Vi har inte förloat hoppet!

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Hela denna tråden failade när den skapades.
Kan inte bli mer P12 stuk över den, bara rubriken är skämmig:']
Förloat?
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Förlåter du mig för min åsikt?
Simmar man igenom alla inlägg i denna tråd är det bara ett viss antal spelare som försöker framställa sig som allvetande angående vad som händer i V1.
Om det inte är det som skrivs så är det massa historiska påståenden som folk googlar fram och sitter och påstår att de har så stor kunskap om.
Även om ni skulle ha detta, who gives a damn?
Kan bara googla det anyways.
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Förlåter du mig för min åsikt?
Simmar man igenom alla inlägg i denna tråd är det bara ett viss antal spelare som försöker framställa sig som allvetande angående vad som händer i V1.
Om det inte är det som skrivs så är det massa historiska påståenden som folk googlar fram och sitter och påstår att de har så stor kunskap om.
Även om ni skulle ha detta, who gives a damn?
Kan bara googla det anyways.

behöver inte googla hare i huvudet historia är det jag är bäst på sedan strategi
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Sista inlägget jag postar här, för om man tittar vidare på de diskussioner som har förts med dig visar det bara att du matar samma manta om och om igen.

Vänligen läs ALLT jag skrev så inser du nog att ditt inlägg var en av de mest inkompetenta naiva och irrelevanta svar jag någonsin läst att jag får lust att skrika ut, ''sluta tro så j*vla mycket om dig själv!''
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Sista inlägget jag postar här, för om man tittar vidare på de diskussioner som har förts med dig visar det bara att du matar samma manta om och om igen.

Vänligen läs ALLT jag skrev så inser du nog att ditt inlägg var en av de mest inkompetenta naiva och irrelevanta svar jag någonsin läst att jag får lust att skrika ut, ''sluta tro så j*vla mycket om dig själv!''

tron är det viktigaste man kan ha
 

Zapp007

Member
Reaktionspoäng
0
VFB har funnits länge och VFB ska finnas längre. Mycket längre, fler och fler tappar hoppet. Det är skam! ställ er upp för VFB och kriga! Ställ er upp med hoppet i blicken och bär VFBs fana högt när ni kriger så ska vi snart se en vinst! DH är bara ett gäng med nerds med för mycket fritid. Visa det andra stammarna att det är DOM som är det riktiga hotet. Inte VI!

Ställ dig upp, titta upp mot himlen och le och himlen ler tillbaka. Ha hoppet i blicken, för Thor står på vår sida. Thor den allsmäktige. Åskans gud, vem kan stå emot hans krafter? tro att vi kan vinna, så vinner vi. Bär fanan högt så ansluter sig andra till oss. Titta med blicken av hopp när du anfaller så ska fienden darra. Vi är allsmäktiga, vi har Thor. Vi har Viking harald!

VFB <33

blablabla VFB kommer utrotas inom 6 månader iaf :p
 
Topp