TW Version 7.0.

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Har det hänt något med den kombinerade översikten? Tar mig alltid över 1000 ms att få upp den sen 7.0 implementerades.

Jag antar att du använder FF, FF är inte lika bra pa att ladda sa pass mycket data som det är pa de sidorna och samtidigt möblera om den nya designen, vi har därför lagt in en ladda process som skall hjälpa pa traven i FF. Fast dessa vyer med 1000 byar i tog upp emot 6 - 12 sekunder att ladda pa den gamla designen lika sa. Nu kan det ta upp emot en sekund slöare om man visar 1000 byar pa en gang.

Notera: Bra webbläsare sa som Opera och Chrome är väldigt bra pa vad de gör och gör det mycket mycket snabbare än FF3.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Nya uppdateringen är för ljus, speciellt vid rankningen och översikterna
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag antar att du använder FF, FF är inte lika bra pa att ladda sa pass mycket data som det är pa de sidorna och samtidigt möblera om den nya designen, vi har därför lagt in en ladda process som skall hjälpa pa traven i FF. Fast dessa vyer med 1000 byar i tog upp emot 6 - 12 sekunder att ladda pa den gamla designen lika sa. Nu kan det ta upp emot en sekund slöare om man visar 1000 byar pa en gang.

Notera: Bra webbläsare sa som Opera och Chrome är väldigt bra pa vad de gör och gör det mycket mycket snabbare än FF3.

Jag använder Chromium 8.0.552.237 och har som max på mina översikter 610 byar.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Helt plötsligt fanns denna även på värld 1, (jag visste om att den skulle komma) men att det skulle vara såhär dåligt kan jag inte förstå.

Jag ser inte meningen med att "uppdatera" den världen till 7.0...
Min åsikt av denna versionen är allt mer än under kritik.
"En vane" sak säger du Nino, att hitta allt?
Varför ta bort våra gamla vanor då, som vi spelat med länge (allt för länge kanske?).

Jag har spelat detta spel i flera år, och det känns som om allt blir sämre och sämre, jag har slutat att starta på dem nya världarna, för jag gillar inte "utvecklingen" på dem. (Men det är min personliga åsikt, andra kanske gillar dem)

Jag hoppas ni har så man kan ändra om till den gamla grafiken, annars tror jag det är även tid för mig att lägga ner detta spel..
 

DeletedUser

Guest
jag vill se en uppdatering av CSS som funkar till opera, bland annat så är kartan helt förstörd i opera, medan den funkar felfritt i FF.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
jag vill se en uppdatering av CSS som funkar till opera, bland annat så är kartan helt förstörd i opera, medan den funkar felfritt i FF.

Dags att uppdatera Opera ifran version 4.xx eller vad du da använder. Tribal Wars funkar bäst i Opera, kartan är som en klick smör pa en varm plat. Antingen har du förstört platen med sa pass mycket skit-addons att den helt enkelt inte tar at sig värmen längre. Men jag sitter pa ditt konto nu och glider som raketen pa 20x20 karta.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker mer m det gamla gamla världarna skulle ha haft ikvar sitt å nya världar med det här. 4 år har man splat med samma å nu ska man försöka klura ut allt. tyckte det gamla var bättre:) har det där med gamla grafiken mer ser helt stört ut tyvärr.

Vill ha gamla tillbaka:)
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte varför detta införs på v1? Tycker inte att förändringarna är till det bättre och känner helt ärligt inte för att sitta och vänja mig vid massa nytt. Sitter bara och skakar på huvudet och funderar på varför?
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker mer m det gamla gamla världarna skulle ha haft ikvar sitt å nya världar med det här. 4 år har man splat med samma å nu ska man försöka klura ut allt. tyckte det gamla var bättre:) har det där med gamla grafiken mer ser helt stört ut tyvärr.

Vill ha gamla tillbaka:)

Det stämmer dock inte riktigt. Det sker en liknande uppdatering mer eller mindre en gång om året. Den senaste var tidig 2010 (mars någon gång, tror jag). Det var dock inte någon designändring, utan den låg i 5.0 som skedde i december -08, om jag inte minns helt galet. Det har varit flera layoutändringar genom åren, och det här är en utav dem.
 

DeletedUser

Guest
Jag rekommenderar då att du går in på inställningar och rensar din cache, det kan underlätta en hel del. De följande uppdateringarna i din browser ikväll kommer då vara lite långsammare än vanligt, men det är enbart för att alla småbilder och thumbnails osv måste laddas om. Efter en liten stund kommer det dock flyta på mycket bättre, det är jag nästan helt säker på.
 

DeletedUser

Guest
Jag rekommenderar då att du går in på inställningar och rensar din cache, det kan underlätta en hel del. De följande uppdateringarna i din browser ikväll kommer då vara lite långsammare än vanligt, men det är enbart för att alla småbilder och thumbnails osv måste laddas om. Efter en liten stund kommer det dock flyta på mycket bättre, det är jag nästan helt säker på.

Redan gjort det ändå finns problemet kvar:confused:, verkar vara som ni har nåt mot interna forumet bara där den rymmer iväg så där.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Redan gjort det ändå finns problemet kvar:confused:, verkar vara som ni har nåt mot interna forumet bara där den rymmer iväg så där.

Är det just i bara en trad det där sker? För du är verkligen första fallet av tusentals spelare med detta problem och jag kan inte aterskapa det pa nagot sätt.
 

DeletedUser

Guest
Är det just i bara en trad det där sker? För du är verkligen första fallet av tusentals spelare med detta problem och jag kan inte aterskapa det pa nagot sätt.

Kan skicka en film över problemet om du vill, sker i alla trådar i det interna forumet men enbart när man skrollar.
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Speeden laggade sjukt mycket, antagligen tack vare uppdateringen, jätte segt att scrolla upp för att ducka, tog ca 4 sec bara det eftersom den hoppade upp och ner.....
 
Topp