UrbanT vs MR

DeletedUser

Guest
Enligt Twstats och För alltid

MR,MR-A vs UrbanT, UrbanA, UrbanL

Totala Erövringar mot den motsatta sidan:
Sida 1: 63
Sida 2: 36
Skillnad: 27
 

DeletedUser

Guest
Måste faktiskt tacka Urban, aldrig vart sån bra stämmning i stammen innan, alla tycker det ska bli kul som fan och alla är övertygade om seger:)(är väl ni i Urban också:D).

Detta kan nog bli riktigt kul iaf, det har ju varit lite tyst på senaste tiden så bra att nåt händer igen.
 

DeletedUser

Guest
Ja det behövs lite fart på denna världen, händer inte mkt på v1 och v2, v3 är den enda "krigsvärlden" där det är ständiga krig :)
 

DeletedUser

Guest
Vad menar du thingen? Jag har inte fått något personligt. Hela stammen har fått det som förslag
 

DeletedUser

Guest
jenzza är numera hedersmedlemm i MR, vi är väldigt glada över hans inställning och kommer belöna honom med ett paket kex.
 

DeletedUser

Guest
Kan någon förklara för mej?

Ska UrbanT och Mr slå sej ihopp eller vad försigår ? :S

Och jag vill även gratulera Mr till att INGEN medlem lämnade INNAN Kl: 00:00 :)
 

DeletedUser

Guest
Ne du tror en sammanslagning är rätt långt bort nu:) Vi ska istället inspektera varandras byar och bjuda varandra på kaffe hela dagarna(o kex)

hehe vi tvinga alla kvar med hot om att ta tillbaka alla kex vi delat ut, plus alla fina blå band vi gett alla medlemmar också.
 

DeletedUser

Guest
Ne du tror en sammanslagning är rätt långt bort nu:) Vi ska istället inspektera varandras byar och bjuda varandra på kaffe hela dagarna(o kex)

hehe vi tvinga alla kvar med hot om att ta tillbaka alla kex vi delat ut, plus alla fina blå band vi gett alla medlemmar också.

Fattar mindre nu faktiskt..
 

DeletedUser

Guest
Nej vi ska verkligen inte slå oss ihop, vi krigar mot varandra... :D
 

DeletedUser

Guest
monte idag kl 17:54
Idag kl 17:55 deklarerar vi i UrbanT krig emot stammen MR. Upprepade anfall på oss och våra systerstammar är inget vi på något sätt accepterar och åtgärder kommer att vidtas. Spelare som är kvar i MR efter midnatt kommer ses som flyktingar och jagas utan undantag.

Have fun

Monte

Detta brev har skickats till MR och vi går nu ut öppet med vad som komma skall. Kommer fortlöpande komma info i denna tråd.

Det här måste vara det mest pajasaktiga jag läst i TW-historien!
Fakta är att UrbanT med sina akademier bröt alliansen med MR och strax därpå attackerades några av våra byar av UrbanT. Det som hände sen var att MR reagerade precis som 20, AMF, DO m.m skulle ha gjort i samma situation!
Så var åtminstone ärliga med er krigsförklaring. Sen att ni fått med er AMF är riktigt tråkigt för utan MR så skulle AMF (fd KWN) gått under när dem krigade senast. Men det är lätt att glömma sina vänner som hjälpt med blod och svett tidigare.
Men vi kommer inte att vika oss, vi kommer inte att bli besegrade! Det kan ni lita på! Trots att Urban med sina ofantligt många akademier måste ta hjälp av AMF för att våga gå på oss så viker vi oss aldrig!!

/JS
 

DeletedUser

Guest
Jag ljög inte på något sätt i min krigsförklaring, det var så det var. Spelar ingen roll om vi anföll först, utan att ni anföll oss.

Ser inte var de skulle vara några problem i detta, har dessutom hört att Amf-1 inte fått den hjälp de velat ha av er i föregående krig. Tror inte de hade gått emot er om de varit nöjda med alliansen?

3-4 i övertagna byar under första natten. Va ska de bli av detta ;)
 
Topp