Vi glömmer aldrig

DeletedUser

Guest
Gissa vad K#O#L,
ni visste att denna dagen skulle komma.

Och nu kom den lite tidigare för att ni hoppar på ic3;)
 

DeletedUser

Guest
FOR IC3PRINC3!

Abel är hungrig, har ni mat i era byar? Bäst att kolla iaf:D
 

DeletedUser

Guest
MoB har slipat fejkscripten har dem nu riktade mot Sydöst, mot K¤O¤L.
 

DeletedUser

Guest
Ligger inte ni åt h*lvete långt bort från K¤O¤L:D?
 

DeletedUser

Guest
Det finns ingen distans när man gör ett sådant stort brott som KOL gör:(

I ren ilska kan jag vandra runt hela v2 ett varv och sen slå, även om det tar 700h^^ kan ju tänka mig att spelarna i KOL inte är tillräckligt duktiga ändåXD
 

DeletedUser

Guest
Oyeah, har man inget bättre för sig så:D
har liksom mina byar mitt i tkotrt kluster så funderat många gånger på att flytta, varför inte flytta ner till KOL, och ta byar från dem:D^^
 

DeletedUser

Guest
Det finns ingen distans när man gör ett sådant stort brott som KOL gör:(

I ren ilska kan jag vandra runt hela v2 ett varv och sen slå, även om det tar 700h^^ kan ju tänka mig att spelarna i KOL inte är tillräckligt duktiga ändåXD

Brott och brott, Ic3 attackera dom och dom attackerar tillbaks:rolleyes:


EDIT: Skrev fel
 
Senast redigerad av en moderator:

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Enda kriget som varit jämt på hur länge som helst. Då ska alla helt plötsligt ställa sig på den sidan som leder och spänna musklerna. Detta är 4e stammen som går på KOL nu. va fan liksom.
 

DeletedUser

Guest
Enda kriget som varit jämt på hur länge som helst. Då ska alla helt plötsligt ställa sig på den sidan som leder och spänna musklerna. Detta är 4e stammen som går på KOL nu. va fan liksom.

Så är det, tycker ändå att K¤O¤L förtjänar detta, deras attack mot oss var ett illdåd.
 

DeletedUser

Guest
de e det väl ändå inte :p de e ni själva som satt er i denna positionen.. om jag nu inte minns fel så har ni adlat ganska mycket för MoB innan, och som rubriken lyder så glömmer dom aldrig något ;) så nu ger dom bara igen =)

men detta fixar väl du själv isprinsessan... du är ju "bäst"
det har man fått höra så mycket...
:rolleyes:
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Kul att du säger att han tar hjälp vänner. Samtidigt som dina vänner i K¤O¤L fejkar honom som f*n.
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
hmm den enda gången jag har spelat med ic3 så var det på scandi finalen, först sa han att jag var en noob sen en halvtimme efter satt han och skrek efter def :S jag skickade def dödade offen men han tycker fortfarande att jag är en noob. Jag sitter inte och säger noob till spelare som suger man kan väll va lite snäll :p (tycker inte han är så imponerande men jag har inte sett så mycke av han )
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Kul att du säger att han tar hjälp vänner. Samtidigt som dina vänner i K¤O¤L fejkar honom som f*n.

ja det var ju så det började... sure...

de blev förbannade för att en noob från ingenstans fejkar från andra sidan världen bara för att prinsessan förlorat en by eller två och lipar
 

DeletedUser

Guest
NoSkillz, en admin (community manager, vaf*n det än heter), tar sin stam till krig, strax innan han får höra att 2 av KOL's största spelare blev ******* (man får ju inte praa om det ;))...

You go girl! :rolleyes:
 
Topp