v3 prestanda of suck

DeletedUser

Guest
Servern är för tillfället otillgänglig
Tribal Wars är inte tillgängligt för tillfället, detta på grund av ett serverproblem. Var god och försök om ett par minuter igen.

Var god och starta inte en supportbegäran. Vi är medvetna om problemet, vi jobbar på att lösa problemet och hålla nertiden så kort som möjlig.

Om de då kunde säga vad som strular, hw/sw/trådar/ajax?
 

DeletedUser

Guest
kanske säga till i förväg så man inte skickar anfall.

kommer de pausa servern under tiden eller kommer mina adlar nu fortsätta vandra.
 

DeletedUser

Guest
Vissa världarna går det hyfsat att klicka i medans exempelvis V3 så är det väldigt segt.
 

DeletedUser

Guest
Här rockar det och har aldrig varit några problem. Det flyter bra.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Bara v3 som har problem. De är även den största servern och därav får den mycket tryck också. Visserligen så skall den klara 50.000 spelare på den server vi ligger nu. Men nästa uppdatering skall nog förbättra de en del hoppas vi på.
 

DeletedUser

Guest
Det finns ingen plan på att flytta V3 till ett ställe som har mindre last?
 

DeletedUser

Guest
De har testat det och det hjäpte inte så mycket så de håller på att programera om delar om jag inte missminner mig för mycket. så förhoppningsvis blir det bättre efter nästa patch
 

DeletedUser

Guest
har varit slött hela veckan på värld 3 tycker jag. "servern nere" bla bla i några minuter.
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
det är rätt så skönt när den är så seg.
man trycker på något (t.ex. högkvarter) och så hinner man gå och se ett avsnitt the simpsons innan den laddat klart
 

mekitona

New Member
Reaktionspoäng
0
haha XD
joo, men det är jobbigt när man ska köra en "samattack" och bara har några sekunder på dig när du ska skicka en attack. o_O
 

DeletedUser

Guest
exakt vad som händer mig i detta ögonblick. Nu blir det en pajasattack. grrr.
 

mekitona

New Member
Reaktionspoäng
0
mm, det blir damp.. hoppas det är fixat om ett tag då.. allstå hela grejen med att serven laggar : )
 

DeletedUser

Guest
Är det skäligt att låta oss premium användare spela på den här servern under tiden ni försöker upgradera den? - Det här är absolut den sämsta servern jag spelat på. Prestandan är under all kritik och servern är ju näst intill ospelbar.


En återbäring för premiumanvändarna (som ändå betalar för att spela på den här servern) vore på sin plats.

/Beaver
 
Topp