Top 10 stammar

Reaktionspoäng
0
1. WEED
Gillar stilen på den här stammen, de har aktiviteten, erfarenheten och sammanhållning som krävs för att lyckas. Mäkta imponerad av erat krig mot TB, ni har satt ribban för den här världen.

2. XYZ
Ser bra ut i teorin, men frågan är ifall ni har det som krävs för att hålla er kvar, lojaliteten hos några av era medlemmar kan ifrågasättas. Tror inte ni har det som krävs för att ta en stam såsom WEED, men ni kan säkert ställa till med en del otyg under tiden ni är här, ifall ni inte kör på merge dvs.

3. SuitUp
Har inget över till stammar som har (seriösa) systerstammar och sysslar med gangbangs, tiden kommer ta ut sin rätt på er.

4. WAAWAL
Gillar den här stammen, jag tror ni har det som krävs för att dominera er kontinent och i framtiden fortsätta vara en top-stam.

5. BMF
Tror jag känner igen någon medlem, men tror inte att ni som stam kommer hålla er kvar värst länge, kan dock ha fel då jag inte är så insatt.

6. iNS
Ser bra ut, har dock inte koll på vad ni har för grannar.

7. Virtus
Ingen aning.

8. NWB
Ingen aning

9. DVV
Gangbangade? Lycka till isåfall.

10. SuitDn
Nicht kommentar.
 

DeletedUser

Guest
1 WEED Helt klart den bästa stammen på v14.
2 XYZ Mycket fin stam med inte så många medlemmar, ni kommer gå långt.
3 SuitUp Njae, tror faktiskt inte på er. Tyvärr
4 WAAWAL Här kommer en stam som jag inte sett mycket av, ser dock bra ut ;)
5 BMF Ni leder k44, men akta er för WAAWAL :D
6 iNS 35 medlemmar, helt okej faktiskt.
7 Virtus Nope :) Tyvärr, ni kommer åka ner.
8 NWB Känner igen Gustav Vasa från v11, bra spelare.
9 SuitDn Åker ner precis som SuitUp
10 Elite Inga eliter här inte.. eller?

Mvh
Firesheep.
Bäääh
 

DeletedUser

Guest
1. WEED- kötta på
2. XYZ- sluta spela WEED tar er senare ändå.
3. WAAWAL- ingen aning, men tror på er ändå ;)
4. SuitUp- nepp
5. BMF- Härligt namn,
6. iNS- ingen aning
7. Virtus- Ni lyckas ej.
8. NWB- ?
9. Elite- Oh Yeah
10. ~DSG~-.....


hade inte så mycket att säga men vill få fart på denna tråd.
 
Senast redigerad av en moderator:

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
1. WEED- kötta på
2. XYZ- sluta spela WEED tar er senare ändå.
3. WAAWAL- ingen aning, men tror på er ändå ;)
4. SuitUp- nepp
5. BMF- Härligt namn,
6. iNS- ingen aning
7. Virtus- Ni lyckas ej.
8. NWB- ?
9. Elite- Oh Yeah
10. ~DSG~-.....


hade inte så mycket att säga men vill få fart på denna tråd.

"Sluta spela WEED kommer ta er endå", vad menar du med det? WEED och XYZ är ju inte direkt nära varandra..
 

DeletedUser

Guest
1. WEED- kommer nog att gå långt om dom fortsätter som dom gör.
2. XYZ- också en riktigt stark stam. kanske blir ett stort krig mellan er och WEED?
3. WAAWAL- vet faktiskt inte men det ser ju ganska bra ut för er.
4. SuitUp- kommer falla
5. BMF- kommer också att falla
6. iNS- kan gå långt bara de håller sig borta från WEED
7. Virtus- nej! ni kommer snart vara borta
8. NWB- vet inte något här.
9. Elite- tror inte på er..
10. ~DSG~- hahahahahahah :awsm:
 

DeletedUser

Guest
tar de som blir intressanta

1. WEED- Troligen merge
2. XYZ- merge med weed
3. WAAWAL- merge med weed
4. SuitUp- håller tills ni blir anfallna
5. BMF-FAIL
6. iNS- går bra tills ni mergar med weed eller slutar pga tristess
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
1. WEED
- Ni är utan tvekan bäst på världen, det har jag vetat från början av servern. Ni är ett riktigt schysst gäng men Povel verkar ha lite kort stubin. Självklart den bästa OB-T och OB-An på servern, något som jag tycker hör till er välförtjänta 1a plats. Ni kommer antingen vinna eller bli gangbangade i en jämn fajt, eftersom det är .se blir nog det troligt med det sistnämnda men ingen har sagt att ni förlorar. En garanterad kandidat till end game iaf och mina personliga favoriter<3

2. XYZ
- Har spelat med flera av era spelare på tidigare världar, duktiga individer men om ni klarar trycket i ev. storkrig återstår att se. 2a plats i OB-T, inte illa. Go for it! Tror ni kan komma långt även om ni halv-failade lite mot Örjan.

3. WAAWAL
- Relativt nya på topp 5, ni är dock några (20st) och verkar som ett skönt gäng. Hissar er i det stora hela men dissar er pinsamma OB.

4. SuitUp
- Massinvite från början, på samtliga servrar jag sett er. Dock verkar ni tagit åt er lite av kritiken och sänkt medlemsantalet. Hissar OBn, dissar utspriddheten

5. BMF
- Ubica, du gör mig besviken. Du är ju så bra individ, ta tag i din stam nu! Ni har tydligt lite problem med att tygla vissa medlemar på externa och in-game. Behöver jobbas på och jag tycker du ska överväga att byta ut delar av din ledning.

6. iNS
- Ratad och numera (av mig) hatad. Vet inte varför men bara att ni inte har nån profilbild efter halva spelet säger att ledningen saknar premium och därmed inte kör särskilt seriöst. (eller så har ni bara ett dåligt kreativt sinne.), OBn duger för er 6:e plats.

7. Virtus
- 60 medlemmar O_O nästmest på topp 10. Ni kommer inte långt, sen förlorade ni 30k poäng i ett knäpp för nån dag sen enligt TW-stats. Problem inom stammen?

8. NWB
- Diggar namnet och profilbilden men jag är grymt skeptiskt till er framtid. Ni ligger utspritt som helskotta, OBn suger trots två krig (tre med det i början mot WEED). Sen är ni med i alliansen och såvida man inte gör grovjobbet där är man inte värd sin plats på topplistan, neråt med er!

9. Elite
- Tror "Wannabe Elites" hade passat er bättre men nu har ju WEED tagit det. Ni kanske ska byta namn?

10. ~DSG~
- Skrattar så jag gråter, skrämmande med 72medlemmar och OBn så låg som den är. Min stam med 20medlemmar har nästan bättre.. Sen är ju profilbilden riktigt jäkla fail då ni bara klistrat en ritat dödskalle över vad som ser ut att vara ett tidigare klubbmärke till ett fotbollslag..

Det få la duga..
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
6. iNS
- Ratad och numera (av mig) hatad. Vet inte varför men bara att ni inte har nån profilbild efter halva spelet säger att ledningen saknar premium och därmed inte kör särskilt seriöst. (eller så har ni bara ett dåligt kreativt sinne.)



Halva spelet, är du utadlad?:awsm:


Fattar du inte crille011, det är ju bara för att reta dig som spammar i forumet varje dag:sneaky: Vi kanske inte älskar dig heller och tycker det är synd att dina byar ligger så långt borta just nu, men snart så kanske våran medicin gör verkan och våra böner uppfylls.......:)

Bilder på mentalpatienter brukar inte vara en upplyftande syn, så vi ville bespara dig det obehaget. Sen är vi alla i gänget, lite för korkade, för att ha förmågan att lägga upp en tjusig bild i profilen, som tillfredställer dina behov.

Vi är så sjuka och eländigt svaga, så att vi inte insåg att detta var en tävling i bildkonst istället för ett krigsspel:confused:

Förlåt oss förvirrade och skicka en ambulans för vi mår dåligt, just nu:(
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
6. iNS
- Ratad och numera (av mig) hatad. Vet inte varför men bara att ni inte har nån profilbild efter halva spelet säger att ledningen saknar premium och därmed inte kör särskilt seriöst. (eller så har ni bara ett dåligt kreativt sinne.)



Halva spelet, är du utadlad?:awsm:


Fattar du inte crille011, det är ju bara för att reta dig som spammar i forumet varje dag:sneaky: Vi kanske inte älskar dig heller och tycker det är synd att dina byar ligger så långt borta just nu, men snart så kanske våran medicin gör verkan och våra böner uppfylls.......:)

Bilder på mentalpatienter brukar inte vara en upplyftande syn, så vi ville bespara dig det obehaget. Sen är vi alla i gänget, lite för korkade, för att ha förmågan att lägga upp en tjusig bild i profilen, som tillfredställer dina behov.

Vi är så sjuka och eländigt svaga, så att vi inte insåg att detta var en tävling i bildkonst istället för ett krigsspel:confused:

Förlåt oss förvirrade och skicka en ambulans för vi mår dåligt, just nu:(

Ringt 112, på väg till din IP. Vad jag menar med halva spelet är ju givetvis inte bokstavligt, något ni små galningar inte fattar.

Spammar gör jag ju inte, jag kallar det "mass-publicera":) Jag kanske gillar mental patienter SÅ LÅT MIG FÅ EN!:)
 

DeletedUser

Guest
1 WEED 659.920

``Krossade´´ TB i deras korta krig och har bevisat att stammar som XYZ kommer få svårt att slå de. Riktigt starka bra medlemmar som man känner igen från många många världar. Tror dessa är klara favoriter till End game just nu MEN det är lång tid kvar och om alliansen går på de kan det bli jämnt.


2 XYZ 580.968

Också en bra stam som inte fått bevisa något direkt än vad de går för vad jag vet. Har ju vart i krig mot Wizard och Örjan men, well ja ja. En stark stam med också bra medlemmar som spelar seriöst ( hehe, de flesta top10 gör det ) Kanidat till end game men vetefan om de tar Weeds eller alliansen.


3 WAAWAL 407.475

Känns lite anonyma i sitt spelande men en bra stam som vet vad de gör. Känner igen några bra spelare som inte lär halka efter Weeds eller XYZ. Väldigt svårt och läsa dessa eller vad man ska säga om diplomati t.ex men spelar smart. Fast ett stort - är OB.n...


4 SuitUp 402.804

Kämpat länge med att ta bort sitt rykte som massinvite stam som verkar funkat bra. Köttat på med alliansen och vunnit 2 krig. Bra OBA också men vet inte hur det går för alliansen riktigt eller dessa. En spion skulle lät förståra stammen genom att joina någon stam i alliansen eller deras systerstam och förstöra för dessa. Samt om Weeds skulle gå på de t.ex. Får se


5 BMF 332.709

Kriget med Typedo verkar gå bra och köttar på fint fint. Får se hur det går när större stammar går på de fast har ju bra spelare verkar det som. Får se när någon topp stamn ger sig på dem.


6 iNS 293.104

7:a på OBA:n klart godkänt samt några riktigt vassa spelare. Verkar vara en galen stam, gäller bara att inte släppa ut patienterna. Oklar framtid ^^


7 Virtus 241.207

Kommer säkert få massa kritik men verkar vara lite wannabie top stam. Inte något imponerande kan jag se på stammen. 9:a på OBA:n med 60 medlemmar. Verkar inte vara massinvite men en stam som tar in alla som ansöker. Går under när de blir attackerade då förmodligen 1/3 medlemmar lämnar.


8 NWB 234.831

Sådär OBA, Verkar än seriös stam som har mycket att ge men vetefan om de kommer klara sig kvar länge. Känner igen några spelare.Kan gå bra för er men är inte så säker på hur det går. Fast om ni spelar diplomatin rätt kan det gå bra. Bara ni inte får Weeds på er typ

9 Elite 220.371

Ofta eliter. Tror ni åker ner mot Alliansen som tar er härnäst. Pinsamm OBA tyvärr får 47 medlemmar. Verkar inte ha så hård intagning så kan få med fel personer...


10 SuitDn 203.984
Haha ahahah hahah, 23:a på OBN, stammar med 60 000p är ju bättre än er vissa. Tyvärr fail, fast kommer gömma sig bakom alliansen och klara sig kvar. Dålig intagning så kan få in lätt spioner om nån toppstam går på Suitdown/up stammarna ^^


SO, det var det, Kommer få förmodligen kritik för jag gjort fel men orkar inte gå igenom allt så kritisera mig!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha du tror verkligen att "alliansen" kan ta antingen oss eller WEED? Pinsamt :sneaky:

"Tror ni går under tyvärr. Fast om ni spelar diplomatin rätt kan det gå bra. Diplomatin måste skötas rätt annars kan ni gå under snabbt. Fast tror ni klarar er!"

Jaha, du tror de går under men du tror de klarar sig... wait what? :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Haha du tror verkligen att "alliansen" kan ta antingen oss eller WEED? Pinsamt :sneaky:

"Tror ni går under tyvärr. Fast om ni spelar diplomatin rätt kan det gå bra. Diplomatin måste skötas rätt annars kan ni gå under snabbt. Fast tror ni klarar er!"

Jaha, du tror de går under men du tror de klarar sig... wait what? :thinking:

haha oj, fail av mig. Kan säga att jag inte vet hur det går för er då hehe

Och vadå. Säger du att alliansen inte skulle kunna ta Weeds?
 

DeletedUser

Guest
okej kanske det... hehe. Men tror inte det blir lätt. Fortfarande 4-5 stammar mot 1

Rent geografiskt så är det bara SuitUP och suitdn som ligger untill dem, samt NWB lite smått. Hoppas du fattar att när WEED har adlat 5-10 spelare så kommer alla andra i farozonen göra allt som de kan för att försöka överleva, t.ex ge information om alliansen, lämna stammarna osv. osv.
Så nej, tror inte alliansen har en chans.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Rent biografiskt så är det bara SuitUP och suitdn som ligger untill dem, samt NWB lite smått. Hoppas du fattar att när WEED har adlat 5-10 spelare så kommer alla andra i farozonen göra allt som de kan för att försöka överleva, t.ex ge information om alliansen, lämna stammarna osv. osv.
Så nej, tror inte alliansen har en chans.

Rent biografisk vet jag inte vilken bioduk du använder ej heller om det är biologi du snackar om. dock kan det ju vara svårt att veta vilken fauna som alliansen tillhör, weeds är ju aningen klarare. dock har du rätt om du snackar hur de ligger rent geografiskt ;)

Sen är det roligt detta med alla som känner igen nick i weeds. plockar man bort de som hoppade in sent så tycker jag det mest är fake nick.
 

DeletedUser

Guest
Rent biografisk vet jag inte vilken bioduk du använder ej heller om det är biologi du snackar om. dock kan det ju vara svårt att veta vilken fauna som alliansen tillhör, weeds är ju aningen klarare. dock har du rätt om du snackar hur de ligger rent geografiskt ;)

Sen är det roligt detta med alla som känner igen nick i weeds. plockar man bort de som hoppade in sent så tycker jag det mest är fake nick.

Även fejknicken vet man om man spelat med vissa av dom sedan tidigare, läser lite vem som skriver vad här på forumet och sådant, ett fejknick är inget fejknick om man vet hur vissa spelar, deras sätt att skriva och sådana saker. Men visst de kan vara svårt att lista ut för dom som aldrig spelat med WEED spelarna tidigare :thinking::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Rent biografisk vet jag inte vilken bioduk du använder ej heller om det är biologi du snackar om. dock kan det ju vara svårt att veta vilken fauna som alliansen tillhör, weeds är ju aningen klarare. dock har du rätt om du snackar hur de ligger rent geografiskt ;)

Sen är det roligt detta med alla som känner igen nick i weeds. plockar man bort de som hoppade in sent så tycker jag det mest är fake nick.

Såklart ska det vara geografiskt, hade lite bråttom :D

Sen tycker även jag att det är roligt hur väldigt många säger hur erfarna och duktiga WEED spelarna är nör de egentligen inte har någon aning om vilka det är :rolleyes:
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Såklart ska det vara geografiskt, hade lite bråttom :D

Sen tycker även jag att det är roligt hur väldigt många säger hur erfarna och duktiga WEED spelarna är nör de egentligen inte har någon aning om vilka det är :rolleyes:

Döh dom har lemonlime, dom e über :thinking:

Nää men det där gjorde verkligen min dag! :D
 

full ankka

Member
Reaktionspoäng
0
Dummbullen har du hittat kompisar här på v14 också att spamma forumet med :awsm: Inte bara AM spelarna från v10 :p

Aja själv spelar jag i [x] och då alltså alliansen och själv tror jag att vi inte skulle ha en chans på weed, efter krigsförklaringen skulle kriget redan varit slut ju alla skulle lämna sina stammar och hoppas på att weed låter dem vara :)

Det här gäller där imot inte Ankkorna vi skulle kört över Weed hur lätt som helst :) vi har ju redan en adel och 134 spjutmän :D så se upp man vet aldrig vad en Ankka kan göra :p

Puss och kram från Full Ankka <3
Kvaaaak<3
 
Topp