Vi glömmer aldrig

blixsten

Member
Reaktionspoäng
0
Nu hänger jag inte med. Ni gangar inte stammar men MR som merge'ade med sina fiender som även var era fiender. Förklara tack.

Vi krigade mot alla Urban stammarna som efter ett litet tag mergade med MR. Då blev MR oxå våra fiender såklart.

Är ju inte så fega som TRAKTOR stammarna som slutade kriga mot Solstammen???? som mergade med???? (kommer fan inte ihåg vilka det var)
 

DeletedUser

Guest
ST mergade med MR... Om man är osäker på vilka som mergat med vilka kan man utgå från att MR är stammen som stammar kom till. Nu när inte MR finns kan vi utgå från DO...
 

DeletedUser

Guest
Vi krigade mot alla Urban stammarna som efter ett litet tag mergade med MR. Då blev MR oxå våra fiender såklart.

Är ju inte så fega som TRAKTOR stammarna som slutade kriga mot Solstammen???? som mergade med???? (kommer fan inte ihåg vilka det var)

Om ni nu krigade mot Urban.. är det inte då så att ni faktiskt har hoppat in i ett krig där ni inte var den förste stammen in i kriget? Har för mig att jag har sett uttalanden från K¤O¤L spelare där de säger att ni aldrig hoppat in i ett krig och alltid velat köra 1 vs 1.
 

DeletedUser

Guest
Var itne Solace/LaD först på MR? Då hoppade K¤O¤L in och gangbangade.
 

DeletedUser

Guest
Nah, osäker på det.

Vad jag vet så var det bara LaD å TKOTRT mot MR vid den tiden.
 

DeletedUser

Guest
Men de handlar dock om att K¤O¤L gangade Urban tillsammans med MR och sne gangade dom MR när urban gick med där. Men dom påstår ändå att dom aldrig gangar.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tror dock att Blixsten vet mer än både dig och Danney? Nej dom planerade inte att kriga mot dom, dom gjorde det. Iallafall enligt Blixsten, men vad vet han? han är bara ledare i K¤O¤L...

Tack för den? Så brevet som lades upp på forumet var falskt. Det från K¤O¤Ls ledning om kriget mot UT?


Edit: läste inte sista delen, Om inte jag minns fel gick MR ihop med UT innan kriget förklaraders. Annars hoppade K¤O¤L in i efter MR.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Tack för den? Så brevet som lades upp på forumet var falskt. Det från K¤O¤Ls ledning om kriget mot UT?


Edit: läste inte sista delen, Om inte jag minns fel gick MR ihop med UT innan kriget förklaraders. Annars hoppade K¤O¤L in i efter MR.

Som sagt, MR och K¤O¤L gangade mot UT, tror inte Blixsten ljuger.
 

DeletedUser

Guest
Eeeh läste du vad Danney skrev?

MR och UT gick ihop sen gick KOL på MR/UT vilket ledde till att många UT flydde.

Läste inte du avd jag skrev? UT var en egen stamm först och då var både MR och K¤O¤L på dom men trotts det sa alla från K¤O¤L at dom aldrig gangbangat någon och därför kände sig orättvist behandlade eller något liknande.

Sen lägger Blixsten en idiotisk kommentar när någon frågar varför dom krigade mot MR när det var andra stammar på dom. "Inte mitt fel att dom mergade med våra fiender".

Med tanke på att UT var på MR då var dom fiender samtidigt som K¤O¤L var de med UT, alltås gangbangade dom UT, sen joinade UT MR och då attackerade K¤O¤L även MR och gangbangade ännu en gång.

Så ja K¤O¤L gangbangade.
 

DeletedUser

Guest
joffess det är inte så jäkla kristall klart som du vill få det att se ut, KoL gick mot UT ungefär precis när vi var i början på våran merg, var nära att en del styrande i MR fick oss att avbryta mergen men de flesta ville att vi skulle hålla vårat ord mot UT och stå fast vid att genomföra mergen, vilket vi gjorde.

KoL hade planer på att gangbanga UT ja eftersom vi redan låg i krig med dom, men det blev det inget av då mergen ägde rum ungefär samtidigt som KoL anföll.
 
Topp