WAR Vs NG

DeletedUser

Guest
Johan vafan?

Du hade en egen teori om att DU ville slå ut WAR?

Varför ska du säga till WAR att du och hela stammen planerat med andra stammar om ett gemensamt angrepp mot WAR?
Du frågade aldrig stammen om vi ville kriga mot WAR men nu fick du som du ville iaf.
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte varför folk klagar på att WAR startar krig när motståndarna är svaga! Visst, det är fult att inte våga berätta den sanna annledningen men dom krigar som dom ser det smartast. Slå till när motständaren är som svagast. :)
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte varför folk klagar på att WAR startar krig när motståndarna är svaga! Visst, det är fult att inte våga berätta den sanna annledningen men dom krigar som dom ser det smartast. Slå till när motständaren är som svagast. :)

Om du läser lite noggrannare William så ser du att flera företrädare för NG gått ut och sagt att det vi sa var sant.
 

DeletedUser

Guest
Det var inte det som var det viktiga med min post :p
Det viktiga var att jag sa att ni föredrar att kriga mot en stam när dom har lite trupper än när dom har mycket :) vilket är mycket smart ;)
 

DeletedUser

Guest
Simpelt: Jag har inte sett ett enda bevis från WARs håll. Dock spelar det ingen roll, varför är dom skyldiga oss en ursäkt för att kriga mot oss? Jag satt och väntade på det.

Men efter att ha pratat en hel del med Juice-6 så har vi kommit fram till att eran anledning till krig är delvis bullshit, delvis helt sant.

Han säger att dom andra har varit minst lika drivande under den diskussion som har pågått med bland annat AT, V.V.V och A.X.E. Men WAR har kommit fram till lösningar på andra sätt när det gäller dom. Varför har ni aldrig ens försökt komma fram till en lösning med oss? Vi snackar om saker som hände för 1-2 månader sedan. Sedan dess har vi haft IAP med dom och inte sagt ett knyst.

Jag har inget belägg för vad jag säger, men har som sagt inte sett så mycket bevis från eran sida heller för den delen.

Fotnot: När jag snackar om bevis så handlar det om att vi till exempel har varit den mest drivande faktorn.

Och jag skulle inte kalla det en pakt, som ni gör åt vissa håll.
 

Fongie

Member
Reaktionspoäng
0
WAR krigar på lika flitigt som vanligt ^^
Synd att de inte fått något större motstånd än bara. Tror egentligen inte de söker efter de svagaste motståndarna, utan de har helt enkelt haft flyt och legat närmast dem.
 

DeletedUser

Guest
Simpelt: Jag har inte sett ett enda bevis från WARs håll. Dock spelar det ingen roll, varför är dom skyldiga oss en ursäkt för att kriga mot oss? Jag satt och väntade på det.

Men efter att ha pratat en hel del med Juice-6 så har vi kommit fram till att eran anledning till krig är delvis bullshit, delvis helt sant.

Han säger att dom andra har varit minst lika drivande under den diskussion som har pågått med bland annat AT, V.V.V och A.X.E. Men WAR har kommit fram till lösningar på andra sätt när det gäller dom. Varför har ni aldrig ens försökt komma fram till en lösning med oss? Vi snackar om saker som hände för 1-2 månader sedan. Sedan dess har vi haft IAP med dom och inte sagt ett knyst.

Jag har inget belägg för vad jag säger, men har som sagt inte sett så mycket bevis från eran sida heller för den delen.

Fotnot: När jag snackar om bevis så handlar det om att vi till exempel har varit den mest drivande faktorn.

Och jag skulle inte kalla det en pakt, som ni gör åt vissa håll.

Vilka lösningar vi har kommit fram till med andra stammar har inte du med att göra, ingen annan heller förutom berörda parter.
Att en av era grundare går ut och försöker planera krig mot oss ser vi som fullgod anledning att slå tillbaka. Vi var inte bundna av några diplomatiska förbindelser vid tillfället heller.

Att du skriver att ni har haft iap med oss sen dess är en lögn och det kan jag oxå bevisa med IGM.
 

DeletedUser

Guest
Men snälla rovet, gör det då.

Jag ser det dock inte som en fullgod anledning att kriga, då det var på tapeten så pass länge sedan.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
WAR har ett lätt mål, ta bollen? de är ju så. alla stammar som finns där lär ju få kriga :)

eller har ja fel?
 

DeletedUser

Guest
Men HAlLO, krigar WAR igen vad är de för stil o inte säga till. Känns som man får hjälpa till o göra lite Damage :D
 

DeletedUser

Guest
Men snälla rovet, gör det då.

Jag ser det dock inte som en fullgod anledning att kriga, då det var på tapeten så pass länge sedan.

lonneborg på 04.08. kl 23:09Efter de oroligheter och planerade sammansvärjningar mot WAR på K54 och dess omnejd så har vi i ledningen beslutat att avsluta IAP med följande stammar:
DM
R-GOTH
NG
DUVA


Vi har inte förklarat krig mot någon utav stammarna men vi kommer att återförhandla diplomatiska relationer mer er då vi fått bukt med dessa konspirationer.


/Ledningen i WAR

Finns på ett IGM om någon vill ha det, skickades till er. Alltså att ni har haft hela tiden efter att samtalen fördes är en lögn. NU börjar jag tröttna på detta och jag tror alla sansade bedömare kan se vem som ljuger och vem som talar sanning.
 

DeletedUser

Guest
Jag vet dock inte om jag talar sanning eller ej ( :D ) men jag har inget annat val än att tro på Juice.

Och då har vi inte ens varit närheten av någon diskussion angående krig emot WAR sen vi fick det där brevet.

Om du kan bevisa annat så gör det.
 

DeletedUser

Guest
lonneborg på 04.08. kl 23:09Efter de oroligheter och planerade sammansvärjningar mot WAR på K54 och dess omnejd så har vi i ledningen beslutat att avsluta IAP med följande stammar:
DM
R-GOTH
NG
DUVA


Vi har inte förklarat krig mot någon utav stammarna men vi kommer att återförhandla diplomatiska relationer mer er då vi fått bukt med dessa konspirationer.


/Ledningen i WAR

Finns på ett IGM om någon vill ha det, skickades till er. Alltså att ni har haft hela tiden efter att samtalen fördes är en lögn. NU börjar jag tröttna på detta och jag tror alla sansade bedömare kan se vem som ljuger och vem som talar sanning.

"Alltså att vi har haft iap hela tiden efter att samtelen fördes är en lögn" - skulle vara den riktiga meningen.

Gör så här för att inte edita och framställa zephyrens inlägg som osakligt
 

DeletedUser

Guest
Game on! lycka till båda sidorna =) dock tror jag att WAR kmr ta det i slutändan men hoppas att NG kan bjuda dem på lite motstånd

edit: hoppas ni inte kmr va arga på varann på .no :p då ni faktiskt är i samma stam där :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
tror det stod 33-2 till WARs fördel nu eller något sånt, hur hårt motståndet har varit i byarna vet jag inte men det ser väll lovande ut.
 
Topp