Vi har inte förloat hoppet!

DeletedUser

Guest
Vi (VFB) har inte förloat hoppet!

VFB har funnits länge och VFB ska finnas längre. Mycket längre, fler och fler tappar hoppet. Det är skam! ställ er upp för VFB och kriga! Ställ er upp med hoppet i blicken och bär VFBs fana högt när ni kriger så ska vi snart se en vinst! DH är bara ett gäng med nerds med för mycket fritid. Visa det andra stammarna att det är DOM som är det riktiga hotet. Inte VI!

Ställ dig upp, titta upp mot himlen och le och himlen ler tillbaka. Ha hoppet i blicken, för Thor står på vår sida. Thor den allsmäktige. Åskans gud, vem kan stå emot hans krafter? tro att vi kan vinna, så vinner vi. Bär fanan högt så ansluter sig andra till oss. Titta med blicken av hopp när du anfaller så ska fienden darra. Vi är allsmäktiga, vi har Thor. Vi har Viking harald!

VFB <33
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
VFB är inte dåliga det är deras ledning som suger fett!
 

DeletedUser

Guest
Word på den ^^

Hi då alltså inte vfb bla bla bla är bra ^^
 

DeletedUser

Guest
Hehe lillevän ville jag snacka skit om dig så hade jag gjort det för länge sen! du är den mest aktiva i hela VFB och ändå skriver du bara i allmännaforumet =)
 

DeletedUser

Guest
Ställer mig upp och kollar mot himlen.. allt jag kan se.. är pilar från mina egna bågskyttar som går ut mot vfbs "tappra" försök till att ta mina byar.. åh vilken syn när jag ser dem falla, en efter en. Nog visst bjuds det på åska också :rolleyes: vi måste ju fira med krigstrummor och musik
 

DeletedUser

Guest
Pff Thor står inte på er sida, vi hyrde in honom igår. Syns det inte att vi använder mjölner för att banka era murar?
Ni står i kaos, ni förlorar byar snabbare än löv faller från träden på hösten, de enda som inte inser det är er själva:)
 

DeletedUser

Guest
pssst...Vi kaniner vet en hemlighet...Thor gillar mjöd...vilka håller i mjödet i V1?
 

DeletedUser

Guest
pssst...Vi kaniner vet en hemlighet...Thor gillar mjöd...vilka håller i mjödet i V1?

Tror du med din kanin armé härjar över 99% av mjödet :(

Tänker försöka muta Thor med lite Isglass och godis, bättre än mjöd då man får överskotts energi av godis men mjöd gör det svårare att svinga yxan :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Men salkin.. Mjödet gör ju det lättare att svinga yxan, för det första är du så härligt berusad att du inte känner yxans vikt utan du bara svingar den med glädje.. för det andra när du vinglar omkring lyckas du säkert träffa arga små tomtar i både ben och huvud :rolleyes: så med mjöd i kroppen kan väl allt hända..
 

DeletedUser

Guest
VFB är inte dåliga det är deras ledning som suger fett!

Jaså det tycker du! Säg mig då vad jag har gjort fel nu, för som jag ser det har jag inte gjort några större misstag än så länge. Snarare har jag rättat till fel som tidigare gjorts.

Men om du är ju välkommen att testa hur "dålig" jag är!
 

DeletedUser

Guest
du vill allså se min talande sida vänta lite så skall du få mer än du klarar av

Näh, spara din talande sida, den kanske kan klara fram lite bortförklaringar senare. Nu vill jag ser mer bärsärk från vikingarna.... :p
 
Senast redigerad av en moderator:

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Näh, spara din talande sida, den kanske kan klara fram lite bortförklaringar senare. Nu vill jag ser mer bärsärk från vikingarna.... :p

vad i helvete tror du jag mönstarar väringarna för ledungen har redan varit igång i 1 vecka inväntar bara helof med de norra vikingarnas skara
 
Topp