Alla problem lösta! .. jo tjena

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Gar inte frysa allt pagrund av tekniska problem med databaserna da tider och sa hade vart tvugna att studsa fram och tillbaka. Detta är den mest rättvisa lösning och är nu utsprid utöver 262 världar.
 

DeletedUser

Guest
Haha tribalwars har blivit så jävla fail. Det är ju en sak om det inte funkar på 1 timma med vafan? Sen att det är fred är ju förfan ännu värre, så jag som skickat attacker som vandrat i 3 dagar ska bara komma och säga hej? Ni på innogames är cp

Jag gillar det, då hinner jag lugna ner mig i adlandet i ett par dagar till, dem har ju inte bara varit ute på en 120h resa en gång redan :)
 

DeletedUser

Guest
Gar inte frysa allt pagrund av tekniska problem med databaserna da tider och sa hade vart tvugna att studsa fram och tillbaka. Detta är den mest rättvisa lösning och är nu utsprid utöver 262 världar.

Tumme upp för det arbetet, det skulle kommit redan igår e.m
 

DeletedUser

Guest
EDIT 14:35
All 262 worlds affected by this issue have now been set with a peace time till tomorrow 16.00. As soon as everything works without any problems again, we will deactivate this peace. This means, all attacks landing, will bounce and go back to origin village.


Då är det bara att packa ihop datan gubbar, tw imorgon kl 16.00 hos mig!
 

cthulhu

Member
Reaktionspoäng
8
Betyder det att attacker som är ivägskickade och landar efter det datumet är ok?
Eller är alla som är på väg nu körda?
 

DeletedUser

Guest
Alla attacker som landar förre kl 16.00 imorgon knackar på muren, klottrar "I was here" för att sedan dra vidare, efter kl 16.00 imorgon så är det som en vanlig attack igen.
 

DeletedUser

Guest
Ta bort attack-skyddet (att attackerna studsar), det funkar ju nu
 

DeletedUser

Guest
försök du sätta dig och fixa 200 servrar... sluta spela om du itne är nöjd :S

Jag är inte anställd som tekniker, men om jag vore det hade jag gjort mitt jobb.

Och möjligtvis tänkt lite på längre sikt och försökt komma på en hållbar lösning istället för att bara sätta på en ny silvertejpsbit på båten när det börjar läcka in vatten (det var en metafor).
 

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
Jag är inte anställd som tekniker, men om jag vore det hade jag gjort mitt jobb.

Och möjligtvis tänkt lite på längre sikt och försökt komma på en hållbar lösning istället för att bara sätta på en ny silvertejpsbit på båten när det börjar läcka in vatten (det var en metafor).

dem gör nog sitt jobb just nu... dem satt uppe vid 3 inatt också och ***** med detta om jag inte har fel för mig ?

alla anfall går som besök nu så du har inget att vara rädd för ^_^

sen kanske du ska bli tekniker och börja jobb där så får vi inte såna här problem el ? ;)
 

DeletedUser

Guest
Dags att häva skyddet? Går ju att logga in, eller tänker ni låta alla som håller på att bli neradlade slippa tappa byar som dom hade gjort oavsett dessa problem med servrarna...
 

DeletedUser

Guest
försök du sätta dig och fixa 200 servrar... sluta spela om du itne är nöjd :S

Du har helt rätt. Missnöje är absolut inte rättfärdigat när en produkt/tjänst inte fungerar som den bör.

Varje gång jag går till ICA för att köpa mjölk och kossan är ur funktion så tänker jag "men, det är ju bara att skita i att köpa mjölk om jag inte vill ha!".

För satan... Bror. För satan.
 

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
Du har helt rätt. Missnöje är absolut inte rättfärdigat när en produkt/tjänst inte fungerar som den bör.

Varje gång jag går till ICA för att köpa mjölk och kossan är ur funktion så tänker jag "men, det är ju bara att skita i att köpa mjölk om jag inte vill ha!".

För satan... Bror. För satan.

precis du kan lika bra gå och mjölka själv :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp