TW-träff Norrköping, prel datum 31/7-2010

DeletedUser

Guest
Såg att jag är anmäld :) jag kommer inte stanna så länge. Jag bor vid parken så jag tittar upp en sväng. utan adelsmän ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag och V kommer stå på stationen i typ 10 min från 16:00 och vänta på folk, missar man oss får man ringa: 0730327510

Sen går vi till volleyboll-näten/grillen i folkparken och möter upp med de som hittar dit.

Ta med engångsgrill om ni kan, vi kommer köpa typ en extra för säkerhetsskull :)
 

DeletedUser

Guest
Ugh, missade när det var. Är nog lite försent att åka nu :(
 

DeletedUser

Guest
Kan meddela att solen skiner o för er killar så solar tjejerna i bikini i Parken...välkomna till "peking":)

Väder: sol
vind 3m/s
23 grader
 

DeletedUser

Guest
Ni får ha det så trevligt i Norrköping. Ta en grogg för mig med ;)
 

DeletedUser

Guest
Fan de de var redigt kul !


Antar Suris lägger upp lite foton sen :)
 

DeletedUser

Guest
Har precis vaknat. Foton kommer nog senare.

Tänker tillbaka till igår och det var riktigt roligt att träffa er från BooYaa och Björn.:D

Kul var det att grilla, spela fotboll och titta på när ni andra spela beach volleyboll. :awsm:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Good Morogogogon!
Kan bara hålla med, det var jävligt kul. Foton kommer när jag vaknat till liv lite och orkat dra in dem på datorn.
Kommer lägga upp dem som ett öppet facebook-album som jag länkar till, orkar inte lägga upp på massa olika ställen.
 

DeletedUser

Guest
Kul o få träffa Booyaa, sur björn mfl o speciellt min gamla högstadie kompis sir M :)

Hade varit kul o stanna längre :)
 

DeletedUser

Guest
Om man ska beskriva Vodka utifrån bilderna så stämmer ordet trött rätt bra in :awsm:
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Haha äh, så farligt trött var jag inte men bilderna kom ju hela tiden när jag antingen satt och halvsov lite random sådär eller när jag precis spelat fotboll. Alltså, inte mitt fel att jag ser ut så utan fotografens!
 

DeletedUser

Guest
Haha äh, så farligt trött var jag inte men bilderna kom ju hela tiden när jag antingen satt och halvsov lite random sådär eller när jag precis spelat fotboll. Alltså, inte mitt fel att jag ser ut så utan fotografens!

tycker fotografen va lite elak, hon har ju lyckats få mig framstå som tjock :p
 
Topp