UrbanT vs MR

DeletedUser

Guest
Jaså, båda sidor laddar upp för en offensiv mot varandra? ;)

Ingen by har blivit tagen de senaste 24h från varandra, och endast 10 st har bytat sida de senaste 48...
 

DeletedUser

Guest
Jaså, båda sidor laddar upp för en offensiv mot varandra? ;)

Ingen by har blivit tagen de senaste 24h från varandra, och endast 10 st har bytat sida de senaste 48...

Menade inte så.
Tycker bara han borde låta våra ledningar prata om hur läget är, för de är dom som representerar stammarnas diplomati, inte han.
 

DeletedUser

Guest
Menade inte så.
Tycker bara han borde låta våra ledningar prata om hur läget är, för de är dom som representerar stammarnas diplomati, inte han.

Jag ville bara få fram att det faktiskt såg ut att vara en IAP, inte att hålla med och skydda honom för att han pratar lite för mkt ;)
 

DeletedUser

Guest
har precis börjar skirva i forumet:p

har inte orkat annars så fick jag reda på det av akademi ansvarig DO-A och då tänkte jag att jag lika väl kan skirva det här:)

men ber om ursäkt för det och låter era diplo. sköta det i fortsättningen
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
har precis börjar skirva i forumet:p

har inte orkat annars så fick jag reda på det av akademi ansvarig DO-A och då tänkte jag att jag lika väl kan skirva det här:)

men ber om ursäkt för det och låter era diplo. sköta det i fortsättningen

ja! snälla var bara tyst!:p men allvarligt gubben, det där var nog inte meningen att släppas riktigt än, därför man låter ledningen tala om officiella saker...:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ser iofs ingenting hemligt med att två stammar slutat kriga, kan väl vem som helst konstatera om man kollar övertagningar osv...
 

DeletedUser

Guest
Dags för de två mest uppmärksamhetsk*ta stammarna och få tillbaka lite uppmärksamhet som tco och rk1 stulit från oss iom deras merging.

UrbanT och MR har under den sista veckan haft intensiva diskussioner om huruvida detta krig kommer leda till. Gemensamt har vi nu kommit fram till att tillhöra samma familj är den bästa lösningen för oss. Vi kommer ha samma diplomati och stå sida vid sida.
Det har redan florerat en massa rykten om att vi planerar attacker mot andra stammar och att vi upplevs som ett hot. Detta ligger det inte någon sanning i, vi har inte planerat att attackera någon. Vi kommer se över alla våra diplomatiska relationer och kontakter med de vi redan har någon diplomatisk relation med. Inom kort kommer vi kontakta berörda parter.

/MR familjen
 

DeletedUser

Guest
Denna tråd kan stängas iom att kriget är över och en annan liknande har skapats.
 
Topp