Abel v.s DO, Do-A

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
DO goez barbars och lämnar Solace ensamma med tco i toppen? :rolleyes:

Go Abel! Jag är ett stort fan ;)
 
Senast ändrad:

kugelfest

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes:
Players: Abel

Side 2:
Tribes: DO DO-A
Players:

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 30
Sida 2: 2,392
Skillnad: 2,362

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 2
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 292,915
Sida 2: 20,689,746
Skillnad: 20,396,831

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 61,064
Sida 2: 20,917
Skillnad: 40,147

image.php



Vet inte vad jag ska tycka, att en så stor stam inte tagit mer är dåligt. Att abel inte tagit mer är också åpligt, speciellt när han skapar en tråd om det på forumet.

flame suite on
 

DeletedUser

Guest
Så bara för att vi är stora så måste vi bry oss?
Jag tror nog Abel kan erkänna att han har fått en del rens på sig, men inga adel(vad jag vet), hmm undrar varför?
 

DeletedUser

Guest
Varje by man tar skall gå att hålla vettu, de två byarna jag förlorade ville jag inte ens ta från början^^
Så mestandels mycket ob i anfall och försvar iaf. vill inte heller förhasta mig i att ta byar jag inte kommer hålla, storleksskillnaden gör att jag måste spela smart vettu ;)

nja jag hade väl 2000 incs, varav dem var 12 tåg som mest samtidigt. adlar har landat tro mig :)
 

DeletedUser

Guest
igentligen dina byar , tror jag är fullproppat med deff från tco:rolleyes:]

kasnke en vild gissning men man vet ju aldirg , :D
 

DeletedUser

Guest
Det är lite lustigt att folk inte verkar förstå att Abel inte vill tyna bort av uttråkning och bara dö som barbarby, utan försvinna i en Blaze of Glory. Ännu lustigare är alla konspirationsteorier, hobbystrateger och andra förstå-sig-påare som lägger så vansinnigt mycket vikt vid att en spelare vill dö på slagfältet, att det skapar ringar på vattnet över hela V2.

Visst, Abel har garanterat alla sina byar deffade med 200k/200k. Det förstår ju alla. Samma alla som visste att Bringt var uppdeffade av TCO inför Solacekriget? Och ingentstans lär vi av våra misstag, för det är mycket roligare att tro på allt dravvel man hör, kasta en och annan paj, och kläcka sin egen lilla teori.

För att Abel, min lilla krigsgud, bara vill försvinna med ett ka-boom istället för ett fjuttigt klick är visst otänkbart, trots att han faktiskt försökte redan den 22:e maj. Om nån nu orkar kolla, eller ens bryr sig, om fakta...
 

kugelfest

Member
Reaktionspoäng
0
Det är lite lustigt att folk inte verkar förstå att Abel inte vill tyna bort av uttråkning och bara dö som barbarby, utan försvinna i en Blaze of Glory. Ännu lustigare är alla konspirationsteorier, hobbystrateger och andra förstå-sig-påare som lägger så vansinnigt mycket vikt vid att en spelare vill dö på slagfältet, att det skapar ringar på vattnet över hela V2.

Visst, Abel har garanterat alla sina byar deffade med 200k/200k. Det förstår ju alla. Samma alla som visste att Bringt var uppdeffade av TCO inför Solacekriget? Och ingentstans lär vi av våra misstag, för det är mycket roligare att tro på allt dravvel man hör, kasta en och annan paj, och kläcka sin egen lilla teori.

För att Abel, min lilla krigsgud, bara vill försvinna med ett ka-boom istället för ett fjuttigt klick är visst otänkbart, trots att han faktiskt försökte redan den 22:e maj. Om nån nu orkar kolla, eller ens bryr sig, om fakta...

Ser mest ut som ett par bykrockar än så länge så jag fattar inte hypen.

Så bara för att vi är stora så måste vi bry oss?
Jag tror nog Abel kan erkänna att han har fått en del rens på sig, men inga adel(vad jag vet), hmm undrar varför?

När en ensam spelare förklarar krig mot en väldigt mycket större stam så är det lite pinsamt att gå bakåt i statistiken, säger en hel del om stammen. Sen vet jag inte varför ni inte skickar adel (eller var det ironi?) men det kanske beror på att ni inte kan?
 
Reaktionspoäng
0
Banzai!

Ni får ta och vakna nu DO. Ni verkar piggare än Traktor var back in ze days men det säger just ingenting. Låt inte Abel stackarn vänta... :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Abel Abel go go go detta ror du hem tyvärr kommer inte DO låta dig dö,
Du gör ju DO mer till åtlöje nu än på våran tid med the13/MoB/Banzai
you go alla vet vad du går för eller ja alla förutom DO verkar det som
 

DeletedUser

Guest
Abel Abel go go go detta ror du hem tyvärr kommer inte DO låta dig dö,
Du gör ju DO mer till åtlöje nu än på våran tid med the13/MoB/Banzai
you go alla vet vad du går för eller ja alla förutom DO verkar det som

Hehe det finns en the13 spelare kvar som fortfarande ger allt här på v2! be ware, for old times my friend!
 

DeletedUser

Guest
Jag har en skum känsla av att abel har allt för många vänner på v2, och han kommer bli rådeffad :D

//Yam
 

Supergoof

Medlem
Reaktionspoäng
0
Innan man börjar gapa allt för mycket om externdeff borde man kanske ta en titt på kartan??
Jag har själv en liten teori om var deffet kan komma från.
Galen tanke jag vet, men vi lever i en galen värld.



abelb.png
 

DeletedUser

Guest
Hahaha men då är det väl bara att ta bort dom byarna :)
Ju längre ni väntar desto mer kommer ni att bli till åtlöje :)
Skicka bara en massa långrens och bomba sönder byarna.
 

DeletedUser

Guest
Det är väl ungefär vad som de försöker göra, men mitt deff är hemma snabbare än deras adlar/off är framme så :)
 

DeletedUser

Guest
Det roligaste är att det verkar inte vara så att DO klarar sig själva, så de har dragit in TI i kriget :)

Well, då krigar jag emot er med =)
 

DeletedUser

Guest
woho abel har har du fått påhälsningar av flera noobs förutm DO stackare ser ut som att du bara kommer växa =) du får tydligen inte dö
fast det e ju förstås brobeck som utnämt sig enligt hans egen utsaga att han e bäst på v2 och alltid varit bäst kanske du kunde kriga mot då hade du säkert fått d svårt :p
 
Topp