WAR Vs NG

DeletedUser

Guest
WAR har ju redan två spioner i NG tydligen. För mig spelar det inte så stor roll, vi har inte mycket att hålla undan.

Och ja, alla är välkomna, i alla fall om dom visar sig vara lite trevliga :)
 

DeletedUser

Guest
Ja jag fick ju en inbjudan Zeph, tyvärr har jag inte hunnit svara och hittar inte brevet nu men jag måste tyvärr tacka nej... =/
 

DeletedUser

Guest
NG sträkte ut sina trupper för mycket pá "västfronten" mot r-goth och oss i Crow jag tror resultaten skulle vara MYCKET jämnare om NG inte krigat mot Crow och R-goth först men det är bara vad JAG tror
 

DeletedUser

Guest
Din teori stämmer ganska väl med verkligheten. WAR har tagit en del byar av mig med en del saftiga transiter.

Jag förstår dock inte att vi kunde vara så dumma, vi insåg att chansen för invasion var stor efter att WAR avbröt våran IAP. Antar att jag ignorerade det helt enkelt.
 

DeletedUser

Guest
NG sträkte ut sina trupper för mycket pá "västfronten" mot r-goth och oss i Crow jag tror resultaten skulle vara MYCKET jämnare om NG inte krigat mot Crow och R-goth först men det är bara vad JAG tror


Vad ska man göra? Man ligger i krig med flera stammar på väst sidan sedan kommer den lilla stammen war och sucktar efter byar. Tog minst 20 timmar att dra tillbaka sina trupper. Så ja kunde kanske varit lite jämnare om bara vi hade ett krig mot war. Men nu kommer de stammar vi nästan hade slagit ut och tar lite småbyar är och där av oss.

Tycker inte det finns så mycket att göra åt det? War är väl smarta som går på när man är svagast, kanske därför de har lyckats?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
WAR är skickliga annanrs så hade de ju inte haft så bra rank. men hade varit kul att kriga med dem om man varit beredd och haft sina trupper hemma:)
 

DeletedUser

Guest
Vad ska man göra? Man ligger i krig med flera stammar på väst sidan sedan kommer den lilla stammen war och sucktar efter byar. Tog minst 20 timmar att dra tillbaka sina trupper. Så ja kunde kanske varit lite jämnare om bara vi hade ett krig mot war. Men nu kommer de stammar vi nästan hade slagit ut och tar lite småbyar är och där av oss.

Tycker inte det finns så mycket att göra åt det? War är väl smarta som går på när man är svagast, kanske därför de har lyckats?:rolleyes:

men du måste väll förstå att man borde ju attackera när det är bäst för en själv, man måste väll inte vänta tills fienden är beredd lr?
 

DeletedUser

Guest
men du måste väll förstå att man borde ju attackera när det är bäst för en själv, man måste väll inte vänta tills fienden är beredd lr?

Tror det var precis det Juice sa? Att ni är smarta och attackerar när dom är svaga. Han sa de inte ens med "tyken"-ton så ser inte varför du reagera mot de xD

Jag själv har hört lite om hur WAR krigar och det är ett flertal spelare som behöver lära sig Kriga på riktigt i WAR :D Vi får se hur de slutar för dom ^_^ En spännande värld detta =)
 

DeletedUser

Guest
hahahahahahaha :D!!!

Kan inte mer än hålla med att detta är en intressant värld, förutom all pajkastning som sker så har vi deltid skoj också!! :p
 

DeletedUser

Guest
DE värsta är att du verken bjuder på bullar eller kafe!!!!! :p
 

DeletedUser

Guest
DE värsta är att du verken bjuder på bullar eller kafe!!!!! :p

Nu flyr de flesta av NG's spelare hals överhuvud. Att ta in dessa spelare ses som en direkt fientlig hanling gentemot WAR.

Vill någon diskutera våran inställning så skicka gärna ett igm
 

DeletedUser

Guest
DE inget som man behöver skriva upp här!!!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
tjo

skriv vilka det är, så folk vet vilka som flyr NG.

Flyr och flyr, stammen är död, dom få som var aktiva har slutat för att dom är nollade. Sen är det väl några mindre och några halvstora spelare som kanske vill fortsätta med spelet även om stammen är nerlagd :)
 
Topp