Vi har inte förloat hoppet!

DeletedUser

Guest
Sedan som jag sa i en annan tråd. Romarriket föll. Vikingatiden slutade... sedan kan ni dra era egna slutsatser.
 

DeletedUser

Guest
Första posten: Tror lufsen är einstines unge ir något liknade? :O
Andra posten: Ja hitills har vi ju hållt oss till historian som faktiskt HAR hänt i verkligheten,villket jag personligen tycker är lite roligt :)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Sedan som jag sa i en annan tråd. Romarriket föll. Vikingatiden slutade... sedan kan ni dra era egna slutsatser.

västrom föll ja men östrom levde kvar ett bra tid efter !
vikingatiden gick inte under men förändrades stort när kristendommen kom vikingarna moral regler och mycket annat levde kvar men tiden när långskepp och koggar seglade ut för att härja var förbi
 

DeletedUser

Guest
västrom föll ja men östrom levde kvar ett bra tid efter !
vikingatiden gick inte under men förändrades stort när kristendommen kom vikingarna moral regler och mycket annat levde kvar men tiden när långskepp och koggar seglade ut för att härja var förbi

Eftersom dom inte fortsatte sitt vanliga liv så kan man säga att det förföll,alltså levde inte själva vikingarna kvar,bara kristendommen.
 

DeletedUser

Guest
4) en talföljd ser ut på följande sätt a1, a2, a3, a4 osv... a1=2, a2= 1+1/a1, a3=1+1/a2, a4= 1+1/a3 beräkna a6

Det korekta svaret på detta måste ju ändå bli:
a6=1, detta eftersom a2= 2/2=1, a3= 2/1=2, a4=2/2=1 osv.
Kan också säga att a31=2 :)
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
4) en talföljd ser ut på följande sätt a1, a2, a3, a4 osv... a1=2, a2= 1+1/a1, a3=1+1/a2, a4= 1+1/a3 beräkna a6

Det korekta svaret på detta måste ju ändå bli:
a6=1, detta eftersom a2= 2/2=1, a3= 2/1=2, a4=2/2=1 osv.
Kan också säga att a31=2 :)

hahahaha, när man fattar det är det så j*vla komiskt!! :D
 

DeletedUser

Guest
Det var väll inte så jävla svårt :p

back on topic...
VFB är fjollor utan livbåtar :D
 

DeletedUser

Guest
Var det nått sånt här som saknades?
Ni får gissa vilken sida som är VFB och vilken som är SK + DH :D

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 337
Skillnad: 325

image.php
 

DeletedUser

Guest
Nej du har inte gjort några större misstag för du ha inte gjort något alls! jag ligger i fronten och har haft ca 100 inkommande från er alla fejks! så jo dina ledar skills suger rätt fett!

Okej, så jag har inte gjort något?
Trodde faktiskt du skulle ha lite bättre koll med tanke på hur många som kan läsa vårat forum.
Kom igen när du läst på lite va


En krigsförklaring kanske=)
Det var en naturlig följd av att vi återupptog alliansen med ODENS och att löftet om en iap inte stämde. Som så många tidigare påpekat så var vi nästa mål och då är det bättre att gå i krig medan man har några allierade kvar.
 

DeletedUser

Guest
För övrigt ligger jag rätt nära fronten jag med och adlar byar av er dagligen utan att ha fått ett enda inkommande!
 

DeletedUser

Guest
Det var en naturlig följd av att vi återupptog alliansen med ODENS och att löftet om en iap inte stämde. Som så många tidigare påpekat så var vi nästa mål och då är det bättre att gå i krig medan man har några allierade kvar.

Fans alldrig ett löfte om IAP det var nått VH hittat på med hjälp av sin springpojke Onekiller :p
 

DeletedUser

Guest
Sluta försöka försvara din stam och dig själv Rex.W,
du vet att ni har förlorat :p

VFB:
We maybe lost the battle, but they will still win the war!! :)
 
Topp