Allmänt om v2

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
trevligt? upplyst?...näää...och ditt igm nyss låg på liknande nivå...sorry...men det placerar dig långt ner på listan över människor med hyfs....nog om det nu ...jag är sällan inne och skriver ytterst sällan här och så kommer det att förbli...men inte kul bli kallad "pack" när man faktiskt tittar in....men du slippe rhöra mer om det...


Vad var det otrevliga med mitt mail? Jag önskade ju er tom lycka till.
 

DeletedUser

Guest
detsamma gjorde ju jag till er ...:)....fast det var ju innan vi blev kallade pack....hehe men som sagt ...lycka till....
 

DeletedUser

Guest
Nu lägger ni ner med alla spydigheter annars sätter jag hänglås här.
Tilbaka till Topic.
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Vinden har vänt i k48/47

Side 1:
Tribes: DO-RIM RIM-DO
Players:

Side 2:
Tribes: Bringt
Players:

Timeframe: Förra månaden


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 95
Skillnad: 89

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 61,424
Sida 2: 864,135
Skillnad: 802,711

image.php



Sakta men säkert får DO äta upp sitt backstabb
 
Senast ändrad:

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0

Nja det vette fan. Det finns ett max för hur många byar vi kan ta om dagen, eftersom vi gärna behåller dem.
Du får ju räkna med att vi är 7 aktiva som tillsammans hade 118 byar innan denna månaden. Nu har vi 213.
Dessutom har vi varit under hyffsat tunga anfall den senaste veckan. Men fokus på mig.=(

Vi gick iofrs på plus den veckan också=)

Side 1:
Tribes: DO-RIM RIM-DO
Players:

Side 2:
Tribes: Bringt
Players:

Timeframe: Förra veckan


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 23
Skillnad: 21

image.php


Säg vad du vill om vår utveckling, men sanningen är att vi är ett virus i k48/47. Vänta en månad och se. Dem skulle tackat ja till alliansen vi erbjöd dem istället för att backstabba oss när RoSr redan attackerade oss.
Nu får ni sota

Edit: att vi hade 118 byar stämmer inte riktigt. Räknade bara hur många vi har nu minus hur många vi tagit av DO/RIM senaste månaden. Men vi plockar ju av svit och annat löst folk också så sanningen ligger nog närmre 80byar.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Nu händer det i mina ögon väldigt konstiga saker.

Flera UrbanT-spelare har gått med i Solace och nu undrar man ju hur dom tänker då dom lämnade för ett tag sedan pga att dom ville hitta tillbaka till spelglädjen och den gamla Urban-andan igen samt inte ville spela med dåvarande ledning som innehåller samma spelare idag och som då var en bidragande orsak till "uppbrottet" m.m. m.m. :confused:

Vad har Hoaa & Co hotat med nu (eller lovat)? ;)
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Nu händer det i mina ögon väldigt konstiga saker.

Flera UrbanT-spelare har gått med i Solace och nu undrar man ju hur dom tänker då dom lämnade för ett tag sedan pga att dom ville hitta tillbaka till spelglädjen och den gamla Urban-andan igen samt inte ville spela med dåvarande ledning som innehåller samma spelare idag och som då var en bidragande orsak till "uppbrottet" m.m. m.m. :confused:

Vad har Hoaa & Co hotat med nu (eller lovat)? ;)

Vi har lovat att den ena ledaren och vår store stridsinspiratör som var i ledningen då, inte kommer återkomma till ledningen denna gång.
 

DeletedUser

Guest
Har ni inte lärt er att UrbanT lirare har som vana att lämna sina stammar lite då o då för att "hitta spelglädjen" ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag stack till knektarna istället fick roligare där eftersom dom låg vägg i vägg med mig :)
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
RoS-R, har en liten fundering som ja ligger sömnlös över.
Ska ni bara tillåta att bli förnedrade på detta vis?
Först så tar vi några byar av er. Då blir ni sura och plockar fram era hårdhandskar. Ni lyckades inte med ett skit och förlorade kriget även om det var patetiska stats. Så ni skriker om hjälp till era allierade och tar in DO i leken. Dem presterar 1000ggr bättre än er men lyckas inte radera oss helt och får nu smaka på grande schlaan alá Bring it.

Ni blev visserligen dubbelförnedrade av TCO i andra änden av er skamfläck.
Men att ni bara sitter där borta i ert täta lilla kluster, jätte nära oss. Utan att ens skicka en liten deffby som ska byggas om eller nåt. Skäms ni inte?
Nu har vi snart ätit upp allt motstånd mellan er och vår koloni. När vi kommer fram så kommer det smälla.
Det vore en tanke från er sida att börja göra motstånd medans ni kan.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag hoppas verkligen att Bring It växer till sig. De verkar roliga :)
 

DeletedUser

Guest
Bring it är inte direkt något hot för någon i k47

Det är kanske därför?
 
Topp