Abel v.s DO, Do-A

DeletedUser

Guest
Abel är och kommer alltid vara en av dom bästa spelarna värld 2 skåddat allt annat kan ni lägga i soptunnan

(kommer tråden om fejkgräns snart? har ett och annat att säga i den ;))
 

DeletedUser

Guest
Så bra går det inte för abel:)
Han vill dä och jag har inte mött så mkt motstånd där då jag plockat byarna jag villjat ha som godis från små barn :O
Han klarar sig pga att det är typ deff från olika spelare i varje jävla by =)
Om du värkligen vill dö vrf inte skicka hem det och köra med ditt eget?? :O
Förstår inte hur du tänker men det låter inte spic smart abel du vill inte dö du vill bara malla dej och värka bra men i själva värket klarar du inte dej själv ;)
 

DeletedUser

Guest
För man kan inte bygga 50k spjut / svärld i alla sina byar
Dom trupperna han har i sina byar kan han omöjligt bygga själv ;)
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
är man en bra deffspelare så kan man tajma in sina deffar och skicka dom fram och tillbaka.
gäller och kunna läsa av attacker vilket jag tror att Abel gör väldigt bra.

men iaf så klarar ingen sig helt själv. ligger i TW's natur att man behöver deff från polare och stam.
 

DeletedUser

Guest
Så bra går det inte för abel:)
Han vill dä och jag har inte mött så mkt motstånd där då jag plockat byarna jag villjat ha som godis från små barn :O
Han klarar sig pga att det är typ deff från olika spelare i varje jävla by =)
Om du värkligen vill dö vrf inte skicka hem det och köra med ditt eget?? :O
Förstår inte hur du tänker men det låter inte spic smart abel du vill inte dö du vill bara malla dej och värka bra men i själva värket klarar du inte dej själv ;)

HAHAHAH, du har lite rätt dock, jag ville sluta v2. Men jag ville inte bara sluta i massa barbarer eller internadla utan jag har sagt hela tiden att jag ska bli slagen i krig.

Så jag skapade den här tråden, krigade 2 veckor sen loggade jag inte in igen. jag trodde givetvis att jag skulle bli adlad nu och var mycket nöjd. Efter 1.5 veckor från att jag loggade in "sista gången" så sa någon "men abel du har ju 2.5 miljoner kvar på v2".

Vafan tänkte jag och kollade tw stats, ingen hade adlat på flera dagar så loggade in, muckade lite för att sen förhoppningsvis bli adlad denna gången. spelade 2 dagar och loggade sedan ut, nu borde jag snart vara nollad så det gick bra antar jag=)

Edit: kollade tw stats nu, har ju för helsike 900k kvar? tvinga mig inte logga in igen, vill inte se alla hemska rapporter där folk adlar med deff eller har flera minuter mellan adlarna, för det var vad jag såg förra gången XD
 
Senast redigerad av en moderator:

marine

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vet hur det känns abel, jag har försökt bli bortadlad sen TKOTRT upplöstes, det tog längre tid än jag räknat med men snart har jag lyckats.
Tror det är en sidoeffekt av alla barbarbyar att folk knappt orkar/vågar attackera spelar konton utan vill hellre plocka gratis byar.
 

DeletedUser

Guest
Jag vet hur det känns abel, jag har försökt bli bortadlad sen TKOTRT upplöstes, det tog längre tid än jag räknat med men snart har jag lyckats.
Tror det är en sidoeffekt av alla barbarbyar att folk knappt orkar/vågar attackera spelar konton utan vill hellre plocka gratis byar.

Klockrent svar från en i samma situation, så rätt =)
 

DeletedUser

Guest
Lite imponerande är det ändå att Abel lyckas göra lite motstånd, när han inte "spelar"...

Kan ju bara beklaga att man ligger så långt ifrån honom, tänk att kunna sätta Jag har adlat Abel på sin meritförteckning :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jag skrattade så jag grät när jag såg forumet att folk faktiskt trodde jag fanns på kontot, det måste betyda att någon verkligen mött motstånd på ett dött konto :D

Men det är bra fan, fortsätt så så kanske ni kan vinna ett krig emot gråbyar en vacker dag! :D
 
Topp