V.V.V förklarar krig!

DeletedUser

Guest
bara det, Veni,Vidi,Vici betyder Jag kom , Jag såg, Jag segrade.

Vilket blir 1 person, och inte flera :S , om jag inte misstolkat svenska språket fel.

Iaf, tror att V.V.V vinner men hoppas på LAH :=)

Tja det är väl ett citat som påståtts ska ha myntats av en viss romersk kejsare och jag tror knappast att han var helt själv på slagfältet.
 

DeletedUser

Guest
Tja det är väl ett citat som påståtts ska ha myntats av en viss romersk kejsare och jag tror knappast att han var helt själv på slagfältet.

Gaius Julius Caesar ;P , han var med å stred, på den tiden ansåg man att alla vinster var tack vare fältherren eller vad man ska kalla det.
 

DeletedUser

Guest
veni vidi vici är endast en fras, en fras som utstråla kraft och enkelhet.

Att den är i Jag form får du tolka fritt, vi är alla enskilda spelare samlad under ett namn och för var och en av oss ljuder frasen. :)

Den symboliserar mer än bara ord ;)
 

kisstank

Member
Reaktionspoäng
0
Naug, någon sådan överenskommelse har inte jag någon information om.
Är övertygad om att jag vetat det då jag är ledare i V.V.V

Detta kriget ska bli lika kul för mig att följa, nu får jag ju äntligen se vad mina medlemmar går för, vi har ju tidigare utplånat två småstammar som knappt vart värda att slösa resurser på, äntligen får vi slåss med en stam som är lite större än oss själva.

Lycka till ni i LAH!

LAH Större än V.V.V?
Trött? Dyskalkyli?
 

Naug

Member
Reaktionspoäng
0
Naug, någon sådan överenskommelse har inte jag någon information om.
Är övertygad om att jag vetat det då jag är ledare i V.V.V


Lycka till ni i LAH!

Hamnade i fel tråd. Men att överenskommelsen finns har blivit bekräftat från WAR.
Jag ska bara hålla mig till det i fortsättningen.
Sen kan vi inte hålla denna tråden till bara kriget och inte en massa skitsnack om vad v.v.v namn betyder och liknande. Om ni vill skriva här kan ni väl uppdatera folket om hur det går förtillfället . Låt oss hålla detta snyggt och civiliserat så möts vi i spelet istället. Låt våra armeer göra upp om detta.
 

DeletedUser

Guest
Hamnade i fel tråd. Men att överenskommelsen finns har blivit bekräftat från WAR.
Jag ska bara hålla mig till det i fortsättningen.
Sen kan vi inte hålla denna tråden till bara kriget och inte en massa skitsnack om vad v.v.v namn betyder och liknande. Om ni vill skriva här kan ni väl uppdatera folket om hur det går förtillfället . Låt oss hålla detta snyggt och civiliserat så möts vi i spelet istället. Låt våra armeer göra upp om detta.

Va snackart du om? Det jag sa var att vi inte tänkte hjälpa er i erat krig mot VVV då vi inte har något otalt med dom eller har planerat att ha det heller. Vi ser dom som goda grannar. Jag nämde även att vi inte har något intresse att avancera till området där de är. Att börja blanda in oss för att du inte har skött dina kort rätt är bara lågt.

Att du är bitter för att du inte fick hjälp av oss är väl tråkigt för dig men sluta ödsla tid på forumet och börja kriga så kanske du överlever morgondagen.
 

Naug

Member
Reaktionspoäng
0
Absolut inte bitter. Det gör inget att vi inte fick hjälp. :)
Roligare med 2 stammar som möter varandra istället.
Och sen rovet jag sa bara att det var synd att det var så. Hade ju varit roligt att se dem 2 största stammarna förtillfället göra upp lite. Det var därför jag menade att det var i fel tråd.
Det var allt. Jag gnällde inte för att vi inte fick hjälp av er. Det var väntat att vi inte skulle få det så vadå.
Och om det är er överenskommelse som du säger är väl det ok. Tat lugnt för det är ju en sorts av överenskommelse eller hur.

Slutsnackat om detta.
 
Senast ändrad:

Naug

Member
Reaktionspoäng
0
Om nån nu försöker fly så spelar det ju ingen roll. Folk utan ryggrad är ju ändå inget att ha i. Fega människor som flyr finns ju alltid. Vad är dem rädda för förlora sina dyrbara poäng. Eller vara med och visa v.v.v att det inte blir så lätt som det kan tyckas.
 

DeletedUser

Guest
V.v.v

V.V.V har ett övertag. De är otroligt sammlade och har bra spelare.
 

DeletedUser

Guest
Jag hade nog också väntat om jag var ledare för WAR stammen.

Låtit LAH och V.V.V kriga ner varandras trupper. Sprida ut dom i en massa byar. och när rätt tillfälle givits börja koordinera med sin allierade. Och om jag har förstått saken rätt i det här fallet WAR och LAH mot V.V.V
 

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
Var kommer WAR med i bilden??

Dom har ingen anledning att attackera oss, eller det som skulle vara nåt är spelare som ligger på andra sidan vallgraven :rolleyes:
 
Topp