
Så ca 2 modiga själar lägger ner lite tid för att söka sig till oss varje dag.

Drygt hälften från Hades?
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Gött att K¤O¤L tar på sig att plocka in alla flyktingar... Dem ska vara pålitliga i krig har jag hört.
 
Topp