Top 20 Stam

DeletedUser

Guest
Nästa gång gör en top 40 så man får lite mera att läsa ;)
Men keep up the good work
 

DeletedUser

Guest
1 Next Poängh*rorna som kickar massa medlemmar för de gör trupper och ligger något efter i poäng.. Tar istället in nya poängh*ror så de kommer högre rank. Trupper dödar, inte poäng!
2 NBD Jaadu.. En del nya spelare, en del gamla spelare, en del duktiga spelare, en del norska spelare. Fin blandning :) Tyvärr helt på andra sidan från mig så jag har inte så bra koll på er men ni växer tydligen bra ;) Även helt okej OB rank!
3 Gnägg En personlig favorit, sköna erfarna spelare som köttar på bra i sin kontinent. Fortsätt så!
4 Rawr! Haha gillar namnet och spelarna ;) rank 1 i OB A ni gör ett bra jobb dock lite utspridda om man frågar mig.
5 Ohh Inte mycket att säga om er, såg er som mass-inviters + poängh*ror men jag vet faktiskt inte så mycket om er. Ni kanske lyckas. Vem vet? ;)
6 *GH* Samma kontinent som Ohh. Ingen av er har särsillt mycket OB F så ni krigar troligen inte. Kanske en allians mellan er två? :)
7 TST Känner några spelare härifrån sen tidigare. Riktigt duktiga och sköna lirare :) Lite grann i alla kontinenter, bäst ni samlar er när adelsmännen kommer fram så ni kan hjälpas åt bättre.
8 HIV Haha även här ett bra namn! Spelare från bl.a. värld 19 som jag känner igen, gillar er! Dock väldigt låg OB i huvud taget, ni verkar hålla er utanför sånt? Huggers är något jag inte gillar "/
9 UPP Extremt utspridda, extremt låg OB, extremt okända spelare (för mig) detta håller inte, ciao!
10 DISCO Min egen älskade stam.. Vill inte säga så mycket om oss ;)
11 Crew Hmm.. Rank 13 i OB (19 anfallare, 15 försvarare) kan det vara så att ni krigar mot någon annan extremt dålig stam eller har ni bara problem med någon spelare här och där? Aja ni är iallafall hyfsat utspridda i K55 + K45 blir nog lite krig för er i framtiden skulle jag tro.
12 Legion verkar vara mer farmobjekt än krigare. Sen är ni i samma koninent som *GH* och Ohh, undrar vad som kommer hända mellan er 3 i framtiden :)
13 Swea Utspridda över hela kartan, detsamma gäller akademin Swea-V. Ni verkar ta in vad som helst och sen hittar man er knappt på OB rankingen. Riktigt patetisk stam, ni försvinner inom 3 veckor.
14 Wolky Kul att ni klarat er såhär långt men det kommer verkligen inte hålla. Exakt samma sak som Swea, ni är för utspridda. Det håller kanske nu men inte längre fram.
15 DSA I Vilka är ni? Ännu en stam i K54 med Ohh, *GH* och Legion. Kan bli intressant i den kontinenten i framtiden ;)
16 *OP* Ni har varit på top 20 länge nog, ni åker troligen ner snart. K45 kommer inte hålla för er länge till.
17 TP Poängh*ror med patetisk OB rank, kanske inte ska kräva så mycket av några på rank 17 men ändå..
18 Typedo Ni glider neråt mer och mer för varje dag, trodde ni skulle bli något stort på v.20 då ni verkade så taggade efter förlusten på v.19. Tyvärr går det inte så bra? Vad jag vet så krigar ni inte mot någon så varför växer ni inte snabbare? "/
19 DEA rank 19 med 22 medlemmar, imponerande! Helt okej OB för att vara 22 medlemmar. Tror ni kan gå långt, keep it up! ;)
20 NwCw Samma kontinent som oss i DISCO dock lite utspridda, en klump här och där. Ni har en del spelare med mycket poäng och OB men även spelare med låg poäng och OB, tror inte ni kan gå så långt.

Nu har jag skrivit MINA tankar om värld 20s stammar, ni ska inte sitta och såga mig för vad jag tycker. :)

Sen har jag ingen koll på vissa stammar, dom mellan 11-19 har jag knappt hört någonting om så ta inte mina ord för seriöst!

Det var allt för mig
/Sven!
 

DeletedUser

Guest
Det är trots allt Disco Svens åsikter och dem har du ingen som helst chans att påverka Bulten.
Så lägg ner och gör en egen lista istället för att tjaffsa överallt.
 

MakinBacon

Member
Reaktionspoäng
0
trodde aldrig jag skulle behöva få göra en, men här har ni en ny lista som ni kan skrika o gapa över hur mycket ni vill, cuz i dont give a shit =D

1. Next Oj, intressant stam, känner igen många namn här som gjort succeer på en del världar, rank 1 obf rank 2 oba, redan krig?
ska bli intressant o se hur långt den här stammen klarar.

2. NBD finns väl några få som jag känner igen, stammen ser inte så lockande ut, tror att dom kommer försvinna ganska så snart!

3. Gnägg hmpf... väldigt många talar gott om dom här, får väl göra det samma då dom växer på riktigt bra, ska bli roligt o se va dom går för!

4. Rawr! denna stam kan bli mycket intressant o följa! vet många riktigt bra spelare som spelar där, kanske blir en gangbang på dom? :/ spelar de sina kort rätt diplomatiskt kan dom bli riktigt vassa senare i spelet!

5. *GH* GH från v18? där va dom inte så imponerande iaf =D några bra spelare har dom fått in för! tror inte på den här stammen dock!

6. Ohh hahahah skön stam :D lär ju inte finnas mkt kvar utav den i slutet av Juni, är vad jag tippar på

7. TST '' TST är en stam för sanna soldater. '' ok, då har ni en del att bevisa!

8. HIV Njaa, wannabe's hela högen, eller? är det ni från V18??? skulle inte tro det men om ni är det får ni la ta o bevisa det =D

9. TP Sorry men ni lär ju inte klara er ^^

10. DEA Min egen stam :) kan säga att vi kan bjuda på föreställning ;)

11. BC 35 medlemmar, har en systerstam på 32, och en akademistam på 25 hahahahah finns rätt mkt medlemmar där xD frågan är hur bra ni spelar tillsammans, antagligen noobs hela bunten

12. DISCO har hört mycket om dom, gott som ont. jag vet själv inte vad jag ska säga då dom är en premade med nya nicks. kan bli intressant o se hur långt dom här kommer :)

13. UPP '' Inga flyktingar tack '' bara så ni vet får man inte vara flykting i den här stammen!!! :awsm: lol skämt o sido, dom här lär ju inte komma långt.

14. Swea Kommer faila.

15. Crew Vad jag har sett utav dom här är att dom är riktiga teamplayers, tror dock inte att dom kommer långt.

16. Wolky FAIL.

17. XQT tror inte på dom här

18. Legion FAIL

19. *OP* Känner igen nåt nick, fast stammen lär ju inte komma speciellt långt.

20. NATO Känner igen vissa duktiga, är osäker på deras framtid dock.
 

Tjingischaan

New Member
Reaktionspoäng
0
Okej, så uttråkad att jag gör en lista jag med!

Mina åsikter om top 10 stammarna

1 Next - Bra spelare i stammen. drar till er stammar som en magnet. Men ni köttar de både offensivt och deffensivt, Bra jobbat! Keep it going! Förtjänar första platsen! Dock är er position väldigt random zzz
2 NBD - Filmen ''Never Back Down'' är min favo film! Så skäm inte ut er nu ;) Köttat lite dåligt med tanke på era poäng/rank. Men senaste tiden har ni gått upp mycket i OBA! Köttat sönder fienderna på ett bra sätt som i Never Back Down filmen eller ett dåligt sätt? Shield of achilles maybe? ;) Position, för nära varandra och lite utspritt. Ser ut som att ni förbereder krig mot varandra lol :p
3 Gnägg - En stam med bra spelarer, och köttar på i bra takt därav rank 3. Lär vara bland top 5 i stammar ett bra tag, tror på er! Men ogillar att ni är så nära varandra, tror ngt kommer gå snett i framtiden eller så händer det ngt jag har i tankarna men inte orkar dela med er :p
4 Rawr! - Var min favorit stam, tills det visade sig att de hade IQ-Befriade Spelare. Men men, det stoppar inte de från att Kötta och äga sönder iaf! Ni lär vara i Toppen ett bra tag, Men sluta upp med ert ego boost och skitsnack, för det är sånt som leder till att en skillad stam får stammar att gå emot en och blir gangbangade! Strålande position också!
5 *GH* - Känner igen väldigt många namn där, väldigt bra spelare. Köttar på bra, fortsätt så! Tror ni håller er kvar ett bra tag om ni sköter era kort rätt! Dåliga positioner.
6 Ohh - Samma som ovan, delar ju på kontinenten.
7 TST - Ni har en bra aktivitet, en bra ledare, men håller det? Tror ej. Men vi får se! Positionen suger. Ni lär ej vara kvar i Top 10 länge till.
8 HIV - Well, om ert namn stämmer så kommer ni inte överleva länge till :p Nää, men ni har dålig OB. Sjukt dålig position, ligger i en klump i mitten. Har en akademi zzz
9 TP - TP, går ej så bra i v19.. så nu försöker Ni hära. Well, antingen är ni FÖR nära varandra, eller FÖR långt ifrån varandra. SEn har ni också en akademi stam. Er OB är väldigt lågt. Får hoppas att det är av bra anledningar.
10 DEA - Bra spelare. Mergade med ngn annan bra stam. OBn är lite låg, men av en bra anledning i guess, för som hört har ni fint med trupper. Helt okej position, lite för nära där i öster.

Okej, orkade inte skriva 20 stammar, tar föööör lång tid att kolla upp allt och sen veta ngt om de.
Så här tackar jag för mig, enjoy!
 

DeletedUser

Guest
Fina listor båda två ;)

Ledsamt att man inte är på top 10 bara, får nog bli lite åtgärder i DISCO!
 

DeletedUser

Guest
8. HIV Njaa, wannabe's hela högen, eller? är det ni från V18??? skulle inte tro det men om ni är det får ni la ta o bevisa det =D

Det är random spelade som kopierade stamnamn och profilbild i brist på fantasi. Personligen tycker jag också det säger mycket om stammens prestanda när man inte ens bryr sig om att komma på ett eget namn.
 

DeletedUser

Guest
Någon som kan skriva en ny lista?
Vill ha något att läsa, det är så dött har i forumet :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
1 Next nja
2 Rawr! ja
3 Gnägg nej
4 *GH* nej
5 NBD nej
7 HIV nej
8 DEA nej
9 -SAW- nej
10 Swea nej
11 BC nej
12 DISCO nej
13 *OP* nej
14 NbNp nej
15 UPP nej
16 NATO nej
17 BoW nej
18 Crew nej
19 BEAT nej
20 Legion nej

här har du din lista!
 

DeletedUser

Guest
1 Next.....Lär va på topp ett tag till. Bra Ob
2 Rawr! .....Bra poängsnitt! tar över tronen från Next om några veckor.
3 Gnägg .....Kommer att va länge på topp 5. En samlad stam
4 *GH* .....Finns några riktigt bra spelare där.
5 NBD..... tror de åker nedåt några placeringar.
7 HIV..... Åker nedåt
8 DEA .....Kommer att nå topp 5. Några bra spelare som kan få de andra i stammen att växa bra.
9 -SAW-.....Åker nedåt snart.
10 Swea .....För utspridda.
11 BC .....Bye bye
12 DISCO .....Verkar ha några bra spelare. 15-20 plats
13 *OP*.....Svag ledning, om man ser på vad de lyckats med förut.Rawr! kommer att käka dom.
14 NbNp .....Kommer att gå uppåt i rank!
15 UPP .....bra snitt. Känner inte till dom.
16 NATO .....Flera bra spelare.
17 BoW..... Bye bye
18 Crew..... Okända för mig. Ni lär inte klara er på er kontinent.
19 BEAT..... 15 plats om de har flyt.
20 Legion..... Bye bye
 

DeletedUser

Guest
1.Next - Bra ob, bra poäng
2.Rawr! -20 medlemmar 2tusen poäng ifrån rank 1, adla på.
3.Gnägg - bra position, dock några utspridda spelare
4.*GH* - bra stam, fin oba, kriga på =)
5.NBD - för utspridda?
6.TST - vet inte så mycket om er, så väljer att inte skriva nått... oops,
7.HIV - Håller sina vänner nära, or w8? (min stam)
8.DEA - väldigt utspridda
9.DISCO - party! bra position, bra ob.
10.-SAW- - även här, många utspridda spelare, blir svårt att försvara varandra.
11.*OP* - vet inte något om er, tyvärr.
12.NbNp - samma här, tyvärr
13.BC - fint kluster av spelare, dock har ni några spelare för långt borta
14.NATO -vet inte så mycket om er, jobba på.
15.UPP - spelare från värld HP som prövar lyckan ? ;P
16.BoW - vet inget om er, lycka till.
17.BEAT - bra ledning, bra oba/ob snabba på att deffa varandra, blir nog en top 10 snart?
18.Crew - vet inget om er, men känner igen namnet... dock är det ett ganska vanligt namn ;P
19.Legion - vet inget om er
20.Swea - samma här tyvärr
 

DeletedUser

Guest
Du överdrev lite med dev att de va utspridda, man ser ju hur jävla tätt de är varandra? :awsm:

tror du menar DEA? isåfall:

ok, kanske inte, de har ett fint kluster, men södra delen är lite väl utspridda, tror jag bara tittade snabbt på kartan, då jag inte känner till dom så mycket ;P
 

DeletedUser

Guest
1 Rawr! - Grym stam med riktigt bra o aktiva spelare. Kommer stanna som rank1 ett bra tagg om det inte blir någon typ av merge mellan rank 2 o 3 eller ngt.(Gav bara ett exempel! Vet att de har fullt med spelare..)
2 Gnägg - Växer på stabilt tillsammans med DEA(Sina allierade? IAP?), kommer hålla denna platsen om inte de går i krig mot en meningslös stam o växer snabbt o bra.
3 *GH* - Växer på starkt, som man fått höra så ''mosade'' ni BC familjen.. Vet ej, ser inte ut så iaf.. Lär ej stanna kvar här, kanske ett litet tag men inte länge.
4 Next - Vetefan vad jag ska säga om er, ni är katastofa på att spela strategisk smart iaf. Finns bra spelare, och mindre bra, tror ej ni kommer långt. Aktiviteten ser låg ut härifrån.
5 TST - Ligger farligt till, sköter ni er diplomati bra så kan ni överleva ett bra tag, kanske också sänka det största hotet. Rawr! Måste med tiden söka sig till mitten, och där finns ni.
6 DEA - Bra stam med gryma spelare, men positionen suger.. Ni ligger i 3 klumpar .. Ena nära Gnägg, andra nära Rawr! och sista lite självständigt. Får se hur det går för er.
7 HIV - Delar mitten med TST. TST har höger sida av mitten och HIV o akademin har vänstra .. Ni är emot Next men ser bara ut som att ni är deras bitches. Ändra på det så kanske ni klarar er längre!
8 BEAT - Har bra spelare och kan klara sig långt om de håller bra aktivitet o sköter diplomatin. delar kontinent med *GH* som leder överlägset just nu.
9 Crew - Komemr gå ner, ser ut som gratis mat! Väldigt utspridd och i andras domän.
10 DISCO - Ni klarar er fint och slår tbx mot Next bra.. Men vem tjänar på det? Jo rawr! :) Men ser att Ni inte blivit anfallna på ett tag.. Ser ut som en IAP eller next slut på off.
11 *OP* - Gratis byar här med.. Tror ej ni klarar er länge till.
12 NbNp - En aktiv stam verkar det som men en grym spelare som köttar allt i sin väg. Låg antal medlemmar, lite för nära varandra kanske men annars bra. Platsar i Top 10.
13 BoW - Ser ut som en stam som kan falla offer för DEA och/eller Gnägg. Tror ej på er. Lär gå ner.
14 UPP - Gratis byar här med.. Inaktiviteten verkar vara hög. Går ner.
15 ECO - Verkar vara en bra stam.. Gillar placeringen. Bra geografiskt läge och började lite efter andra.. Kan vara ett gäng som kände varandra först.. Men sen utvecklades till en merge med en annan stam eller ngt. Kan ta sig upp lite i rank om man kör bra.
16 -SAW- - För utspridd och en massa inaktivitet. Lär gå ner snabbt o snart.
17 NATO - Finns i varenda värld, under samma ledare och har failat på alla världar. Få se om ni klarar er bättre nu då.. Kanske stannar kvar ett tag till i top 20, tror ni sköter diplomatin genom att fixa en massa allys som alltid.. Men är det på rätt sätt? Ser inte ut så, Men får se...
18 LCN - Ett gäng rutinerade spelare. Men tror inte ni klarar er i denna världen tyvärr ifall ni inte fixar en grym diplomati. För ni delar kontinenten med de 3 top stammarna där, alltså ni ligger för nära de.
19 DOM - Vete fan vad jag ska säga om er, Gillade er mer när det var one man army kan jag säga er. En stam som har lite ont om offensiv, men helar sig väldigt snabbt skulle jag tro! Har haft det sjukt lugnt och växt på utan problem, kanske dax för omgivningen o påbörja en offensiv mot er så man ser vad ni går för på riktigt. Ligger väldigt samlade och kan assistera varandra snabbt, stort plus! Men kör inte ni pretty much off? idk time will tell :)
20 NwCw - Ni går under. Familjestam o dåligt till geografiskt.

Äntligen.. Tog evigheter o skriva top 20 ffs..
Haha loggades ut t.o.m :D'

ENJOY!
 
Senast redigerad av en moderator:

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
17 NATO - Finns i varenda värld, under samma ledare och har failat på alla världar. Få se om ni klarar er bättre nu då.. Kanske stannar kvar ett tag till i top 20, tror ni sköter diplomatin genom att fixa en massa allys som alltid.. Men är det på rätt sätt? Ser inte ut så, Men får se...

Finns ej kvar bland top 20 längre ;)
 
Topp