UrbanT vs MR

DeletedUser

Guest
Stämmer inte fullt ut Jenzza, men de som kan gör, tror MR har lika stora/större problem med inaktivitet än vi för tillfället bara vilket förklarar att det varit lite enklare att plocka byar, men vafan det är bara att ta ikapp senare ;D
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Ok,då är jag väl glad då:D,tills jag vaknar av att mina byar har gått upp i rök:(,inte lika roligt kanske:)
__________________________________________
"En attack på mina byar är som en attack på mig"

V2:MR-SVT
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ok,då är jag väl glad då:D,tills jag vaknar av att mina byar har gått upp i rök:(,inte lika roligt kanske:)
__________________________________________
"En attack på mina byar är som en attack på mig"

V4:MR-SVT


Men så kan man juh inte tänka heller, ;)

Du får tänka att när du adlat någon så mår du fin :p
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Hehe,ja så kan man ju också tänka,man måste ju va lite postiv också;)
__________________________________________
"En attack på mina byar är som en attack på mig"

V2:MR-SVT
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Hehe,ja så kan man ju också tänka,man måste ju va lite postiv också;)
__________________________________________
"En attack på mina byar är som en attack på mig"

V4:MR-SVT

Precis! o önskar dig o alla andra i MR familjen lycka till, hoppas jag får se er som segrare i detta Krig =)
 

DeletedUser

Guest
Det vet jag oxå men får juh inte göra Urbans familjen ledsen :p

måste ge dom en liten gnutta hopp ;)

haha det är ju klart:p Men vissa dagar(kvällar) kan det faktiskt gå bra för Urban, För att sedan förlora allt igen plus lite till hehe
 

DeletedUser

Guest
Vilken kontinenet ligger du i lr större delar av SVT!?!?

I k36 :p men vi tar Urbans ändå. Ni i Urban kanske minst ZoaX? hehe Vi vart ovänner med Urban när svit hade 600.000p och då lyckades vi döda ZoaX ur UrbanL som hade 330.000p eller nå, Vi var 5 st 20.000pare mot honom:p Sen hotade Urban att starta krig med oss då joina jag och några kompisar MR-A och forsätta kriga med dom, Slutade med att jag gick från ca 25.000p till 120.000p :p, Sen dess har MR hjälpt oss mycket och nu kommer vi kriga tills vi dör för MR
 

DeletedUser

Guest
I k36 :p men vi tar Urbans ändå. Ni i Urban kanske minst ZoaX? hehe Vi vart ovänner med Urban när svit hade 600.000p och då lyckades vi döda ZoaX ur UrbanL som hade 330.000p eller nå, Vi var 5 st 20.000pare mot honom:p Sen hotade Urban att starta krig med oss då joina jag och några kompisar MR-A och forsätta kriga med dom, Slutade med att jag gick från ca 25.000p till 120.000p :p, Sen dess har MR hjälpt oss mycket och nu kommer vi kriga tills vi dör för MR


Gött mos juh ;)

Hehe är lite besviken på MR just nu fick höra en grej som jag inte kan gå in på!! men tycker det var dåligt av dom iaf!
 
Topp