UrbanT vs MR

DeletedUser

Guest
Haha, där slog du huvudet på spiken :p

Väldigt vad alla SVIT-are verkar fanatiska. Vi i huvudstammarna verkar ta det mer som lite trevlig action i en annars händelselös tillvaro. :rolleyes:

Ja men det är lika bra du lägger ner på värld 2 och fokuserar på värld 4. För det är ändå inte ni som kommer stå som segrare när detta krig är slut ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, där slog du huvudet på spiken :p

Väldigt vad alla SVIT-are verkar fanatiska. Vi i huvudstammarna verkar ta det mer som lite trevlig action i en annars händelselös tillvaro. :rolleyes:


vänta bara :p Snart kommer vi vara ännu mer "fantastiska" efter att allt är klart som jag gör nu:p
 

DeletedUser

Guest
Tuffing. Kan du backa upp dom orden eller?

Kaffe i min by?

Jag ska göra så gott jag kan, mer kan jag inte göra! Jag kommer närmre och närmre, men det tar tid eftersom jag måste bygga upp alla byar. Så vad glada för att jag inte låg mitt i k44, då hade ni varit borta för länge sedan ;)

Ja varför inte, jag kommer förbi en sväng och tar med mig bullar som ett tack för inbjudan.
 

DeletedUser

Guest
Hur kan ni va stolta? 5 stammar mot 2? och ni har inte vunnit än!? hehe ni lär inte göra det heller :D
 

DeletedUser

Guest
Haha vilka var det som var störst i början av detta krig??

inkluderat alla akademier o skit??

sen är det väl inte vårat fel att Urbans medlemmar flyr o de då plockar in medlemmar från sina systerstammar för att hålla sig kvar i rankningen, plus att de merga med amf.
 

DeletedUser

Guest
Haha vilka var det som var störst i början av detta krig??

inkluderat alla akademier o skit??

sen är det väl inte vårat fel att Urbans medlemmar flyr o de då plockar in medlemmar från sina systerstammar för att hålla sig kvar i rankningen, plus att de merga med amf.

Hörru alla som lämnar flyr inte, vad jag vet har ingen lämnat för att ni är grymma och slår på oss, utan vi har alla våra små anledningar :)
T.ex. jag lämnade för att kunna snacka med er som IAP vänner istället som fiender så jag kan hålla vettiga intervjuer mer er ;)
 

DeletedUser

Guest
Hörru alla som lämnar flyr inte, vad jag vet har ingen lämnat för att ni är grymma och slår på oss, utan vi har alla våra små anledningar :)
T.ex. jag lämnade för att kunna snacka med er som IAP vänner istället som fiender så jag kan hålla vettiga intervjuer mer er ;)

jo vet är väl ingen som flyr av rädsla från ett krig som e så jämt, men måste ju gapa lite:D
 

DeletedUser

Guest
Haha vilka var det som var störst i början av detta krig??

inkluderat alla akademier o skit??

sen är det väl inte vårat fel att Urbans medlemmar flyr o de då plockar in medlemmar från sina systerstammar för att hålla sig kvar i rankningen, plus att de merga med amf.

Mergen mellan systerstammarna var ju för att underlätta kommunikation osv, rankningen är irrelevant.

Men det är kul att du har din egna uppfattning om saker o ting,
 

DeletedUser

Guest
Mergen mellan systerstammarna var ju för att underlätta kommunikation osv, rankningen är irrelevant.

Men det är kul att du har din egna uppfattning om saker o ting,

mm tycker också det är kul att jag har min egen uppfattning, men saken är den att i början av kriget så var Urban sidan den klart största om man ser till antalet poäng. Att ni nu är mindre ser jag bara som en framgång.

Visst förstår väl att ni inte bryr er så jäkla mycket om rankningen men måste ju få provocera ;)
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1: MR

Side 2: UrbanT

Timeframe: Sista 48 timmarna

Totala erövringar:

Sida 1: 61
Sida 2: 88
Skillnad: 27

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 21
Sida 2: 5
Skillnad: 16

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 527,919
Sida 2: 598,104
Skillnad: 70,185

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 219,864
Sida 2: 32,353
Skillnad: 187,511

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1: MR

Side 2: UrbanT

Timeframe: Sista 48 timmarna

Totala erövringar:

Sida 1: 61
Sida 2: 88
Skillnad: 27

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 21
Sida 2: 5
Skillnad: 16

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 527,919
Sida 2: 598,104
Skillnad: 70,185

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 219,864
Sida 2: 32,353
Skillnad: 187,511

image.php

Grats, MR hade en offensiv under de senaste 24h medans Urban hade sin för ett tag sedan.

Det där säger ju inte precis mycket.
 
Topp