Alla problem lösta! .. jo tjena

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tyvärr inte, det handlar om 262 världar som upplever samma problem. Tekniskt nog inte möjligt för oss att göra det pa sa managa världar. Supporten kommer dock försöka assistera sa pass bra de kan.

Det kan ju inte stämma att ALLA världar har haft samma problem då jag utan några som helst bekymmer har kunnat logga in & lira på t.ex. .net (w54)
 

DeletedUser

Guest
Nåväl, tackar för att det verkar fixat

Är det en testkörning, eller ska det vara avklarat nu? mao kan vi vänta oss mer nertid (planerad då)... för mer "fix"...
 

cthulhu

Member
Reaktionspoäng
8
Nu ligger skiten nere igen.
Vaför säger serviceteknikerna att det är löst om det inte är det? Är de bara glada amatörer som inte vet vad de gör?
Ni får ursäkta, men det här är verkligen uselt skött av era tekniker/service providers. Det är egentligen synd om er på innogames som försöker hålla ångan uppe.
 

DeletedUser

Guest
riftäger

på grund av sånt här fel vill jag ha premium i ett halv år.
 

DeletedUser

Guest
Vad ska man sägA :D funkar ett tag sen Poff så funkar det inte :D ¨

Lite komiskt tycker jag :p
 

DeletedUser

Guest
EDIT 12:57
That solution did not hold out, and we are again in a dead-zone. ETA from our Sys-admins is now 30 minutes if the solution they are working towards will work.


Vore trevligt om innogames går in och skriver vad ETA står för så att vanliga dödliga fattar.
 

DeletedUser

Guest
Jaha - så "brakade" det igen då...LOOOOOOOOOOOOOOOL...

Sitter & lyssnar på Magnum Bonums "dunderhit" från 1980 - Amatörernas Kväll... :D
 

DeletedUser

Guest
Besök

Dina trupper besökte Barbarby (569|522) K55

De drack tills de stupade och nu kryper dem fyllesjuka hem igen.
Gott nytt år alla spelare!



vafan????
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp