v3 prestanda of suck

DeletedUser

Guest
Jo, ett halv år borde vara nog med tid för att fixa 'buggen' eller ta ett beslut att lastdela tribalwars bättre.

Precis. Dock är ju inte detta .net där dom har folk i ledningen som vet vad dom gör utan detta är .se där adminsen suger helt enkelt.

FIXA TILL DETTA FÖR I HELVETE! Varje gång ni tror ni "löst det" så är det tillbaka 30-60min senare.
 

DeletedUser

Guest
Precis. Dock är ju inte detta .net där dom har folk i ledningen som vet vad dom gör utan detta är .se där adminsen suger helt enkelt.

FIXA TILL DETTA FÖR I HELVETE! Varje gång ni tror ni "löst det" så är det tillbaka 30-60min senare.



håller med dig till 100%
 

DeletedUser

Guest
Varför ens ha tråden!?
Tillräckligt med info borde komma in till supporten ändå.
Alla som spelat på V3 vet ju att det laggar ibland.
Varför hålla på att gnälla om att det tar lite tid ibland, alla vet redan problemet!

Så lås skiten...
 

DeletedUser

Guest
Varför ens ha tråden!?
Tillräckligt med info borde komma in till supporten ändå.
Alla som spelat på V3 vet ju att det laggar ibland.
Varför hålla på att gnälla om att det tar lite tid ibland, alla vet redan problemet!

Så lås skiten...

Även fast tråden funnits nu i fleraaaaaaaa månader så finns felet fortfarande. Dags att fixa det först och sedan låsa tråden, kanske?
 

DeletedUser

Guest
Varför ens ha tråden!?
Tillräckligt med info borde komma in till supporten ändå.
Alla som spelat på V3 vet ju att det laggar ibland.
Varför hålla på att gnälla om att det tar lite tid ibland, alla vet redan problemet!

Så lås skiten...

Ju mer folk klagar, desto större inser ansvariga att problemet är? Dock har det inte laggat för mig idag. Inloggad sedan kl 10:00.
 

DeletedUser

Guest
Jag som är liten och nätt, ute i rimmen.
Vi störs inte av det.

Så, varför gnälla om och om för ett problem som funnits hur länge som helst.
Som att fortfarande rösta på "ny demokrati" och hoppas på att de vinner valet. Get over it och blicka framåt!
 

DeletedUser

Guest
Varför ens ha tråden!?
Tillräckligt med info borde komma in till supporten ändå.
Alla som spelat på V3 vet ju att det laggar ibland.(Ibland? 90% av dagarna laggar det. Spelar du verkligen på v3??)
Varför hålla på att gnälla om att det tar lite tid ibland (vet inte vart du har fått lite ifrån, ska man tajma in attacker så är inte den här tidsramen det handlar om lite, borde väl tom du veta), alla vet redan problemet!

FIXA skiten...(rättade lite)


Jag som är liten och nätt, ute i rimmen.
Vi störs inte av det. (Va bra för dig, men när en stor del av v3 inte bor ute i kanten så kanske vi inte ska lyssna på dig??)

Så, varför gnälla om och om för ett problem som funnits hur länge som helst.(För att upprepa mig själv. Ska man tajma in attacker så är inte den här tidsramen det handlar om lite, borde väl tom du veta)
Som att fortfarande rösta på "ny demokrati" och hoppas på att de vinner valet. Get over it och blicka framåt!

..........
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, nej jag spelar på alla världar utom V3, Borde ju alla fatta vid det här laget :rolleyes:

Grattis, jag är en av dem som köper läget och accepterar det.
lika för alla, laggar det så laggar det.

Buhu, servern går inte som jag vill...
Saknar en av era bilder där faktiskt, vonyx, ställ upp nu!
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, nej jag spelar på alla världar utom V3, Borde ju alla fatta vid det här laget :rolleyes:

Grattis, jag är en av dem som köper läget och accepterar det.
lika för alla, laggar det så laggar det.

Om du inte spelar i V3, vad gör du i denna tråd förutom att tala om något du inte vet något om? Du har valt att inte spela V3, kanske pga laggen, så var vänlig och tala inte om för oss betalande kunder som faktiskt drabbas av problemet med V3 att "gilla läget".

Eller du kanske menar att vi alla skall sluta V3 som dig?
 
Topp