V.V.V förklarar krig!

DeletedUser

Guest
Citerar dig: ''LAH kommer att läggas ner som stam. Jag ber alla att inte behandla dem gamla LAH spelarna som flyktingar utan låta dem få en chans att söka sig vidare till nya stammar.''

Förstår du själv vad du skrev ? :)
Skulle inte bli mycket till krig här på TribalWARS, om stammen upplös när den ligger i krig & därefter så skall de gamla medlemmarna (a.k.a flyktingarna) bli fridlysta.

Ajaj, jag får då inte ihop denna kombination.
 

DeletedUser

Guest
Citerar dig: ''LAH kommer att läggas ner som stam. Jag ber alla att inte behandla dem gamla LAH spelarna som flyktingar utan låta dem få en chans att söka sig vidare till nya stammar.''

Förstår du själv vad du skrev ? :)
Skulle inte bli mycket till krig här på TribalWARS, om stammen upplös när den ligger i krig & därefter så skall de gamla medlemmarna (a.k.a flyktingarna) bli fridlysta.

Ajaj, jag får inte ihop denna kombination.

det finns ett annat forum om just denna frågan tror alla skulle känna på att ha tankarna om denna saken på en plats.

Jag har redan sakt min åsikt på det andra tråden. "LAH läggs ner."
 

Naug

Member
Reaktionspoäng
0
Citerar dig: ''LAH kommer att läggas ner som stam. Jag ber alla att inte behandla dem gamla LAH spelarna som flyktingar utan låta dem få en chans att söka sig vidare till nya stammar.''

Förstår du själv vad du skrev ? :)
Skulle inte bli mycket till krig här på TribalWARS, om stammen upplös när den ligger i krig & därefter så skall de gamla medlemmarna (a.k.a flyktingarna) bli fridlysta.

Ajaj, jag får då inte ihop denna kombination.


Jag har bara bett om att dem alla skulle få chansen att söka sig till nya stammar. Och hade du varit i samma situation hade nog du velat samma sak. Tråkigt javisst. Vill gärna kriga men när alla grundarna stuckit ska vi då stå kvar och kämpa det krig dem orsakade?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jag har bara bett om att dem alla skulle få chansen att söka sig till nya stammar. Och hade du varit i samma situation hade nog du velat samma sak. Tråkigt javisst. Vill gärna kriga men när alla grundarna stuckit ska vi då stå kvar och kämpa det krig dem orsakade?

ofc, de är väl inte ledarna som gör en stam?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
I en anarkistisk stam kanske.
Men fortsätt gärna bidra med riktigt dumma bytes till detta forum, du får Pontiak att framstå som raketforskare och veritabelt musikunder samt CK modell.

så du menar att ifall ja gör en stam själv ledare skiter i medlemarna så blir ja den bästa stam som existerat i v4? knappast. Du behöver medlemar som jobbar hårt, sen med en bra ledning blir stammen bara bättre.

ja någon raketforskare var du iaf inte
 

DeletedUser

Guest
så du menar att ifall ja gör en stam själv ledare skiter i medlemarna så blir ja den bästa stam som existerat i v4? knappast. Du behöver medlemar som jobbar hårt, sen med en bra ledning blir stammen bara bättre.

ja någon raketforskare var du iaf inte

Tror tyvärr att kisstank spelar i en annan liga än du, om några år kanske du förstår vad han menade och inser att du just blev överkörd.

Att hoppa på naug för något som tagits ur sitt sammanhang är inte heller snällt grabbar, så ni kan väl ta det i den andra tråden där alla har chans att läsa vad han skrev utan att något tas bort.
 
Topp