TW Version 7.0.

DeletedUser

Guest
Tycker det att synd att ni förstör för oss som gillar spelet som det är nu!

[17:23:22] TOJBI: asså VARFÖR SKA DOM GÖRA OM VÅRAT SPEL
[17:23:30] Avitus/Wh0?: ^
[17:23:46] Avitus/Wh0?: jävla hönshjärnor
[17:24:19] Haroo : ^
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som att DeadlyPoison gjort v14. Liknar hans konstiga idéer iaf.
 

DeletedUser

Guest
Tack för att ni förstört spelet :)
Jag hoppas att ni är nöjda eftersom förmodligen många kommer sluta för detta.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Tack för att ni förstört spelet :)
Jag hoppas att ni är nöjda eftersom förmodligen många kommer sluta för detta.

Vad är det du gnäller at, du har ju inte ens provat och vet inte vad alla förbättringar och funktioner innebär? Alla världar kommer fa version 7.0 tillagda förr eller senare.

Milisen kommer finnas tills dess att man nar 2 byar.
 

DeletedUser

Guest
ser ut att bli en rolig tid fram över. men om man kan köpa till sig uppgraderingar tycker jag inte är rättvisst. eller har jag missupfattat fel?
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
alla uppdateringar utom 1 tycke rjag är helt okej för det förrändrar inte själva spel sättet... det jag sysftar på är

milis, för hur ska man nu kunna farma folk early?

det tycker jag förstör mycket av början på världen.. den delen av tw som jag tycker är absolut roligast... synd att det kom något sånt.. men nog har men en anledning att sluta nu ^^
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Handlar helt enkelt om att lägga upp nya taktiker pa hur man skall fördärva sin fiende. Gamla världar kommer inte ha milis aktivt.
 

DeletedUser

Guest
Account managern ger en bara möjlighet att säga åt byar hur de ska byggas upp i framtiden, den gör inte så att byggnaderna ska kosta mindre...
 

DeletedUser

Guest
Premium

Kontohanteraren! Kontohanteraren är ett köpbart tillägg för vårt nuvarande premium system med ett antal nya funktioner för att underlätta hanteringen av stora konton, genom att delvis lägga till automatisering av tråkiga uppgifter. Ditt konto måste uppfylla två krav, ett minimum av byantal (standard är 20, men kan variera på olika världar) och så måste ditt konto ha vanligt premium aktiverat åtminstone för den tid du har tänkt lägga till kontohanteraren. Du kan aktivera kontohanteraren för 14 eller 30 dagar.

Ehm, vänta här nu. Finns det nån mer detaljerad information om denna, för jag hoppas verkligen inte att tw nu har programmerat en bot till alla spelare? Det skulle vara helt sjukt isf :confused::confused:
 

Barkbåt

Member
Reaktionspoäng
0
En positiv sak med det här nya är ju att man får en bra anledning att sluta spela. Det är ju bara pumpa upp farmen till nivå 3, vilket knappt kostar ett jota, så får man in 60 trupper utan förvarning. Sen är det ju bara aktivera fejkgräns, nattskydd och moral så har vi ett totalt ospelbart spel :D
 

DeletedUser

Guest
En positiv sak med det här nya är ju att man får en bra anledning att sluta spela. Det är ju bara pumpa upp farmen till nivå 3, vilket knappt kostar ett jota, så får man in 60 trupper utan förvarning. Sen är det ju bara aktivera fejkgräns, nattskydd och moral så har vi ett totalt ospelbart spel :D

HAHHAHAHA, LOL'D irl. Skönaste jävla kommentaren någonsin, samt så sant!
 
Topp