Vi glömmer aldrig

DeletedUser

Guest
Word på Danney

Alltså vem e du?
tror inte du har i MoB att göra så du kan hålla dig borta från tråden. Vill du nånting så kan vi mötas på slagfältet
vilken dag som helst

Spelar ingen som helst roll vem du är. Men jag föreslår att du ser mig som din personliga mentor, han som förklarar för dig hur obetydlig du är i detta krig. Har du tillfört nånting förutom skitsnack? Nope :(
 

DeletedUser

Guest
Mötas på slagfältet? Ja kom du bara, du skulle förgylla min dag :)
 

DeletedUser

Guest
Spelar ingen som helst roll vem du är. Men jag föreslår att du ser mig som din personliga mentor, han som förklarar för dig hur obetydlig du är i detta krig. Har du tillfört nånting förutom skitsnack? Nope :(

mm det förklarar dig själv ganska fint, lyssna till dina egna ord så vi slipper dig här?
 

DeletedUser

Guest
Som jag så sant redan sagt, men visst... du platsar bra i min ficka du med.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm... E det sant det jag ser... Du har 4 k? Grizly?

Ja, antagligen är det någon som börjat om. Eller så är det helt enkelt bara en ny spelare som inte vet så mycket? I vilket fall som helst så är hans upgift att provocera på forumet och tycker att det är skitkul. Antagligen har han en större spelare som delat med sig en eller två deffbyar vilket gör det omöjligt för andra större spelare att göra något åt honom.

Det var roligt i 3 sekunder.
 

DeletedUser

Guest
Löjligt, vad har min poäng att göra med vad jag säger. Jag har erfarenhet så det räcker å blir över :cool:
 

blixsten

Member
Reaktionspoäng
0
Hmm ja, både ja och nej.

När Urban vs MR kriget var så tog det mycket på krafterna och trupper försvann i miljontals.
Sen när Uraban megrea med MR så hoppa ni på MR då Urban var erat första mål om jag minns rätt.

Och då hade ju inte MR hunnit vila upp sig, så både ja och nej skulle jag vilja säga.

Är väl inte vårt fel att MR var dumma nog att merga med en stam som vi krigade mot.
 

DeletedUser

Guest
Är väl inte vårt fel att MR var dumma nog att merga med en stam som vi krigade mot.

Nu hänger jag inte med. Ni gangar inte stammar men MR som merge'ade med sina fiender som även var era fiender. Förklara tack.


Herregud Grizly.... hahaha kan tänka mig att tidigare generationer av din blodslinje har fällt många tårar sedan du kläcktes.
 

DeletedUser

Guest
Brobäck, att vi gamar, visst all ära till oss;)
Men de finns lite olika anledningar till att vi hoppa in i kriget,
Finns ju den anledningen att dem va på oss för nån månad sen,
och nu ser vi chansen att ge igen.
men om de är huvudfaktorn att vi hoppa in kan ni ju grubbla på:D
 

DeletedUser

Guest
Nu hänger jag inte med. Ni gangar inte stammar men MR som merge'ade med sina fiender som även var era fiender. Förklara tack.


Herregud Grizly.... hahaha kan tänka mig att tidigare generationer av din blodslinje har fällt många tårar sedan du kläcktes.

Haha hatten av för båda uttalen.

Och varför kan inte Grisly joina K¤O¤L? Han verkar som ett bra tillskott med tanke på att nu förmodligen har samma fiender som dom.
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
Brobäck, att vi gamar, visst all ära till oss;)
Men de finns lite olika anledningar till att vi hoppa in i kriget,
Finns ju den anledningen att dem va på oss för nån månad sen,
och nu ser vi chansen att ge igen.
men om de är huvudfaktorn att vi hoppa in kan ni ju grubbla på:D

<33 :) jag tror det är mer för att ni älskar mig :p
 
Topp