UrbanT vs MR

DeletedUser

Guest
monte idag kl 17:54
Idag kl 17:55 deklarerar vi i UrbanT krig emot stammen MR. Upprepade anfall på oss och våra systerstammar är inget vi på något sätt accepterar och åtgärder kommer att vidtas. Spelare som är kvar i MR efter midnatt kommer ses som flyktingar och jagas utan undantag.

Have fun

Monte

Detta brev har skickats till MR och vi går nu ut öppet med vad som komma skall. Kommer fortlöpande komma info i denna tråd.
 

DeletedUser

Guest
Till MR:

Skickar ni all er def på mig så är era byar tomma sen när jag sänder min def på er :p
 

DeletedUser

Guest
monte idag kl 17:54
Idag kl 17:55 deklarerar vi i UrbanT krig emot stammen MR. Upprepade anfall på oss och våra systerstammar är inget vi på något sätt accepterar och åtgärder kommer att vidtas. Spelare som är kvar i MR efter midnatt kommer ses som flyktingar och jagas utan undantag.

Have fun

Monte

Detta brev har skickats till MR och vi går nu ut öppet med vad som komma skall. Kommer fortlöpande komma info i denna tråd.

Vad jag har förstått så avslutade ni er allians med oss och sedan började attackera vissa av oss i MR. Då stämmer detta inte med att vi började attackera er.
 

DeletedUser

Guest
Jag är medlem i UrbanL och vi förstod det som att UrbanT avbröt alliansen, MR började adla alla Urban som låg nära för de var arga pga alliansen bröts. Sedan beslutade UrbanT om ett krig. Vi har runt fem personer i UrbanL som blivit attackerade med adels. En förlorade 6 byar under natten.

Jag är neutral i detta krig
 

DeletedUser

Guest
Jag är medlem i UrbanL och vi förstod det som att UrbanT avbröt alliansen, MR började adla alla Urban som låg nära för de var arga pga alliansen bröts. Sedan beslutade UrbanT om ett krig. Vi har runt fem personer i UrbanL som blivit attackerade med adels. En förlorade 6 byar under natten.

Jag är neutral i detta krig

Varför är du neutral? :s
 

DeletedUser

Guest
Jag är medlem i UrbanL och vi förstod det som att UrbanT avbröt alliansen, MR började adla alla Urban som låg nära för de var arga pga alliansen bröts. Sedan beslutade UrbanT om ett krig. Vi har runt fem personer i UrbanL som blivit attackerade med adels. En förlorade 6 byar under natten.

Jag är neutral i detta krig






?? Man kan förhelvete inte vara neutral. Monte kicka ut skiten.

MR döda han ^^
 

DeletedUser

Guest
Är du med i en stam som krigar och är neutral har du inget där att göra. Detta är ett krigsspel.......
 

DeletedUser

Guest
Får väl ta tag i skiten då. Fast inte så mycket jag kan göra. Den ända MR jag har nära mig är LIMPANSSON.

Gissa om jag har stor chans mot honom...

Har flera "nära" men tror de är för långt bort från mig.

(Detta blev lite pinsamt, att bli noobförklarad på forumt)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Enbart 200 k - det skulle vid en snabb överblick göra att om resten i UrbanL med mindre poäng inte skulle göra någonting (eller så mycket) skulle det vara över 3 M points som håller sig neutrala.

Det är en hel del trupper i 3M points totalt i byar.
 

DeletedUser

Guest
Spelar ingen roll huruvida vi brutit en allians eller inte. Vi accepterar aldrig adlingar emot oss, så vi får tacka för vänligheten att ge oss en anledning att ta er till TW himlen :)
 

DeletedUser

Guest
Får väl ta tag i skiten då. Fast inte så mycket jag kan göra. Den ända MR jag har nära mig är LIMPANSSON.

Gissa om jag har stor chans mot honom...

Har flera "nära" men tror de är för långt bort från mig.

(Detta blev lite pinsamt, att bli noobförklarad på forumt)

Herregud... Varför spelar du tribalwars?
 

DeletedUser

Guest
Får väl ta tag i skiten då. Fast inte så mycket jag kan göra. Den ända MR jag har nära mig är LIMPANSSON.

Gissa om jag har stor chans mot honom...

Har flera "nära" men tror de är för långt bort från mig.

(Detta blev lite pinsamt, att bli noobförklarad på forumt)

Skaffa lite arbetsmoral, bättre att dö i ära än att leva i vanära :)
 

DeletedUser

Guest
Jag verkar ha blivit misstolkad...
Det enda jag kommer bidra med är assistans inom stammarna.
Jag kommer inte anfalla om jag inte får några direkta order
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Urbans kampsånger sprider över berg och dalar, trupper marscherar sakta men säkert mot sitt mål, Monte vet det, alla vet det, vi kommer lyckas. Tillslut skall vi nå fram o visa vårat mod, våran styrka emot våra fiender. Nu när våra vänner är samlade och slåss sida vid sida, dödar för samma sak kan inget stoppa oss. Vi har en vision som vi skall uppnå, en dröm som skall bli sann. När ni kollar upp mot himlen och märker att det är en extra underbar dag, då vet ni att vi har lyckats...
 

DeletedUser

Guest
ojoj ja vi skulle suttit stilla o låtit er fortsätta ta byar av oss istället...för det var faktiskt ni i Urban som började plocka byar av oss, sen när vi frågade varför fick vi ett svar liknande "för att vi ville"...så kom inte på era höga hästar o höj er över alla andra, men kul att ni blundar för sånna saker...
 

DeletedUser

Guest
Vi blundar inte för något. Ingen kan komma o påstå att vi haft något direkt samarbete med MR då ansågs alliansen överflödig. Att sedan ett par byar adla tillhör väl spelet. Men enligt eran ledare så har ni tagit 27 byar av oss.

Vet att detta diskuterats förut va som är o inte är krigsförklaring. 27 byar är ett krig för oss, även om det kan vara annat som ligger bakom de slutgiltiga beslutet.
 
Topp