Allmänt om v2

DeletedUser

Guest
I viss mån har dom det :) Bara du som inte ser :)

Roliga är att du pratar om dom(mig) som att vi var dumma i huvudet ^^ Kom ihåg att du en gång var en legend.

Ok...

Jag pratar inte alls om dom(dig) som om ni är dumma i huvudet - jag har all respekt för dom(dig) då jag vet att dom(du) är bra spelare.

Lite trist bara att se att dom Legender (med vissa undantag) jag en gång spelade med bara verkar aggera "flyktingmottagning" och har blivit världsmästare i internadling när jag vet att dom(ni) kan så mkt mer/bättre.
 

DeletedUser

Guest
Vi ligger inte i krig. Två spelare har slutat. Vad skulle vi göra? Låta byarna bli grå?

Internadlar inte ni era spelare som slutar? Var ju inte speciellt länge sen ni internadlade Bithir... Han hade väl ca 6 mille när han slutade? :p

när vi krigar så krigar vi ordentligt. Sedan att vi blivit tvungna att internadla är ju inget vi själva har valt... Visst är det kanske trist, men tycker du framställer det på fel sätt.
 

DeletedUser

Guest
därför tar ni in mer folk så hoppas ni dem ska sluta så ni får internadla dem med ? :p
 

DeletedUser

Guest
haha... Så kanske det är ;)

Nej men många bollar i luften nu. Så småningom händer nog något oväntat ^^
 

DeletedUser

Guest
Internadlar inte ni era spelare som slutar? Var ju inte speciellt länge sen ni internadlade Bithir... Han hade väl ca 6 mille när han slutade? :p

Birhir : Flest Poäng: 3,347,532

Inga 6/7 mille här som KSBR hade :)

Aja, det ända jag inte förstår med er är varför ni tog in Forsbeerg (inget illa menat till dig m8 :p)...
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Eftersom vår tråd är låst kan jag ge en update här istället för dem som är intresserade om hur de går för Bring it och co.
Ros-r var inte påtänkta offer från början, men tog illa upp och skulle visa stake när vi städade på hemmaplan.
Jag var helt ärligt övertygad om att vår koloni i k48 skulle ryka väldigt snabbt eftersom det är nyadlade byar med få fyllda farmplatser, men RoS-r hade inte mycket att komma med skulle det visa sig. Dem fick en del byar i början men det var mestadels klent deffade småbyar. Även fast det inte finns allt för många ros-r spelare i vår närhet (k63/73) leder vi statsen vilket RoSr inte kan se som något annat än ett stort misslyckande.
Med några få undantag (Storfjong tex) Var det ett gäng oduglingar hela högen. Karagara tömde alla trupper han hade på EdubbleE gång på gång men misslyckades ordentligt alla gånger.
Alltså inget toppbetyg till RoS-r.

Däremot tog dem hjälp av sina allierade som hade betydligt mycke mer att komma med.
6-10pers från DO har legat på som fan och bränt sjuka mängder off men också lyckats rensa och adla ett ordentligt gäng byar.
Hatten av för Tigertutt ljungarum bigkrille jazzeman partyillern och Tussi89 som varit de flitigaste hittills.
Ingen av ovannämda har vågat sig på mig dock, hedrande men tröttsamt.
Fram tills nu har DO fått köra relativt ostört mot oss men vi har nyligen inlett en offensiv från våra hemmakontinenter 160h bort.=)
Vi ska göra vad vi kan för att skada dem och kommer skrika och sparka till sista gubben.

benDOver, nu ska ni få smaka på Bring it;)
 
Senast ändrad:

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Bringt
Players:

Side 2:
Tribes: ROS-R RoS
Players:

Timeframe: Förra månaden


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 91
Sida 2: 22
Skillnad: 69

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 842,373
Sida 2: 109,876
Skillnad: 732,497

image.php



Som ni ser e de inte mycket action.
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Dessa statsen e inte lika roliga att visa men den ska ju publiceras också.
Om man får komma med borförklaringar o försöka vinna tillbaka heder så får ja be er att jämföra poängvärde med byerövringar.


Side 1:
Tribes: Bringt
Players:

Side 2:
Tribes: DO
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 61
Skillnad: 55

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 43,940
Sida 2: 218,594
Skillnad: 174,654

image.php


.
 

DeletedUser

Guest
de har inte varit några billiga byar iaf :) får trösta oss med de
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Vet inte om jag e ensam om att smeka salamin till twstats men om de e nån mer än jag som delar det intresset har ja godis till ert runkfack

Satt o läste lite på v4.
En av toppstammarna hade hoppat på en kille som körde i solostam.
Dem gav honom beröm för ett väl utfört deffjobb. Här är ett utdrag av inlägget


"Vi testade nyligen av vår anfallsförmåga och slipade in våra tekniker mot den kanske bäste defensive spelaren vi någonsin stött på, Tool.

All heder till honom för den enorma insats han gjort helt ensam med att försvara sina byar på ett helt lysande sätt. Många av våra attakstackar slog stora hål i luften och adelståg intajmade bara sekunden efter bruntattackerna sprang in i röda muren i form av inskickad sekundtajmad assist."

Kolla killens deffob
Helt skadat
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Vet inte om jag e ensam om att smeka salamin till twstats men om de e nån mer än jag som delar det intresset har ja godis till ert runkfack

Satt o läste lite på v4.
En av toppstammarna hade hoppat på en kille som körde i solostam.
Dem gav honom beröm för ett väl utfört deffjobb. Här är ett utdrag av inlägget


"Vi testade nyligen av vår anfallsförmåga och slipade in våra tekniker mot den kanske bäste defensive spelaren vi någonsin stött på, Tool.

All heder till honom för den enorma insats han gjort helt ensam med att försvara sina byar på ett helt lysande sätt. Många av våra attakstackar slog stora hål i luften och adelståg intajmade bara sekunden efter bruntattackerna sprang in i röda muren i form av inskickad sekundtajmad assist."

Kolla killens deffob
Helt skadat


Jag ahr hört att Tool var en gammals pelare som nyligen joinat och at han är en av de bästa,.

Men de kan ju bara vara ett rykte.
 

DeletedUser

Guest
Jag har lirat med Tool, han är duktig, men på v3 fick både han och jag bita i det sura äpplet när vi krigade mot DÖD, vi blev båda nollade...


tbx till v2, tror inte han lirade denna världen
 
Topp