WoS vs =S=K=

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Eggeh, du vet nog lika bra som jag att man inte kan dra alla spelare över samma kam... Tycker det känns lite konstigt att lägga in inaktiva spelare som ni plockar när ni har tråkigt i vår krigsstatisktik. Håll er till stammar så blir det snyggare :)

Va i h-e har det med det hela att göra?
Spelarna var med i stammen när kriget startade, att ni valde att kicka dem EFTER att kriget hade startat för ni märkte deras inaktivitet har inte något med våra offensiver att göra.
Håll er till korrekta stats så blir det snyggare.
 

karbyskolan1

Member
Reaktionspoäng
0
Haha, ni lägger till 3 spelare som inte har stam och som blir adlade, så det ska se ut som ni har fått flera byar av oss. Patetiskt...
 
Reaktionspoäng
0
Haha, ni lägger till 3 spelare som inte har stam och som blir adlade, så det ska se ut som ni har fått flera byar av oss. Patetiskt...

Unge man , det korrekta och allmänt vedertagna sättet att visa stats inom tw de år jag har spelat har alltid varit att inkludera de spelare som var medlemmar i stammen när attackerna mot dem skickades.

Annars blir det ju extremt enkelt att frisera sina stats för att ge sig själva en falsk känsla av vinst ;)

Om man nu lyckas lura sig själv genom att utelämna dem dvs.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
wennerblom du har uppenbarligen dåligt minne. I v.4an valde vi i NAV att slås mot de stora tillsammans i en stor allians. Gick inget vidare då alliansen inte höll måttet och då 20% av vår egen stam angrep oss i ryggen (var ett gäng vi tidigare hade räddat - det var då jag lärde mitt att en flykting alltid är en flykting ;-)

I denna värld försökte vi i wos tidigt bilda en allians som skulle hålla de stora borta i från vårt område - det gick inget vidare. Samma problem som i 4an - alldeles för svårt att samordna 4-5 stammar mot en väloljad krigsmaskin.

Vi har således bytt strategi vi är AL med Sprit, vi hedrar den alliansen och vi tar inte in allt för många nya i stammen då vi inte vill åka ut för förräderi. Sen växer vi sakta men säkert och och på sikt kommer vi att vara en stark stam som bor tryggt och fint i söder. wennerblom du får gärna hälsa på hos oss någon gång våra byar är rätt så vackra ;-)

Mvh


FV :eek:

FV, snälla. Du har alltid vart rädd för att anfalla stora stammar. Va hände när jag gav dig finfint upplägg? Du gjorde de rätta helt klart :awsm: precis som du gör nu... Får hoppas att ni ensamma mot en väloljad krigsmaskin vinner striden. För när de blir ni 2 kvar, så kommer ni inte stå som segrare iaf..
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
FV, snälla. Du har alltid vart rädd för att anfalla stora stammar. Va hände när jag gav dig finfint upplägg? Du gjorde de rätta helt klart :awsm: precis som du gör nu... Får hoppas att ni ensamma mot en väloljad krigsmaskin vinner striden. För när de blir ni 2 kvar, så kommer ni inte stå som segrare iaf..

Henrik, snälla.
FV var en av de mest aktiva spelarna vi stött på, enda som kunde liknas vid han i tistelkriget var lance.
Att Fv skulle ha rädsla för att gå på stora stammar är ju något han motbevisat flertalet gånger.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Henrik, snälla.
FV var en av de mest aktiva spelarna vi stött på, enda som kunde liknas vid han i tistelkriget var lance.
Att Fv skulle ha rädsla för att gå på stora stammar är ju något han motbevisat flertalet gånger.

Det är precis som Outlander säger. Finns egentligen två spelare på v9 som bjudit upp till dans. Den ena var FV (som snajpade tåg mitt i nätterna hela tiden, det busfröet). Den andra var lance, som var den enda i Tistel som inte vek ner sig för han fick lite incs. Tog mig fan en månad att bli av med honom... många andra försvann på ett par dagar.

Ge folk den respekt dom förtjänar, och sluta dra grejer ur din veritabla trollskarlshatt.
 

DeletedUser

Guest
Outlander, Eggeh... Orka bråka om statistik! Ni kan få ha med dom i er statistik om ni blir gladare av det! God jul på er! Hoppas ni får många julklappar :D
 

DeletedUser

Guest
För det första vad har MyD och många fler med i statistiken o göra?
Vad jag minns så var det ni i Sprit som gnällde så jekla mycket när stammar som inte har med tråden o göra läggs till? (Sprit älskar o förfina statsen :D)

För det andra så visste jag inte om att direkt så många var i krig med er?

Och jag vet vem dom förfinat era stats så mycket, kan säga att dom byarna har det knappt krävt något o ta :)
 

DeletedUser

Guest
Glöm heller inte vilka Wos krigar mot...vi kan lägga in dom i Statistiken med
 

Aloshii

Member
Reaktionspoäng
0
Sprit mot massa folk:

Side 1:
Tribes: Sprit
Players:

Side 2:
Tribes: =S=K= SMISK MyD EDT Tistel Res GODJUL
Players: qzzen jeppe218 frazzemannen

Timeframe: 19/12/2009 00:00:00till23/12/2009 14:59:00


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 93
Sida 2: 46
Skillnad: 47

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 794,138
Sida 2: 376,327
Skillnad: 417,811

image.php







Sprit + WoS + Fuckoff mot massa folk:

Side 1:
Tribes: Sprit WoS F*ckOf
Players:

Side 2:
Tribes: =S=K= SMISK MyD EDT Tistel Res GODJUL
Players: qzzen jeppe218 frazzemannen

Timeframe: 19/12/2009 00:00:00till23/12/2009 14:59:00

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 100
Sida 2: 46
Skillnad: 54

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 850,339
Sida 2: 376,327
Skillnad: 474,012

image.php




Helt ok för min del att ni paddar statistiken genom att kicka spelare, spelar mig ingen roll alls. Men ni får ju räkna med att dom riktiga statsen kommer upp.

Måste säga att ni i Sprit är riktiga skitsnackare!

Sen när gick SMISK, MyD eller ReS in i detta?
För det första, sluta attackera folk och sedan påstår ni att ni hade krig. Om ni har krig så ska ni krigsförklara!

EDT fick attacker på er och de tog det som krigsförklaring, visst var det krigsförklaring, men ni är tysta om sådana saker för att ni inte ska få fler personer emot er.

FV - Du mår bra antar jag?
Din mun är rätt torr efter all rövslickeri du gjort på Sprit? Från krig till allians, HELA WOS SKÄMMER UT SIG SJÄLVA.
Det var vad jag hade att säga.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Måste gratulera dig för att ha fått ett så starkt grepp över situationen.
Du har förmodligen inte tagit dig tiden att kolla upp de stammar det hela gäller.
Dessa stammar har tagit in spelare från just stammar som vi har startat krig, därav blivit bemärkta som flyktingar.
Att vi ska behöva bemöda oss att skicka en krigsförklaring för att dessa stammar inte kan hålla koll på sin egen rekrytering är inte något som kommer framkomma.
Att du sedan tycker att WoS skämmer ut sig för att de är allierade med oss är ju bara ytterliggare en sak jag vill gratulera.

Varsågod, du fick en julklapp från dig själv vilket resulterade i att du blev v9's byfåne 2009!
God jul och hoppas du njuter av den.
 

DeletedUser

Guest
haha

patetiska personer som inte tolererar att stammar som vi i wos ställt sig på sprits sida?
Som det så många gånger sagts innan i forum, det här är ett krigsspel gör vad som krävs för att överleva sen gör du ännu lite mer.

Vi trivs utmärkt på sprits sida, sen utöver det så kan jag ju säga att vi har våra krig som vi utspelat under en lång period då vi istorsätt varit ensamma..

Folk verkar tror att sprit adlar åt oss och att sprit deffar oss att sprit kanske tillomed spelar på våra konton?
Men gott folk vi spelar faktiskt själva vi adlar själva och vi bestämmer själva vilka vi vill kriga emot och vilka vi vill kriga med.

Så sluta snacka massa skit och kolla istället upp saker innan ni börjar spekulera hit o dit, det är ytterst sällan folk som spekulerar ens har 5% av sanningen.
 
Reaktionspoäng
0
Måste säga att ni i Sprit är riktiga skitsnackare!

Sen när gick SMISK, MyD eller ReS in i detta?
För det första, sluta attackera folk och sedan påstår ni att ni hade krig. Om ni har krig så ska ni krigsförklara!

Vi får visst ha krig utan krigsförklaring! Du har ingen makt över oss! :mad:

Och, för att vara lite seriös, det finns ingen anledning för oss att spamma sönder forumet med ny tråd för varje stam som tar in en flykting. Eller varje ny stam som skapas. Vi ser intag av flyktingar som krigsförklaring, du kanske ska klaga på dem istället? ;D

EDT fick attacker på er och de tog det som krigsförklaring, visst var det krigsförklaring, men ni är tysta om sådana saker för att ni inte ska få fler personer emot er.

Varför skulle tystnad från vår sida leda till färre personer emot oss? Your logic astounds me. Det är väl dessutom ingen lågoddsare att ni som blir anfallna skriker ut det på forumet.

FV - Du mår bra antar jag?
Din mun är rätt torr efter all rövslickeri du gjort på Sprit? Från krig till allians, HELA WOS SKÄMMER UT SIG SJÄLVA.
Det var vad jag hade att säga.

Om WoS skämmer ut sig som krigar sida vid sida med en allierad, vad gör då du som skickar meningslösa pajinlägg på en värld du inte spelar på och, att döma av vad du skriver, har noll koll på? :)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, mycket åsikter hit och dit nu som är ganska onödiga och har inget med detta att göra!
WOS har krigsförklarat på ett bra sett och gett de "allierade" en chans att visa oss på styva linan.. de kommer att kosta att plocka våra byar!

Att hedra en allians är just De man ska göra och inget konstigt i de.. Skulle vi vara på den andra sidan skulle vi gjort exakt samma sak, så fundera 2 kanske 3ggr innan ni yttrar Er!

Sen ska vi bjuda upp till dans så de blir roligare att lira..
Som Batman11 sa till mig "Dessutom börjar jag tappa lusten här, tyvärr. Ska man spela ska det vara fullt ut annars är det ingen mening. Har gått på sparlåga sen vår senaste drabbning. Den var riktig rolig faktiskt.

Synd att du inte spelar med oss, det hade varit kul. Då kanske man skulle få tillbaka motivationen också :)"

Jag är dock en flykting, så lira med Batman händer nog inte i denna värld, kan bara säga att jag gillar våra fajter också!
Gillar även Fon Viken´s, tack er båda att jag får suget tillbaka!
Ni ger heder åt era respektive stamar!

Over and out!
Danidor
 

DeletedUser

Guest
Vi får visst ha krig utan krigsförklaring! Du har ingen makt över oss! :mad:

Och, för att vara lite seriös, det finns ingen anledning för oss att spamma sönder forumet med ny tråd för varje stam som tar in en flykting. Eller varje ny stam som skapas. Vi ser intag av flyktingar som krigsförklaring, du kanske ska klaga på dem istället? ;D



Varför skulle tystnad från vår sida leda till färre personer emot oss? Your logic astounds me. Det är väl dessutom ingen lågoddsare att ni som blir anfallna skriker ut det på forumet.



Om WoS skämmer ut sig som krigar sida vid sida med en allierad, vad gör då du som skickar meningslösa pajinlägg på en värld du inte spelar på och, att döma av vad du skriver, har noll koll på? :)



Så nu plötsligt gäller inte de ni sa under tistel kriget?
Då fick vi inte ha med samma stammar vs er i en annans krigsförklarningstråd...
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Så nu plötsligt gäller inte de ni sa under tistel kriget?
Då fick vi inte ha med samma stammar vs er i en annans krigsförklarningstråd...

I denna tråden drog de upp oss brevid våra allierade som knappt hade tappat någon by om ens någon vid den tidpunkten, detta förargade oss vilket kommer resultera i ett alltför använt citat inom sprit.
''I blame the alcohol''.
Är du inte nöjd med ditt svar klaga till admins för du kommer aldrig stöta på ett bättre. ;)
 

DeletedUser

Guest
kan bara säga en sak god jul på er lol
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp