V.V.V förklarar krig!

DeletedUser

Guest
Officiell krigsförklaring mot LAH.

Snacket går, runt om på tavernorna i landet, att LAH sprider ut falska rykten om oss i V.V.V. Det har skapat två läger bland fotfolket, den ena sidan går på LAH's linje medans den andra sällar sig till V.V.V's skara.
För varje dag som går tilltar munhuggeriet och det ser ut som att det inom en snar framtid kommer övergå till mindre duster och skärmytslingar.
Det verbala kriget eskalerar och ingen känner sig längre trygg i sina hem.

Vi i V.V.V kan inte längre se mellan fingrarna på att LAH ägnar sig åt ryktesspridning och propaganda emot oss för att vinna lojalitet hos de fria bönderna, V.V.V är en stark, hård men rättvis nation och alla och envar som har något att tycka till om den saken är välkomna att framföra sina åsikter, men inte bakom ryggen på oss som fega uslingar!

Vi har nu nått gränsen på vad vi förmår acceptera i form av lögner och förtal, ni har passerat gränsen för vad vi kan förlåta.
Nu finns inte längre någon återvändo, nu stundar krig och LAH bör göra sig redo på det värsta tänkbara scenariot, att bli totalt utplånat från kartan.
För när V.V.V sätter sina spelpjäser i rörelse bryter helvetet löst!

V.V.V, en makt att räkna med
V.V.V, ett namn att läga på minnet
V.V.V, välkomna oss eller gå under

V.V.V, Vi Vägrar Vanäras!

Veni Vidi Vici
 

DeletedUser

Guest
Detta var ju nått kul :) Kommer bli kul att se V.V.V´s offensiv ;)
 

DeletedUser

Guest
De får förklaran med någon dags försprång, vi vill ju inte att de ska bli tagna på sängen! ;)
 

DeletedUser

Guest
Äntligen får man se vad V.V.V går för. :) Tror dock inte att dem får något speciellt motstånd.
Lycka till.
 

Naug

Member
Reaktionspoäng
0
Ska iallafall bli roligt. Det är ju det här spelet går ut på. Det är ju ett krigsspel. Vinner man så vinner man. Förlorar man så vadå. Då har man ju mött någon bättre. Det tråkiga är bara alla andra spelare/stammar som tror dem spelar teklubben eller polsk riksdag eller nått. Krig kan vinnas på olika vis.

Jag respekterar att ni gick ut med en formell Krigsförklaring mot oss.

Så nu önskar jag bara alla lycka till.
 

Naug

Member
Reaktionspoäng
0
Och fichoo det som är ännu tråkigare är att dem två största stammarna har en överenskommelse att inte trampa in på varandras område.
 

DeletedUser

Guest
Naug, någon sådan överenskommelse har inte jag någon information om.
Är övertygad om att jag vetat det då jag är ledare i V.V.V

Detta kriget ska bli lika kul för mig att följa, nu får jag ju äntligen se vad mina medlemmar går för, vi har ju tidigare utplånat två småstammar som knappt vart värda att slösa resurser på, äntligen får vi slåss med en stam som är nästan i samma klass som oss.

Lycka till ni i LAH!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vad har frågan med tråden att göra?

Nothing at all....

Och nej, det borde de inte..
 

DeletedUser

Guest
Vad har frågan med tråden att göra?

Nothing at all....

Och nej, det borde de inte..

bara det, Veni,Vidi,Vici betyder Jag kom , Jag såg, Jag segrade.

Vilket blir 1 person, och inte flera :S , om jag inte misstolkat svenska språket fel.

Iaf, tror att V.V.V vinner men hoppas på LAH :=)
 
Topp