TW Version 7.0.

DeletedUser

Guest
Kan bara hålla med föregående talare. Låt dom gamla världarna vara som dom alltid varit, var lite smarta och lägg "uppdateringarna" till nästa startande värld istället.
 

DeletedUser

Guest
jag tycker om den nya uppdateringen till 100% och vill att den ska vara på alla världar
 

DeletedUser

Guest
dom testar nog och ser vilken respons dom får, uppdaterar dom v7 till 7.0 så lägger jag av, håller med om att köra uppdateringarna på nya världar, fördärva inte för oss som snart spelat i över 3 år, jäkligt nonchalant om ni gör det.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
dom testar nog och ser vilken respons dom får, uppdaterar dom v7 till 7.0 så lägger jag av, håller med om att köra uppdateringarna på nya världar, fördärva inte för oss som snart spelat i över 3 år, jäkligt nonchalant om ni gör det.

Nu överdrev du väl lite med tanke på att v7 öppnade någon gång i December 2008.
Jag förutsätter att du lirar i AN och ni har ju inte särskilt lång tid kvar iaf! :)
 

shiro tagachi

Member
Reaktionspoäng
0
Nu överdrev du väl lite med tanke på att v7 öppnade någon gång i December 2008.
Jag förutsätter att du lirar i AN och ni har ju inte särskilt lång tid kvar iaf! :)

Han kan ju ha spelat på en tidigare värld. ;)

Har spelat i drygt 5 år själv men spelar bara någorlunda seriöst på v14. Det betyder väl inte att jag påstår att v14 är 5 år gammal eller hur? :sneaky:

I övrigt håller jag med om att den nya grafiken borde hålla sig till nya världar, eller åtminstonde vara valbar.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Han kan ju ha spelat på en tidigare värld. ;)

Har spelat i drygt 5 år själv men spelar bara någorlunda seriöst på v14. Det betyder väl inte att jag påstår att v14 är 5 år gammal eller hur? :sneaky:

I övrigt håller jag med om att den nya grafiken borde hålla sig till nya världar, eller åtminstonde vara valbar.

Antingen så tolkade jag hans meningsuppbyggnad fel eller så menade han helt enkelt att v7 har hållit på i 3 år
 

DeletedUser

Guest
Ordmögeri, jag gillar inte uppgraderingen, så enkelt är det, om en värld sen spelats 1, 3, 5 lr 100 år är skit samma.
Förlåt uttrycket.
 

DeletedUser

Guest
Tycker att gamla världarna ska få ha det dom har och nya världar som kommer kan få det nya. kommer inte bli skoj å spela längre med 7.0. tråk
 

DeletedUser

Guest
gillar inte den prem versionen av 7.0.
när jag ska skicka attacker så blir det mera komplicerat måste trycka på några av alternativen tills man hittar rätt...
 

DeletedUser

Guest
Hm får väl skylla på min ålder! Men var fasen försvann vännerlistan? Går ju inte längre se om de är där, nog för att jag har alla jag behöver över skype men ändå...

Eller är det bara jag som känner mig lite smått "senil"?!
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Man kan komma lite vilse i första blick. Kolla botten av din webbläsare, där finns chatbaren, där kan du se Vänner och andra övriga länkar som förut var ovan.
 

DeletedUser

Guest
Man kan komma lite vilse i första blick. Kolla botten av din webbläsare, där finns chatbaren, där kan du se Vänner och andra övriga länkar som förut var ovan.

Va faen gör den där? Borde väl få plats som det gjorde förrut....

(Är väl en vanesak som allt annat men dock!)
 

DeletedUser

Guest
Har det hänt något med den kombinerade översikten? Tar mig alltid över 1000 ms att få upp den sen 7.0 implementerades.
 

DeletedUser

Guest
Borde finnas en alternativ grafik för oss användare på "äldre" världar så att vi inte behöver använda 7.0 även för dem som inte sitter med premium.

Då vi inte önskade oss 7.0 på äldre världar.

imo.
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Den nya designen såsom det var när nytt kom till forumet hemskt ful. Dessutom går det inte heller att ändra till den gamla designen, tråkigt.
 
Topp