WoS vs =S=K=

DeletedUser

Guest
Det är action även här:

Side 1:
Tribes: =S=K=
Players:

Side 2:
Tribes: WoS
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 7
Skillnad: 6

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 8,755
Sida 2: 57,156
Skillnad: 48,401

image.php
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
Det jag alltid tyckt är bra med sprit är att dom alltid är hederliga i krig! Vad tycker ni nu när WoS lagt sig i ert krig?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Sen kan man ju också filosofiera över i vilken grad dem medverkat än så länge :). Vid en "för alltid" kontroll så har WoS tagit 7 byar av =S=K= och =S=K= i sin tur har tagit 1 by av WoS. Kollar man senaste veckan är statistiken 0-0.

Rykten gör gällande att =S=K= numera är en död stam. Inga fler organiserade anfall, bara halvhjärtade försvarsaktioner av enskild spelare som blir anfallen.

Side 1:
Tribes: Sprit

Side 2:
Tribes: =S=K=

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 28
Sida 2: 1
Skillnad: 27

image.php
 

DeletedUser

Guest
anfall utan motanfall

hmmm

Vi trodde att det skulle bli lite mer krig då de som är aktiva i SK på vår front inte verkade ha tappat så mycket byar till Sprit. Men ack vad vi bedrog oss. Vi anfaller,SK gör inget.....BTP gjorde betydligt bättre motstånd :cool:

Kan bara konstatera att v.9 behöver en ny injektion av tappra kämpar för att bli riktigt kul igen...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
hmmm

Vi trodde att det skulle bli lite mer krig då de som är aktiva i SK på vår front inte verkade ha tappat så mycket byar till Sprit. Men ack vad vi bedrog oss. Vi anfaller,SK gör inget.....BTP gjorde betydligt bättre motstånd :cool:

Kan bara konstatera att v.9 behöver en ny injektion av tappra kämpar för att bli riktigt kul igen...

WoS känner sig inte manade då? Nej ack, ni vill ju inte heller dö. Antar de blir gangbang på dessa nya "kämpar" isåfall...
 

DeletedUser

Guest
hmmm

Vi trodde att det skulle bli lite mer krig då de som är aktiva i SK på vår front inte verkade ha tappat så mycket byar till Sprit. Men ack vad vi bedrog oss. Vi anfaller,SK gör inget.....BTP gjorde betydligt bättre motstånd :cool:

Kan bara konstatera att v.9 behöver en ny injektion av tappra kämpar för att bli riktigt kul igen...

Tycker MT kämpar på bra mot er med några tappra adelsförsök
 

DeletedUser

Guest
men för helvete karamelll...."Want some cheese with that whine?"
 

DeletedUser

Guest
=S=K= har kollapsat

Trodde på mer motstånd i från dem. Finns dock andra som gör ett bra jobb. Synd bara att dom deffas av folk som låvat oss fred och frihet :cool:

FV
 

DeletedUser

Guest
Ännu ett av denna världens meningslösa bataljer,
"there`s only one way to go, get SOBER..........
 

DeletedUser

Guest
bara jag som stör mig på att en moderator är PRO-Sprit/WoS ? Jag trodde att moderatorer skulle vara oberoende liksom, och säga åt folk att hålla sig till topic?
 

DeletedUser

Guest
bara jag som stör mig på att en moderator är PRO-Sprit/WoS ? Jag trodde att moderatorer skulle vara oberoende liksom, och säga åt folk att hålla sig till topic?

Världens moderator ja. Mudnor är inte mod på v9. Han spelar i sprit vettu.
 

DeletedUser

Guest
bara jag som stör mig på att en moderator är PRO-Sprit/WoS ? Jag trodde att moderatorer skulle vara oberoende liksom, och säga åt folk att hålla sig till topic?

Du syftar på mig , antar jag ?
Jag modererar V2 och V6, och där är jag opartisk.
Betyder det att jag inte får säga det jag tycker i andra forum ? Nej.
Jag spelar i Sprit, får jag då inte tala gott om dessa?
Jag har spelat i Sprit sedan den 22 augusti, och har hela tiden stått på deras sida.
Bara för att jag är med i TW-Team betyder inte det att jag kan spela.

Den som är moderator här, det är HumbleSwede, och han är i allra högsta grad opartisk.
 
Topp