Alla problem lösta! .. jo tjena

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
neej man kan tro på många sätt ^^

fixa så du kommer in i ledningen då så har du inget att klaga over sen! ;)
 

DeletedUser

Guest
EDIT 15.51
We are currently slowly going back up again. We are hoping that we from this point on can continue without problems. If we are problem free for 1 – 2 hours, we will deactivate the peace times 1 – 2 hours after that.

Låter spännande, rysk roulett!
 

DeletedUser

Guest
precis du kan lika bra gå och mjölka själv :D

Exakt, jag ska bara skaffa en kossa, en hink, lite mjölkningsteknik och kunskap att hålla mjölken fräsch längre än ett dygn (VILKET ÄR EXAKT VAD JAG TÄNKTE BETALA FÖR !"#/E)(!/"#)(/!"#)............... Om du inte kan förlänga den metaforen till tw så är det lika bra att du går å lägger dig i fosterställning i duschen med detsamma, för här kommer du fan ingenstans.
 

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
Exakt, jag ska bara skaffa en kossa, en hink, lite mjölkningsteknik och kunskap att hålla mjölken fräsch längre än ett dygn (VILKET ÄR EXAKT VAD JAG TÄNKTE BETALA FÖR !"#/E)(!/"#)(/!"#)............... Om du inte kan förlänga den metaforen till tw så är det lika bra att du går å lägger dig i fosterställning i duschen med detsamma, för här kommer du fan ingenstans.

aggresiv el ?^_^
 

DeletedUser

Guest
Att innogames inte är seriösa i det dem gör är faktiskt skrattretande,
hade dem inte varit de så hade dem säkerligen inte suttit uppe inatt så länge som dem gjorde,
utan tänkt, "jaja, detta tar vi imorgon grabbar, nu går vi hem och sover".

Samt är detta första gången under dem 4 åren jag spelat att servern legat nere så pass länge som nu.
Så jo, jag blir förvånad över detta. Och om jag känner Nino rätt så kommer han ta reda på vad som orsaka detta problemet, och göra en fix på de så att de inte händer igen.

Vill ge tummen upp till dem som jobbar med de att dem fortfarande orkar leta,
och fixa med den lilla sömnen dem fick inatt.
Speciellt när de är så många som klagar på deras jobb.
 

DeletedUser

Guest
Att innogames inte är seriösa i det dem gör är faktiskt skrattretande,
hade dem inte varit de så hade dem säkerligen inte suttit uppe inatt så länge som dem gjorde,
utan tänkt, "jaja, detta tar vi imorgon grabbar, nu går vi hem och sover".

Samt är detta första gången under dem 4 åren jag spelat att servern legat nere så pass länge som nu.
Så jo, jag blir förvånad över detta. Och om jag känner Nino rätt så kommer han ta reda på vad som orsaka detta problemet, och göra en fix på de så att de inte händer igen.

Vill ge tummen upp till dem som jobbar med de att dem fortfarande orkar leta,
och fixa med den lilla sömnen dem fick inatt.
Speciellt när de är så många som klagar på deras jobb.

Försöker du få lite gratis pp eller?
 

DeletedUser

Guest
Fredsläge

Fredsläge är i mitt tycke inget bra alternativ då det enbart gynnar försvararna. Dom har möjlighet att bygga upp murar och skicka runt trupper. Det enda vettiga hade varit att frysa värdarna så att inget händer alls. När spelet sedan startas upp igen står trupper i samma läge igen och byarna är oförändrade.
 

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
Fredsläge är i mitt tycke inget bra alternativ då det enbart gynnar försvararna. Dom har möjlighet att bygga upp murar och skicka runt trupper. Det enda vettiga hade varit att frysa värdarna så att inget händer alls. När spelet sedan startas upp igen står trupper i samma läge igen och byarna är oförändrade.

dem kunde väl inte frysa världarna el ?
 

DeletedUser

Guest
Då får dom fixa den funktionen, som det är nu kan en offensiv som planerats och är under utförande vara totalt bortkastad tid.
 

DeletedUser

Guest
Trial & Error-upplägget är bra när man studerar Nino & co., inte när man sköter ett företag med betalande kunder..... :D
 

Gnaget1891

Member
Reaktionspoäng
0
Nu när allt är uppe igen så har jag upptäckt detta.

Poäng innan betalning för avbeställningsperiod

Följande poäng får enbart omplaceras efter att avbeställningsperioden avslutats: Poäng Köpdatum Slutet på avbeställningsperioden
198 28 02 11 18:58 25 04 11 19:58

Och undrar ifall flera fått något. Ursäkta om det blir lite kladdigt men har fått 198prem som inte verkar gå att använda fören 25/4
 

DeletedUser

Guest
Nu när allt är uppe igen så har jag upptäckt detta.

Poäng innan betalning för avbeställningsperiod

Följande poäng får enbart omplaceras efter att avbeställningsperioden avslutats: Poäng Köpdatum Slutet på avbeställningsperioden
198 28 02 11 18:58 25 04 11 19:58

Och undrar ifall flera fått något. Ursäkta om det blir lite kladdigt men har fått 198prem som inte verkar gå att använda fören 25/4

spnsorpay sak, du får inte flytta dom till annat konto bara dock använda dom
 

DeletedUser

Guest
igår gnällde alla på att jag gnällde , idag gnäller fler . Dom som jobbade med servrarna inatt tjäna nog inga 74.50 i timmen , dom är anställda och har ett jobb att utföra även om det sker på jourtid . Har själv jobbat i tid och otid inom carlsberg och fick jobba både nyår och julafton , men det ingår i mitt jobb att serva kunderna , svårare än så är det inte

Men man skall ju icke gnälla här som betalande kund utan man skall betala och bara sitta och vänta tilsl man får spela , man får inte spela när man vill/kan uppenbarligen , visst inga större problem på flera år men nu blv det uppenbarligen ett mega problem ist

Så vi alla som vill vara betalande kund och vill ha valuta för våra pengar kan gott sitta här och bara le och vara skit glada och hejja på en serverpark som verkar gjort sitt
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp