V.V.V förklarar krig!

kisstank

Member
Reaktionspoäng
0
Min gissning är att denna spelare gick med LAH medans hans attacker började anlända eller liknande eftersom Dream evil är ingen dumbom som attackerar en fiende bara sådär när det råder adlings förbud och särskilt mod dem ;)

Väldigt dålig gissning, bara kolla upp mjodu på twstats.
 

DeletedUser

Guest
Thalas ska du inte rycka in och hjälpa en gammal stambroder.. mouahah ;)

Några av våra högst rankade hoppade över till V.V.V och ngn vecka senare blir det krig mot dem. Bara att buga för V.V.V's diplomatiska framgång eller vad man nu ska kalla det.

Deras insats på slagfältet har hittills inte impomerat lika mycket, månne man oroar sig för WAR som man har i ryggen hehehe...
/
 

DeletedUser

Guest
Thalas ska du inte rycka in och hjälpa en gammal stambroder.. mouahah ;)

Några av våra högst rankade hoppade över till V.V.V och ngn vecka senare blir det krig mot dem. Bara att buga för V.V.V's diplomatiska framgång eller vad man nu ska kalla det.

Deras insats på slagfältet har hittills inte impomerat lika mycket, månne man oroar sig för WAR som man har i ryggen hehehe...
/
Absolut, vart ska jag skicka yxorna? ;)
 

DeletedUser

Guest
Deras insats på slagfältet har hittills inte impomerat lika mycket, månne man oroar sig för WAR som man har i ryggen hehehe...
/

Vi får väl se efter när det smäller. Inte lustigt att vi inte imponerat på slagfältet då vi inte skickat vår offensiv ännu, vi låter er leka lite, ni har ju förlorat väldigt mycket deff mot Devil.

Måste säga att jag är väldigt imponerad av er spelare Devil724. *NOT*

Här har ni 2 rapporter, älskar när spelare är så mkt newbie att dom anfaller med deff.

Anfallare: Devil724
By: #Klippan-4# (631|535) K56

Kvantitet: 1032 644 507 145 0 311 0 0 27 0 0 0
Förluster: 1032 644 507 145 0 311 0 0 27 0 0


Här är nästa:

Anfallare: Devil724
By: #Klippan# (632|538) K56

Kvantitet: 349 2029 0 0 300 265 570 50 33 0 0 0
Förluster: 349 2029 0 0 300 265 570 50 33 0 0 0


Detta är ju pinsamt för er i LAH, Ni säger att vi inte duger på slagfältet, wait and see säger jag då, vi kommer iaf inte anfalla med våra defftrupper, de använder vi att slå undan eran off, jag vet dock inte hur ni lärt er att hantera trupperna.
 

DeletedUser

Guest
Grymt bra jobbat av Devil724! :) Han visar att han inte är rädd för att förlora deff! :D
 

DeletedUser

Guest
Yes, se det som ett hån. Vi deffar med yxor och lk och anfaller med spjut och svärd, för att jämna ut saker och ting :D

Nejdå no kommer ni att vinna detta lätt, vi är ett gäng gubbar som inte får sitta framför datorerna mer än ngn minut i sänder för våra kära fruar och barn...
Ni verkar ha obegränsat med tid och en exeptionelt hög IQ på era medlemmar så vi känner oss mosade allaredan :(
 

DeletedUser

Guest
Ni kan vara hur ironiska ni vill, men när vår smäll väl kommer då smäller det hårt :)
 

Naug

Member
Reaktionspoäng
0
Ska vi börja posta rapporter nu med. Hmm kanske ska leta fram Dream Evils rapporter ändå. Klantigare anfallare får man ju leta efter.

Eller jag menar mer bortgjord anfallare. Han spelar i vår stam så länge och tror han är smart när han lämnar stammen och anfaller den som alla tror tagit paus. Vad hände. Hur många byar förlorade det du.
 

DeletedUser

Guest
Ska vi börja posta rapporter nu med. Hmm kanske ska leta fram Dream Evils rapporter ändå. Klantigare anfallare får man ju leta efter.

Eller jag menar mer bortgjord anfallare. Han spelar i vår stam så länge och tror han är smart när han lämnar stammen och anfaller den som alla tror tagit paus. Vad hände. Hur många byar förlorade det du.

Han agerade utan vår vetskap och attackerade utan fejks, har sett raporter och kan godta detta.

Han hade nyss hoppat över men klantigt, oo ja!

Lika imponerande som erat försvar, iallafall det jag mött ;)
 

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
Han agerade utan vår vetskap och attackerade utan fejks, har sett raporter och kan godta detta.

Han hade nyss hoppat över men klantigt, oo ja!

Lika imponerande som erat försvar, iallafall det jag mött ;)

Kan intyga att spelkare inte har särskilt mycket deff på ställen jag anfaller tråkigt :rolleyes:
 
Topp