Abel v.s DO, Do-A

Supergoof

Medlem
Reaktionspoäng
0
Det roligaste tycker jag är att se hur DO förvandlas från lipsillar i forumen som kräver regel om fejkgräns och kastar omkring ord som "fusk" och "spelförstörelse", till att kunna sätta 7k anfall på abel
 

DeletedUser

Guest
Det roligaste tycker jag är att se hur DO förvandlas från lipsillar i forumen som kräver regel om fejkgräns och kastar omkring ord som "fusk" och "spelförstörelse", till att kunna sätta 7k anfall på abel

Vart står det ? o_O aldrig läst något om det xD FAIL hahaha
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: DO DO-A
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: Abel

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 31
Sida 2: 2
Skillnad: 29

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 291,575
Sida 2: 19,104
Skillnad: 272,471

image.php



Nuså..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det roligaste tycker jag är att se hur DO förvandlas från lipsillar i forumen som kräver regel om fejkgräns och kastar omkring ord som "fusk" och "spelförstörelse", till att kunna sätta 7k anfall på abel

Man bör ju använda dom möjligheter som finns på värld 2. Kan man fejka så varför låta bli?
 

DeletedUser

Guest
Äsch, antingen har abel tröttnat eller så tar väl tre stammar vs en spelare ut sin rätt? :)
 

DeletedUser

Guest
Det roligaste tycker jag är att se hur DO förvandlas från lipsillar i forumen som kräver regel om fejkgräns och kastar omkring ord som "fusk" och "spelförstörelse", till att kunna sätta 7k anfall på abel

Ja sant vi sa en del saker mot detta men anledningen till att vi sa ifrån var att anfallen vi hade emot oss var betydligt mer än mot abel. Och jag tror fortfarande att spelet att skulle bli roligare om man satte in en fejkgräns osv men men tills vidare så får vi bekämpa eld med eld.
 
Senast redigerad av en moderator:

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
Ja sant vi sa en del saker mot detta men anledningen till att vi sa ifrån var att anfallen vi hade emot oss var betydligt mer än mot abel. Och jag tror fortfarande att spelet att skulle bli roligare om man satte in en fejkgräns osv men men tills vidare så får vi bekämpa eld med eld.

Off topic: Har aldrig förstått meningen med att ha fejkgräns, vad gör det för nytta?

On Topic: Nu ere fan skärpning Abel, du böjer väl inte ner dig redan? :p
 
Reaktionspoäng
0
Ja sant vi sa en del saker mot detta men anledningen till att vi sa ifrån var att anfallen vi hade emot oss var betydligt mer än mot abel. Och jag tror fortfarande att spelet att skulle bli roligare om man satte in en fejkgräns osv men men tills vidare så får vi bekämpa eld med eld.

Vad skulle vara bra med en fejkgräns?

OnT go Abel !
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på att jag skulle gå mycket off-topic ifall jag tog upp diskussionen så låter jag bli.
Men jag hoppas ni kan tänka efter lite och vara seriösa med era funderingar.
 

DeletedUser

Guest
3 ??? vilken är den 3e ? Do och Do-a är 1 stam och Ti är en ? 1+1 = 2 ?

Japp, 3 stammar. Man kan påstå vad man vill med att en akademistam och själva moderstammen är en och samma stam. Tekniskt sett så är det två olika stammar med tag'ar som liknar varandras samt ett bra samarbete. abel vs 3 stammar
 

DeletedUser

Guest
Japp, 3 stammar. Man kan påstå vad man vill med att en akademistam och själva moderstammen är en och samma stam. Tekniskt sett så är det två olika stammar med tag'ar som liknar varandras samt ett bra samarbete. abel vs 3 stammar

Spelar väl ingen roll. Som man bäddar får man ligga :D
 

DeletedUser

Guest
Exakt :) som jag sagt hela tiden så är det bara bra om det är 3 stammar, får gärna vara 5, kan vara 10 med. gör processen snabbare :)
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Exakt :) som jag sagt hela tiden så är det bara bra om det är 3 stammar, får gärna vara 5, kan vara 10 med. gör processen snabbare :)

Bra kämpat som vanligt abel :) Snart tappat 1 mille, hade det varit någon annan hade statsen nog sett värre ut för den spelaren :)

The can be only one abel :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Men boefst jag tror inte du riktigt förstått att jag vill inte överleva det härXD
 

DeletedUser

Guest
verkar som du äntligen lyckas sluta på värld 2 abel.

antar att du tar ett annat konto om ett par veckor iaf :p brukar sluta så.
 
Topp