Abel v.s DO, Do-A

DeletedUser

Guest
pfft bullshit, jag tror ärligt talat att det bara inte finns krut nog i stammen? var det inte ni som skulle visa er starka inför tco eller ngt såntdär? jag är bottenskrapet från bringt, skillen jag har sett kan 5 bringt lirare dra ensamma, eller vänta, just det, ni krigar ju inte :rolleyes:

Haha, har du startat krig mot DO :D

Eftersom du är det fegaste man kan hitta på v2 (Om man blundar för Karagara) så antar jag att dina byar är deffade av TCO. Vet att du skriver annat men har lte svårt att tro på dig. Finns det nån i DO som kan bekräfta deffningen av TCO, ex med rapporter??
 

DeletedUser

Guest
Jag själv tyckte att det var lite konstigt när alla abels byar hade 30 000 - 50 000 spjut och svärd minst i alla sina byar men raporter från spej i k 23 visar att nästan alla byar där är tomma så Kan vara sant det han säger
 

DeletedUser

Guest
Kan ju stämma att snubben Abel inte får in deff då han har en fin kluster ifrån själva fronten....
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
Bra sätt att avsluta sin tid på V2 abel (om du lyckas med det),fint att se att det fortfarande finns spelare som vågar spela (inte som born2bwild klicka på avsluta så fort det började hetta till "fegis")
 

DeletedUser

Guest
Haha, har du startat krig mot DO :D

Eftersom du är det fegaste man kan hitta på v2 (Om man blundar för Karagara) så antar jag att dina byar är deffade av TCO. Vet att du skriver annat men har lte svårt att tro på dig. Finns det nån i DO som kan bekräfta deffningen av TCO, ex med rapporter??


Det du skriver är ganska pinsamt, vi vet vad du går för. Inställningar --> Ta bort konto.
 

DeletedUser

Guest
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, har du startat krig mot DO :D

Eftersom du är det fegaste man kan hitta på v2 (Om man blundar för Karagara) så antar jag att dina byar är deffade av TCO. Vet att du skriver annat men har lte svårt att tro på dig. Finns det nån i DO som kan bekräfta deffningen av TCO, ex med rapporter??

Feg? hmm. well din åsikt, men eftersom jag har spenderat min v2 tid att göra ganska mycket motsattsen av vad feghet är så vet jag inte riktigt vad du fått det ifrån^^
 

DeletedUser

Guest
Har inte följt dig så mycket men tror det är en av dom bättre deffarna på V2??
fast det var ju ett tag sedan jag spelade där så jag vet inte.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: DO
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: Abel

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 73
Sida 2: 2
Skillnad: 71

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 0
Skillnad: 2

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 656,900
Sida 2: 18,600
Skillnad: 638,300

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19,104
Sida 2: 0
Skillnad: 19,104
 

DeletedUser

Guest
Over all statestik

Side 1:
Tribes: DO DO-A TI
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: Abel

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 28,367
Sida 2: 525
Skillnad: 27,842

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19
Sida 2: 15
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 217,764,262
Sida 2: 5,056,598
Skillnad: 212,707,664

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 179,973
Sida 2: 145,707
Skillnad: 34,266
 

DeletedUser

Guest
mja, jag har inte haft under 1k inc sen krigsstarten. det roliga i det hela är att lilla TI är minst 5 ggr så farliga som DO och dess akademi är tillsammans ^^
 

sterna

New Member
Reaktionspoäng
0
mja, jag har inte haft under 1k inc sen krigsstarten. det roliga i det hela är att lilla TI är minst 5 ggr så farliga som DO och dess akademi är tillsammans ^^

Kanske för att dom ligger 5 gånger så nära också ^^

K23 är ju inte direkt proppat med deff ;)
 

DeletedUser

Guest
DO bevisar sannerligen sin styrka vilken man lätt mäter ut med senan på en gråsparv. Keep up the god work, DO!
 
Topp