Abel v.s DO, Do-A

DeletedUser

Guest
Det roligaste är att det verkar inte vara så att DO klarar sig själva, så de har dragit in TI i kriget :)

Well, då krigar jag emot er med =)



Du överväger inte att dom kanske gått in själva då?

Sedan är du inte mycket bättre då du själv väljer att fly in till Urban T ... Tog din off slut? ;)
 

DeletedUser

Guest
Vadå, jag är väl lika mycket i krig emot DO vart jag än är? mitt personliga krig har ingenting med vilken stam jag spelar i, sen att jag vill vara social med folk under tiden är en annan femma ;)
 

DeletedUser

Guest
Står det någonstans att de krigar emot dem? jag krigar emot dem, vart jag är spelar väl fasen ingen roll jag får ingen hjälp ändå?^^

Vad trångsynta alla är :p
 

DeletedUser

Guest
Det roligaste är att det verkar inte vara så att DO klarar sig själva, så de har dragit in TI i kriget :)

Well, då krigar jag emot er med =)


Står det någonstans att de krigar emot dem? jag krigar emot dem, vart jag är spelar väl fasen ingen roll jag får ingen hjälp ändå?^^

Vad trångsynta alla är :p

Står det någonstans att TI krigar mot dig?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja sedan jag fick incs från dem och förklarade krig emot dem med? :)
 

DeletedUser

Guest
Har inte exakta stats, leder emot do ligger under emot TI men har läget under kontroll. trodde DO skulle köra en fulloffensiv nu i helgen men den stoppade och blev en halvtaskig verkade det som på incsen iaf. 7842 st atm, dåligt för att vara 3 anfallande stammar tycker jag :p
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
När en ensam spelare förklarar krig mot en väldigt mycket större stam så är det lite pinsamt att gå bakåt i statistiken, säger en hel del om stammen. Sen vet jag inte varför ni inte skickar adel (eller var det ironi?) men det kanske beror på att ni inte kan?


Hehe, kan det bero inte tar det särskilt allvarligt när de vet att utgången är given :D, ja menar, skulle de kör en seriös och välplanerad offensiv så skulle ju abel inte vara kvar så länge till, fast du kanske inte har övervägt den möjligheten :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
pfft bullshit, jag tror ärligt talat att det bara inte finns krut nog i stammen? var det inte ni som skulle visa er starka inför tco eller ngt såntdär? jag är bottenskrapet från bringt, skillen jag har sett kan 5 bringt lirare dra ensamma, eller vänta, just det, ni krigar ju inte :rolleyes:
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
pfft bullshit, jag tror ärligt talat att det bara inte finns krut nog i stammen? var det inte ni som skulle visa er starka inför tco eller ngt såntdär? jag är bottenskrapet från bringt, skillen jag har sett kan 5 bringt lirare dra ensamma, eller vänta, just det, ni krigar ju inte :rolleyes:

Döda de då? :awsm:
 

DeletedUser

Guest
pfft bullshit, jag tror ärligt talat att det bara inte finns krut nog i stammen? var det inte ni som skulle visa er starka inför tco eller ngt såntdär? jag är bottenskrapet från bringt, skillen jag har sett kan 5 bringt lirare dra ensamma, eller vänta, just det, ni krigar ju inte :rolleyes:

hehe inte många från gamla MR eller DO som ens läster externa så att försöka trigga dom härute är inte alltid så lyckat :p

DO har många sköna lirare men påminner en stark om hur MR sköttes förr i tiden, allt går segt och tar tid, och är för deffensiva av sig för att få saker att hända fort.
Ända gången jag såg MR agera fort var när UrbanT förklara krig, men då var det inte ens ledningen som fixade det :)

Kanske ska ta ett KÖ konto så kan vi leka lite abel?? inte för att jag hinner men vore fan kul att slåss med nån av din klass...
 

DeletedUser

Guest
Lilla gubben, jag har 28000 andra byar att tänka på, ta en kölapp :)
 

Hemlig

Member
Reaktionspoäng
0
bara 103 byar utanför K23 är de svårare å deffa 103 än å adla 10 med 312 byar? :D
 
Topp