Vi glömmer aldrig

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Klart ni funderar på att avsluta kontona hela högen. Ni vet ju att ni håller på att torska och tappa ansiktet. Nu har ni ju fått en gratischans iom det som hänt vissa spelare. Ni låtsas vara jätteupprörda över det, sen fegar ni ur och avslutar era konton med hänvisning till att "man måste reagera mot sånt". Your going down. Njut och ha kul på vägen istället för att gråta på forumet eller fega ur och ge upp.


gör vi? Har inte förlorat en by än...
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Måste säga en kul sak. Om jag inte visste vem som skrev och i vilket forum jag var hade jag trott att det var speed forumet :p
Samma skit alla sitter och mobbar varandra :s
 

DeletedUser

Guest
Klart ni funderar på att avsluta kontona hela högen. Ni vet ju att ni håller på att torska och tappa ansiktet. Nu har ni ju fått en gratischans iom det som hänt vissa spelare. Ni låtsas vara jätteupprörda över det, sen fegar ni ur och avslutar era konton med hänvisning till att "man måste reagera mot sånt". Your going down. Njut och ha kul på vägen istället för att gråta på forumet eller fega ur och ge upp.

Tänkte precis som flera andra, över??
Knappast.

Kriget mellan TCO och K¤O¤L har ju knappt hållt i en vecka typ...
 

DeletedUser

Guest
Sluta klaga på varandra nu! ..

Låt dom som vill gå offtopic göra det nu och bli tillsagda.. jag tänker inte göra det här mer nu efter detta inlägget.

för er som forsätter så antar jag att att man kan inte lära er små hjärnade att prata förnuft.. ni får helt växa lite och komma tillbax senare :)

ontopic. hur går kriget för MoB änsålänge då ?
 

DeletedUser

Guest
Enda kriget som varit jämt på hur länge som helst. Då ska alla helt plötsligt ställa sig på den sidan som leder och spänna musklerna. Detta är 4e stammen som går på KOL nu. va fan liksom.

Detta uttalande skall du ha all heder av ... :rolleyes:
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Håll tråden ren från påhopp och OT. Försök också undvika allt för mycket trams i den.

Sedan bör ni respektera att känslorna svallar högt i början av varje nytt krig och svara inte på påhopp med nya påhopp.
 

DeletedUser

Guest
4th-place-kid-demotivational-poster.jpg
 

DeletedUser

Guest
hahaha underbar bild^^ fast igentligen var vi ju först;)

kan inte direkt säga att kriget tagit fart någonstans än, idag vid 21.00 tiden så landar min första off och sen lär det fortsätta:p
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
hahaha underbar bild^^ fast igentligen var vi ju först;)

kan inte direkt säga att kriget tagit fart någonstans än, idag vid 21.00 tiden så landar min första off och sen lär det fortsätta:p

Ni va först med att förlora mot dem. Vi var först med att smiska dem.
Bring it är för tillfället v2s ända riktiga stam. Ni andra är fega råttor
 

DeletedUser

Guest
Ni va först med att förlora mot dem. Vi var först med att smiska dem.
Bring it är för tillfället v2s ända riktiga stam. Ni andra är fega råttor

förlora? well jag tog byar av kol för några månader sedan men det enda jag fick tillbaka var några otimade så kallade rens tillbaka ifrån dem. jag har inte förlorat något:) än^^
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
förlora? well jag tog byar av kol för några månader sedan men det enda jag fick tillbaka var några otimade så kallade rens tillbaka ifrån dem. jag har inte förlorat något:) än^^

Jepp vet att du förnedrade Lordmart. Det var dock efter att 1. er stam blivit våldtagna av KOL 2. Vi redan förnedrat Lordmart upp i brygga
 

DeletedUser

Guest
KOL våldta oss, jo tjena. min erfarenhet av KOL är något helt annat. Många vet hur jag ogillar spelare som in prinsip säger att de är bäst när de inte ens är i närheten av kompletta i kunskap eller liknande. KOL är ett praktexempel på en sådan stam.
v2 är bara min vid sidan av värld, jag går in här för att här är enda stället där jag slipper ta något som helst ansvar. vem som helst får hata mig hur mycket den vill, jag har riktigt roligt iaf^^ sen så gör det ingenting om jag blir rimmad, vissa spelare går före allt, eller hur:)?
 

DeletedUser

Guest
danney, vi piskade kol för lääänge sen när bringt va hyffsat nya. men vet inte om de direkt kan räknas till detta krig
 

DeletedUser

Guest
EdubbelE

Haha nej det kan inte räknas som krig när ni bara lekte med dem? ;) haha
För att vara ett krig måste båda siderna vara aktiva och i ert "krig" var det bara ni som plocka byar och lekte med dem medans de inte kom ngn vart med det! :p All heder till bringt för deras attityd och att de inte bara pratar utan slaktar också :)
 

DeletedUser

Guest
KOL våldta oss, jo tjena. min erfarenhet av KOL är något helt annat. Många vet hur jag ogillar spelare som in prinsip säger att de är bäst när de inte ens är i närheten av kompletta i kunskap eller liknande. KOL är ett praktexempel på en sådan stam.
v2 är bara min vid sidan av värld, jag går in här för att här är enda stället där jag slipper ta något som helst ansvar. vem som helst får hata mig hur mycket den vill, jag har riktigt roligt iaf^^ sen så gör det ingenting om jag blir rimmad, vissa spelare går före allt, eller hur:)?

hmm för det första stavas det princip men det är ett lätt hänt att det blir fel...
men hur blir man komplett i kunskap??? och vad betyder det?

Sen det mest grova övertrampet... vi säger inte att vi är bäst (men det verkar så) men däremot har du en idol som säger sig vara bäst både här och där... ogillar du honom också? jag måste tolka det så eftersom du skrev det ovan.

kasta inte sten i glashus...
 

DeletedUser

Guest
att man kan allt inom tribalwars låter det som va:p?

KOL som stam kan ju absolut inte säga att vi är bäst och det påstod jag inte heller. däremot finns det otroligt många sådana spelare inne i er stam.

ja men saken med ic3princ3 är att han är ju bäst med. det står ju till och med under hans namn i forumet och det har bevisats allt för många gånger.

nog om det, kan man vänta sig motattacker ifrån KOLs sida eller är ni för upptagna?^^
 
Topp