Alla problem lösta! .. jo tjena

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Gnaget1891

Member
Reaktionspoäng
0
spnsorpay sak, du får inte flytta dom till annat konto bara dock använda dom

Fick dom igår vilket var skumt och flera i min stam som fått samma men ingen kan använda dom så det har nått med serverstrulet att göra enligt mig att vi ens har dom.

Men det visar sig om dom är tillgängliga den 25/4 ;)
 

DeletedUser

Guest
jag vill se en tid när man kan börja spela igen , ingen mening och sitta här och uggla till ett icke fungerande spel

ge oss en tid ni kan garantera , sen kan ni glömma 3 dagars gratis prem , 6 månader låter rimligare i mina öron
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Så ni kan inte stå för att freden inte gick upp när ni sa det?
Förfaen, banna mig säger jag ju.
 

DeletedUser

Guest
Sluta radera skit. Får man inte argumentera mot varandra så kommer man inte någonstans.
 

DeletedUser

Guest
jag vill se en tid när man kan börja spela igen , ingen mening och sitta här och uggla till ett icke fungerande spel

ge oss en tid ni kan garantera , sen kan ni glömma 3 dagars gratis prem , 6 månader låter rimligare i mina öron

Hahaha, dagens kommentar :) Är knappt så dom öppnar de nya världarna i rätt given tid
 

DeletedUser

Guest
Det här är väll för i helvete inget theparty. Folk är arga och det med rätt. Ni har ett jobb som ni sköter förbannat dåligt och om ni då raderar respons ni får på det så blir man knappast gladare. Möt ilskan på ett moget sätt istället. Du kan ju för i helvete censurera inlägg om de blir lite för magstarka för dig lilla ponken.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det här är väll för i helvete inget theparty. Folk är arga och det med rätt. Ni har ett jobb som ni sköter förbannat dåligt och om ni då raderar respons ni får på det så blir man knappast gladare. Möt ilskan på ett moget sätt istället. Du kan ju för i helvete censurera inlägg om de blir lite för magstarka för dig lilla ponken.

Så du anser att personangrepp hör hemma i tråden?
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är sjuk dåligt att man bara får 2 dagars prem... hur blir det lixom för oss som spelar med prem kommer vi får dem där extra dagarna när vår prem går ut? För annars dra vi ju endå ingen nytta av det!

GE OSS PP ISTÄLLET säger jag bara!
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är sjuk dåligt att man bara får 2 dagars prem... hur blir det lixom för oss som spelar med prem kommer vi får dem där extra dagarna när vår prem går ut? För annars dra vi ju endå ingen nytta av det!

GE OSS PP ISTÄLLET säger jag bara!

PP är dåligt eftersom om någon har cirka 50 konto så kan dem skicka över all pp till ett konto och vips dem har fått mer pp än andra ;)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att 7.0 är en succé btw.

Dementeras, till och med företaget Midway hade lyckats bättre.
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på att det endast finns 15 världar så skulle inte det funka. Tänk lite förfan.

Totalt värdelöst gjort utav .se crew, bemöt våra synpunkter med lite värdighet istället, ni behöver inte ta bort varenda jälva inlägg.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp