Comics Vs SA

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Som åskådare och flitig extern läsare så måste jag tycka att det är låg nivå på den här forumstråden. kan inte diplomaterna och ledare vara dom som för talan istället för att allt och alla sitter och kastar skit på varann? vill gärna följa tråden med statistik och fina rapporter utan att behöva läsa oceaner av rappakalja ;) !

lycka till båda sidor och god fortsättning.
 

DeletedUser

Guest
"23 12
07:35 Stammen BOPE har gått med i kriget."


Trevligt more to kill:awsm:

Först för att de inte kunde hålla fingrarna i styr sen för att de lyssnar på falska rykten? Pratar du i nattmössan min lilla vän?

Tycker inte kunna bestämma vilken anledning varför ni gick med egentligen!

haha nä pratar inte i nattmössan
hade dom inte lysnat på falska rykten hade dom inte fått något krig alls med sa;; enkelt
å hade dom låtit bli å va på våra byar hade vi inte lagt oss i
så enkelt är det
läs om läs rätt
 

brudan

Member
Reaktionspoäng
0
Elmorte tänk på att jag har information. Jag har kontakter och dyrbar information långt innan kriget började så tro inte jag vet något.

Sen vill jag har svar, vad få dig att tro att vi har ally med DOH!?
 

DeletedUser

Guest
Elmorte tänk på att jag har information. Jag har kontakter och dyrbar information långt innan kriget började så tro inte jag vet något.

Sen vill jag har svar, vad få dig att tro att vi har ally med DOH!?

dyrbar information haha jo jag tackar jag
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Tack Azike, elmorte dumma pucko ingen av oss stabbade er som jag minns sa vi att vi bryter aliansen till sa eller nåt försök inte skylla allt på oss, och det som erik sa vi får inte falska info vi får äkta.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

bara för du lirar i BOPE? nä men komigen Comins och DOH, kötta ner de här rygglösa spelare. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Nej verkligen inte. Det är bara onödig och tråkig text att läsa här i tråden -.-
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Kanske de men fråga din ledare som kom hit och förstörde allt. nä men nu går vi till kriget .. BOPE , aa de va vårt fel för fan att vi kriga mot SA ? skit '' vi e rädda '' visa nu vad ni går för.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

haha min sötnoooos, visa rapport ja jag vill alla ser mina trupper nick// trojan bastard
 

DeletedUser

Guest
Jo du mesut tala om ditt nick i comics i stället, eller har du 2 nick på v18 ???
trode du spelade i comics ???
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Si, jag kom tillbaks och jag kan spela hur många acc jag vill AbsoluteWar lira jag ops jag blev inte adlad av usuck när jag kom i konton då va den redan adlad, men ska lira igen i Comins . men berätta vilka phoror ni är ? och failar också. Teddy men du skulle ju visa rapporter '' mina trupper '' jag vill gärna se nu. :cool:
 

TeddyyBear

New Member
Reaktionspoäng
0
Si, jag kom tillbaks och jag kan spela hur många acc jag vill AbsoluteWar lira jag ops jag blev inte adlad av usuck när jag kom i konton då va den redan adlad, men ska lira igen i Comins . men berätta vilka phoror ni är ? och failar också. Teddy men du skulle ju visa rapporter '' mina trupper '' jag vill gärna se nu. :cool:

Comins? Är du med i en ny stam? Trodde du spelade i Comics, men ibland kanske man har fel..
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

så nu ska du också rätta mig ? för fan du byter ämne hela tiden när jag ber dig visa rapport , skämms du att ni har förlorat allt ? ..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp