WAR Vs NG

DeletedUser

Guest
Flyr och flyr, stammen är död, dom få som var aktiva har slutat för att dom är nollade. Sen är det väl några mindre och några halvstora spelare som kanske vill fortsätta med spelet även om stammen är nerlagd :)

Jag har ännu inte blivit nollad och jag kommer kämpa vid NG´s sida tills jag dör:cool:
 

DeletedUser

Guest
synd att en så bra spelar som Xanatos blir adlad men så är ju spelet men det är verkligen syn för han är en skyst trevlig person, men han ansökte ju till NG när nån stam började kriga med vår lilla och perfekta familj, tror det var JAWS som började kriga med oss eller så var det nån annan stam.
men det rä verkligen synd att det ska sluta så här.
:(

men lycka till WAR och utplånade NG:D
 

Simon 97

New Member
Reaktionspoäng
0
eeeh jag vet ej känner jocke som irl vän men nu har han flyttat:( då pararellklass) fråga jocke eftersom jag bara skrev fanclub
 

DeletedUser

Guest
Lycka till WAR jag tror ni vinner mot NG (som jag av egen erfarenhet vet om är bra på krig man mot man)

MVH

Hampus.y
 

DeletedUser

Guest
Vi kan lugnt säga att kriget är vunnet, enligt TWstats har WAR tagit 200+ byar av oss, vi har tagit 8 av dom :)

Men nu gäller det att ge WAR en plågsam adling av oss kvarlevande. Jag dödade just fyra strike i en av mina byar, och har ytligare fyra attacker/ett adelståg emot den, som jag lär ta kål på.
 

DeletedUser

Guest
synd att en så bra spelar som Xanatos blir adlad men så är ju spelet men det är verkligen syn för han är en skyst trevlig person, men han ansökte ju till NG när nån stam började kriga med vår lilla och perfekta familj, tror det var JAWS som började kriga med oss eller så var det nån annan stam.
men det rä verkligen synd att det ska sluta så här.
:(

men lycka till WAR och utplånade NG:D

Wow, tack för de orden:) jo det är synd att det ska sluta så här men det har varit lite kul att spela nu de senaste dagarna då jag har fått en massa väldigt roliga anfall
 

DeletedUser

Guest
Mina favo rapporter från kriget emot WAR:

Förluster: 3500 3000 0 4282 0 0 0 0 0 0 0 0

Förluster: 4650 2017 0 1400 0 0 0 0 0 0 0 1

Förluster: 1000 555 1637 100 0 581 0 0 31 4 0 4

Kommer inte nämna vem som attackerade, det vore oschyst. Men kan säga att denna snubbe inte har skickat något off alls, förutom några yxor :)

Notis: Det var Xanatos som blev attackerad.

Enligt WAR ska denna person sluta spela, därav attackerna.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja då var jag ute från värld 4, började om bara för att se hur det gick, grattis till rovet som lyckades ta min sista by;)
 
Topp