WAR Vs NG

DeletedUser

Guest
WAR´s krigsförklaring alá NG. Söndagen 10 Aug 2008 @ 23.00 servertid

Efter att ledningen blivit uppmärksammad om en sammansvärjning av några stammar däribland NG. Detta bekräftades även av deras ledning fast att dom pekade på att andra stammar vart mer drivande vilket andra bevis motsäger. så sattes planeringen igång omgående för att omkullägga detta hot.

Flera mail från många mindre men även någon större stam anvisade till att Ng hade en aktiv roll i att bringa WAR på knä.
Nu i skrivandet stund så Har WAR släpp lös Armé väst för att en gång för alla möta dessa horder av krigshetsare på deras egen mark.

Dessa krigsplaner har dock legat vilande med respekt av NGs krig mot den mindre stammarna R-Goth och crow men eftersom detta krig verkar hålla på i generationer så finner vi inget annat val än att gå vidare med attackerna.


Handsken är nu kastad mina vänner, önskar er lycka till och hoppas på att få se en nästa generation av er ute i kanten.


/ledningen i WAR
 

DeletedUser

Guest
hmm kan det här vara WARs första riktiga motståndare??:rolleyes:

kötta på!
 

DeletedUser

Guest
Ja man satt ju och undrade hur länge ni skulle vänta:D Lycka till båda parter!
 

DeletedUser

Guest
Får väl verkligen hoppas att ingen annan stam går in och tar byar av NG iaf
 

DeletedUser

Guest
fniss

Haha vad ska vi göra? Vi krigade mot CROW i 2-3 veckor och sen hoppade R-GOTH på oss men det har vi precis överlevt och vänt till våran fördel. Just nu sitter vi med 0 trupper och ett gäng nyvunna byar som vi tagit från r-goth. Jag sitter i ledningen i NG och vore kul att veta vem som hatar oss så mkt att dom hittar på att vi skulle vara med i en "konspiration" mot WAR. Jag kan tänka mig att AZQ2 som är ledare för R-GOTH som vi mer eller mindre har förnedrat och som tydligen spelar med några WAR spelare i värld två har kokat ihop något för hon är sur och grinig för nederlaget.

Önskade bara att WAR inte krigade mot oss pga en påhittad och felaktig grund, däremot om dom/ni förklarar krig rent allmänt köper jag det. Men kom inte med en massa skitsnack :)
 

DeletedUser

Guest
Synd att ni inte kunde vara cleana och komma ut rakt på sak och säga som det var istället för att köra fakestilen via vår Diplomat, samt att attackera oss under krigsstig, och på grund av någon bullshit anledning.

Med det sagt är detta ett krigsspel och det är just detta som spelet går ut på :) Lycka till WAR och till oss själva.
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Haha vad ska vi göra? Vi krigade mot CROW i 2-3 veckor och sen hoppade R-GOTH på oss men det har vi precis överlevt och vänt till våran fördel. Just nu sitter vi med 0 trupper och ett gäng nyvunna byar som vi tagit från r-goth.

mm kan förstå er. men samtidigt, WAR kanske int vill ha en strid med så stridsvana spelare som er :)
 

DeletedUser

Guest
Dom får en "walk in the park" men det kanske har varit deras taktik hittils för att ta över kärnan jag vet inte. Menar inte att vara "disrespectful" mot WAR heller, dom kanske har fört storslagna krig hittils, jag vet faktiskt inte. Däremot om dom ville ha ett kul och bra krig kunde dom nog inte hitta en sämre tajming.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Kanske om WAR vill ha en ärlig chans frysa alla krig och ge er 3-5 dar o rusta lite? men äh, nu slutar ja diskutera WAR
 

DeletedUser

Guest
Haha vad ska vi göra? Vi krigade mot CROW i 2-3 veckor och sen hoppade R-GOTH på oss men det har vi precis överlevt och vänt till våran fördel. Just nu sitter vi med 0 trupper och ett gäng nyvunna byar som vi tagit från r-goth. Jag sitter i ledningen i NG och vore kul att veta vem som hatar oss så mkt att dom hittar på att vi skulle vara med i en "konspiration" mot WAR. Jag kan tänka mig att AZQ2 som är ledare för R-GOTH som vi mer eller mindre har förnedrat och som tydligen spelar med några WAR spelare i värld två har kokat ihop något för hon är sur och grinig för nederlaget.

Önskade bara att WAR inte krigade mot oss pga en påhittad och felaktig grund, däremot om dom/ni förklarar krig rent allmänt köper jag det. Men kom inte med en massa skitsnack :)


Att ni varit inblandade i en konspiration mot oss har Juice erkänt. Du kan fråga honom själv om det. Han har även pekat ut flera andra stammar osv. Att säga att vi ljuger när vi har bevis är inte så smart.

Detta har jag på ett pm:
:Juice-6 på 05.08. kl 16:32Ja, om jag ska vara riktigt ärlig så var vi med på de. Men det var en tid tillbaka. Kanske en månad sen.

Men iaf.

Som ni ser så ljuger vi inte.

Hoppas på att detta kommer utspela sig utan alltför mycket forumhets

Mvh

Rovet
 

DeletedUser

Guest
ok

Det är som du skriver att juice har skrivit det där och det är verkligen beklagligt. Vad gäller NG så har vi aldrig haft planer på att attackera er eller konspirera med andra för att göra det och det kan jag svara för från ledningen i NG och även Zephyren som är stamledare och även min lillebror.
 

DeletedUser

Guest
Åhhhh, vad glad jag är att Juice är på väg hit. Han är inte värd något annat än stryk.

Aja, jag ligger i skiten. Alla deff trupper 20 timmar bort med 550 attacker på mig.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp