Vi har inte förloat hoppet!

DeletedUser

Guest
"Den som vet när han ska strida och när han ska låta bli,är segrare."

- Sun Tzu
 

wulffie

New Member
Reaktionspoäng
0
eller som en mycket vis man en gång sa, "den som vågar vinner, och den som vinner vågar" :p
 

Penna

Member
Reaktionspoäng
0
västrom föll ja men östrom levde kvar ett bra tid efter !
vikingatiden gick inte under men förändrades stort när kristendommen kom vikingarna moral regler och mycket annat levde kvar men tiden när långskepp och koggar seglade ut för att härja var förbi

Koggar kom till på medeltiden.
 

DeletedUser

Guest
Pff Thor står inte på er sida, vi hyrde in honom igår. Syns det inte att vi använder mjölner för att banka era murar?
Ni står i kaos, ni förlorar byar snabbare än löv faller från träden på hösten, de enda som inte inser det är er själva:)

Du kanske råkade få med honom när du drog från SWEVIK? I sådant fall vill vi ha tebax honom!
 

DeletedUser

Guest
Fans alldrig ett löfte om IAP det var nått VH hittat på med hjälp av sin springpojke Onekiller :p

Det är precis det jag menar MrRisling och då fanns det inget att tjäna på att bryta en allians.

Sluta försöka försvara din stam och dig själv Rex.W,
du vet att ni har förlorat :p

VFB:
We maybe lost the battle, but they will still win the war!! :)

Säg mig varför jag ska sluta försvara min stam?
Jag är ledare och det är min uppgift att göra det jag kan för stammen.
Och nej, vi har inte förlorat än, visst tar ni byar i rasande fart men vi har inte gått under än.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom dom inte fortsatte sitt vanliga liv så kan man säga att det förföll,alltså levde inte själva vikingarna kvar,bara kristendommen.

Vikingatiden slutade och Östrom blev Bysantiska riket så med andra ord måste historien följas och VFB och ODENS slaktas eller upplösas. =)
 

DeletedUser

Guest
Säg mig varför jag ska sluta försvara min stam?
Jag är ledare och det är min uppgift att göra det jag kan för stammen.
Och nej, vi har inte förlorat än, visst tar ni byar i rasande fart men vi har inte gått under än.

Det är bara en tidsfråga. =)
 

DeletedUser

Guest
Det kan jag hålla med om Lufsen, men segern är varken eran eller -SK-s riktigt än.
 

DeletedUser

Guest
Vikingatiden slutade och Östrom blev Bysantiska riket så med andra ord måste historien följas och VFB och ODENS slaktas eller upplösas. =)

Ja och upplöses dom så "går dom vidare" eller åtminstonde försöker,i villket fall så faller dom :)

Vet inte om vi gick off-T men det blev en helvetes massa historia :)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Det var 3:e riket det som hade Stalingrad. Ni är Vikingar som kommer att kristnas och därmet lägga er läggning och ovanor på hyllan och dö ut. =)

men kära lufsen jag gör ju som ryssarna men med bågar och svärd!
och jag kan inte dö ut innan egon så befaller det
 

DeletedUser

Guest
men kära lufsen jag gör ju som ryssarna men med bågar och svärd!
och jag kan inte dö ut innan egon så befaller det

Du är ju den sämsta spionen som någonsin funnits i VFB. Så det är bara att gratulera till VFB om de behåller dig. =)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Du är ju den sämsta spionen som någonsin funnits i VFB. Så det är bara att gratulera till VFB om de behåller dig. =)

men kära lufsen de kände till allt! sedan är jag överallt och ingenstans så blir svårt att bli av med mig!
men alla är välkommna den 15 december på kaffe kakor och en överaskning
 

DeletedUser

Guest
men kära lufsen de kände till allt! sedan är jag överallt och ingenstans så blir svårt att bli av med mig!
men alla är välkommna den 15 december på kaffe kakor och en överaskning

Ett inlägg som faktiskt höll sig till ämnet. Kors i taket. Din dag kommer, jag lovar.
 

DeletedUser

Guest
Måhända att vi inte förblir vikingar men är det de samma som att gå under?
Som stammen VFB är svaret i så fall ja, men som spelare är jag inte lika säker på det.
Och för alla som misstolkar detta så har vi inte tänkt fly
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Måhända att vi inte förblir vikingar men är det de samma som att gå under?
Som stammen VFB är svaret i så fall ja, men som spelare är jag inte lika säker på det.
Och för alla som misstolkar detta så har vi inte tänkt fly

så sant jag tänker inte fly vad som än händer blir jag och alla adlade dyker jag upp en dag senare på ett nytt ställe och skapar VFB igen vet ni hur man dödar en phenix? tror inte det så bäst ni börjar forska
 
Topp