UrbanT vs MR

DeletedUser

Guest
Kan någon förklara för mej?

Ska UrbanT och Mr slå sej ihopp eller vad försigår ? :S

Och jag vill även gratulera Mr till att INGEN medlem lämnade INNAN Kl: 00:00 :)

Urris du vet vad MR går för, det är ju inte många som lämnar oss för andra. Du är fortfarande i grund och botten en MR spelare i hjärtat :cool:
 

DeletedUser

Guest
Det här måste vara det mest pajasaktiga jag läst i TW-historien!
Fakta är att UrbanT med sina akademier bröt alliansen med MR och strax därpå attackerades några av våra byar av UrbanT. Det som hände sen var att MR reagerade precis som 20, AMF, DO m.m skulle ha gjort i samma situation!
Så var åtminstone ärliga med er krigsförklaring. Sen att ni fått med er AMF är riktigt tråkigt för utan MR så skulle AMF (fd KWN) gått under när dem krigade senast. Men det är lätt att glömma sina vänner som hjälpt med blod och svett tidigare.
Men vi kommer inte att vika oss, vi kommer inte att bli besegrade! Det kan ni lita på! Trots att Urban med sina ofantligt många akademier måste ta hjälp av AMF för att våga gå på oss så viker vi oss aldrig!!

/JS

Håller med. Ärlighet varar alltid längst.... eller?
 

DeletedUser

Guest
Vill gärna veta på vilket sätt vi inte varit ärliga, ni fick en krigsförklaring och 6 timmar på er att bestämma om ni ville kriga eller fly.

De som varar längst är trupper och vässade svärd vet ni väl ;)
 

DeletedUser

Guest
Vill gärna veta på vilket sätt vi inte varit ärliga, ni fick en krigsförklaring och 6 timmar på er att bestämma om ni ville kriga eller fly.

De som varar längst är trupper och vässade svärd vet ni väl ;)

Plus de som har flest ess i rockärmen :) (UrbanT)
 

DeletedUser

Guest
Vilket krig syftar du på då?

NwP vs KWN = Mr skickade massa deff till er.


har dessutom hört att Amf-1 inte fått den hjälp de velat ha av er i föregående krig. Tror inte de hade gått emot er om de varit nöjda med alliansen?

Så de var därför massa KWN spelare skrev till Mr och tackade och sa att dom var dom bästa allierade dom har haft ?
Detta är inte lögn. har varit med i Mr och har själv sett mejlen.

Så de är ju bara skit snack att dom INTE kan vara nöjda över alliansen dom hadde..

De kanske var nån enstakad spelare som blev missnöjd.

Och sen så kanske KWN blev mer och mer trötta på Mr bara för att dom fick mindre och mindre deff hela tiden ;)

Jag är Neutral grabbar så :)

Urris du vet vad MR går för, det är ju inte många som lämnar oss för andra. Du är fortfarande i grund och botten en MR spelare i hjärtat :cool:


Den tiden Jag var med i Mr så var de ganska kul. ialfall till en början =) älskade v2 när servern startades
 

DeletedUser

Guest
Allianser är för töntar. Krig är för tuffingar ^^

Ne men vafan om man ska hålla på och snacka om hjälp man fått och blah blah så skulle det aldrig bli krig eller hur?
 

DeletedUser

Guest
Allianser är för töntar. Krig är för tuffingar ^^

Ne men vafan om man ska hålla på och snacka om hjälp man fått och blah blah så skulle det aldrig bli krig eller hur?

De har du så rätt i så :)

Men jag tkr ändå att ********************

Inget ;)
 

DeletedUser

Guest
Allianser är för töntar. Krig är för tuffingar ^^

Ne men vafan om man ska hålla på och snacka om hjälp man fått och blah blah så skulle det aldrig bli krig eller hur?

Frida is my girl ;) (Ja vet att du e kille)

Men håller fullt med, har hjälpt alla stammar på ett eller annat sätt, de kommer alltid en tidpunkt när man måste välja sida. Amf-1 har gjort sitt val och äntligen ska vi och våra vänner strida sida vid sida igen.
 

DeletedUser

Guest
Man får inte gnälla på stavning ;)

Men ja vet hur man stavar, vi kan ju låta frajda välja själv vem hon vill ha :)

Hursomhelst, inte mkt nytt o rapportera om i kriget.
 

DeletedUser

Guest
Mycket snack nu om urgammal historia. Är inte många i nuvarande amf som har nån aning vad som hände under nwp kriget och har några som helst tacksamhets känslor till MR jag är en av dem och jag var ändå med under NWP kriget. Vi valde helt enkelt sida, vi ville kriga. UT snackade med oss och vi valde att hellre gå med dom och stärka relationen där.
 

DeletedUser

Guest
Alla stammar har hjälpt varandra någon gång. Det gäller att bestämma sig för vilka stammar man helt enkelt sympatiserar mest med och vilken stam man tjänar mest på att slakta. Amf-1 har gjort sitt val. Så är spelet. Det återstår att se vad min egna stam kommer att få för roll i det här spännande kriget ;)
 

DeletedUser

Guest
Alla stammar har hjälpt varandra någon gång. Det gäller att bestämma sig för vilka stammar man helt enkelt sympatiserar mest med och vilken stam man tjänar mest på att slakta. Amf-1 har gjort sitt val. Så är spelet. Det återstår att se vad min egna stam kommer att få för roll i det här spännande kriget ;)

Bra att nån har förstått läget :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker iaf inte nå illa om er i amf-1 för att ni hjälper Urban, det är ju ett val ni gjort efter att ni kollat på vad som tjänar er bäst så finns ju inget vi kan göra åt det.

Tror iaf att vi alla kommer få en rolig tid på TW framöver, om nu inte resten av top 10 går emot oss, då blir det lite jobbigare att överleva:D

Men vem vet kanske så att ingen mer stam går med, o då blir det nog ett tufft krig, även fast ni redan nu är mycket större än oss...
 

DeletedUser

Guest
Ser precis som du fram emot detta krig, som sidorna ser ut nu kan detta bli mkt hjälp. Försök inte få någon att tro att det är vi och amf-1 mot er bara, alla vet att ni har en annan stam i ryggen :)

Men som sagt, kan bli ett par intressanta veckor/månader inom värld 2.
 
Topp