Värld 9 är den tråkig eller inte?

Reaktionspoäng
28
Nämner som sagt inte att alla inte kan vinna utan jag påstår att servern inte är död då flertal krig pågår och det utbryts bara fler och fler.

Du tolkar det som att servern lever, jag tolkar det som att folk har gett upp, men att dom iaf ska sluta det snyggt i ett sista krig. Vem av oss som får rätt får tiden utvisa. Men av alla servrar jag spelat på så har jag aldrig ens sett en sådan här tråd förut. Bara tanken på att den existerar på en server borde vara en väckarklocka för folk.

Jag är helt övertygad att i framtiden, om ett år eller två eller kanske 10 år, så kommer folk säga.
-Kytampe hade rätt, varför flameade alla honom för?

Och du är lika övertygad åt andra hållet. :)

Så vi kan lika gärna släppa denna diskussionen för den leder ingen vart. :D
 

DeletedUser

Guest
Jag är helt övertygad att i framtiden, om ett år eller två eller kanske 10 år, så kommer folk säga.
-Kytampe hade rätt, varför flameade alla honom för?

Nja, alltså jag tror inte ens nån kommer minnas vem du är om ett halvår :/.

Om V.9 är tråkigt eller ej beror ju helt enkelt på om man är med i all action eller ej. Om man är med i en betydelselös stam och gör absolut ingenting alls kan jag förstå att man tycker det är tråkigt. Om man däremot är med i en stam och krigar är det väl lite roligare?
 

DeletedUser

Guest
det är självklart att v9 är tråkigt nu.. finns inget krig, det mot tistel var ju krig men dem gav upp sjukt lätt o nu finns det direkt inget motstånd kvar.
 

DeletedUser

Guest
Bata att invänta vad ödet erbjuder... Kommer dock att bli intressant att följa upp med världens utveckling. Än är det inte över damer och herrar....
 
Topp