Abel v.s DO, Do-A

DeletedUser

Guest
God kväll v2,

För ungefär ett år sedan i augusti började min tid här på v2. Tanken var då att starta upp .XI. med en gammal vän på v2. Planen blev inte riktigt så utan istället råkade jag av en ren slump hamna i The13 (The13+, MoB, Banzai). Jag spelade mycket inaktivt och var gul nästan jämt. Dock kom den dagen då vi skulle kriga TKOTRT och jag såg en chans att efter många småkrig äntligen få kriga lite, och förhoppningsvis även få avsluta min tid på v2. Mina 800k poäng hoppades jag tkotrt kunde smacka ut ganska så snabbt. Det gick dock inte så, utan istället avslutades kriget och jag stod istället som största spelaren i min kontinent med cirka 1.7 miljoner. Jag gick då med tkotrt för ett tag.

Därefter lovade jag tkotrt 50 byar i intärnadling av mig när jag lämnade, jag gick med på det för att jag inte riktigt bryr mig om poäng men också för att jag i gengäld blev lovad nästan lika många byar borta hos DO utav en spelare vid namn forsberg. Med andra ord intärnadlade jag för första gången någonsin vilket som på sätt och vis var mer ett byte än en intärnadling.

Anledningen till att jag fortsatte var hoppet om bringt, att få spela med gamla storspelare som jag länge sett upp till. Att få stå sida vid sida med Brobeck, supernova, keyser och alla andra var den största äran som fanns. Jag startade då ensam ett krig emot resterna av tkotrt uppe i norr för att täta mitt kluster och åter igen bli en stor spelare uppe i k23, efter några dagars adlande låg jag på 2 miljoner. Till slut drog solace kriget igång, jag hoppades än en gång att detta skulle bli mitt sista krig med tanke på storleksskillnaden, åter igen hade jag fel.

Nu kommer vi fram till nutid. Numera har Bringt mergat ihop med Tco och helt plötsligt spelar jag i den största stammen av alla, vad är det för kul med det? Vad ska vi nu anfalla? Jag klarade av ungefär en vecka, sen blev jag inaktiv. Även då jag respekterar TCO till högsta grad så kan jag inte med detta längre. Det är dags för att än en gång försöka gå mot mitt sista krig, denna gången står jag dock helt ensam emot en otrolig övermakt så jag hoppas verkligen att ni gör det snabbt nu.

Kort och gott:

Härmed startar jag, jag ensam, krig emot er i DO och eran akademi. Ifall någon stam ställer sig på min sida så kommer även denna stammen hamna på min fiendelista!

Menar han allvar? Ska vi ens orka bry oss? kan den lilla spelaren ens göra någon skada?

Well, det är frågor som ni själva får spekulera i, kriget börjar nu. Må tw gudarna vara med mig!
 

Supergoof

Medlem
Reaktionspoäng
0
Lycka till Abel.!
Jag håller på dig, kul att du avslutar i en så vacker matchtröja=)
 

DeletedUser

Guest
Tror det här kan bli riktigt kul, inga mot attacker än dock med det kommer väl^^

4 mille vs 244 mille
1 spelare vs 123 spelare osv osv, när blir jag rimmad tror ni :)?
 

DeletedUser

Guest
Tror att det blir en jämn match.

Eller snarare, Abel adlar DO tills han inte orkar bry sig längre :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Förhoppningsvis tar DO dej på allvar så du får lite kul :p

men du tar det nog inte lugnt med offen så det gör dom nog, men som vanligt är DO en seg o lite slöstartad maskin, som MR (utom mot UT) så tar väl ett par veckor innan dom inser att dom kanske ska ta hand om dej ;)
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Go Go abel!

Vänta jag är ju med i DO-A, jaja Go abel
49339_30sdf1c.png
 

DeletedUser

Guest
Ja det är roligt som attan, trodde det skulle bli ganska tråkigt, men de verkar ta det på allvar. 1.1k inks atm. hoppas de slår 14k incs, så slår jag mitt eget rekord :)
 

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
hoppas att du blir .se största spelare och adlar dom och sen tar hela v2 i din ficka..!!!!! GOGOGO
 

DeletedUser

Guest
Haha, Aja första byn tagen iaf, hoppas DO kommer med en riktig offensiv snart med så det blir att deff, duck snipa osv ^^
 
Topp