TW-träff Norrköping, prel datum 31/7-2010

DeletedUser

Guest
Jaha ja jag tar väl tag i detta då!


Plats: Norrköping, vi ses på resecentrum
Datum: Lördag - 31/7-2010
Tid: 16:00 och framåååt
Aktiviteter:
Grillning
Volleyboll
Fotboll
osv.

Förslag mottages gärna på aktiviteter. Finns en fin park med möjligheter för ovanstående. Finns även ställen att gå till där man får komma in om man är under 18.
Om någon har lust att hjälpa till med planering osv. är det inte helt fel heller.

Anmälda:
Purk
-Vendetta-
UncleDirty
Sir M
Pappskalle
miss private
beirutbomb
Mazon
Hennessy
Svarthöftde
Castel

Prel. Anm.:
Mudnor
CEE CEE/Malouh
BaronFTW
Fattoking
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sätt mig som prel så länge de inte inte finns något datum, sedan får vi se vad som händer, bostad fixar jag fram om jag behöver.
 

DeletedUser

Guest
Ja, om jag inte jobbar eller dylikt så kommer ju självklart jag. =)
 

DeletedUser

Guest
Sätt mig på prel, kan inte säga mer utan ett datum.
 

DeletedUser

Guest
Sätt mig med på prel listan beroende på vad jag gör kanske jag kan delta.

Kommer Wallin och Jennifer kommer troligtvis jag om jag inte har annat för mig. :D
 

BARONFTW

Member
Reaktionspoäng
0
Sätt mig på prel listan, det skulle vara kul att vara med på en TW träff :)

//Barre
 

BARONFTW

Member
Reaktionspoäng
0
Lördag - 26/6-2010 jag tycker det är ganska bra, då har man ett tag på sig att planera? :)

Eller vad tycker ni?

//Barre
 

DeletedUser

Guest
Sätt mig på prel , vet inte hur min sommar ser ut än men ja..:p
 

DeletedUser

Guest
@Barre: känns kanske lite väl tidigt? Någon gång i mitten/slutet av Juli känns kanske bättre. Eftersom det kanske inte blir så jättemånga som dyker upp så kan vi ju anpassa datumet lite. Fler förslag bitte. Får jag inga så får jag väl leta upp nåt random datum själv :)
 

BARONFTW

Member
Reaktionspoäng
0
@Barre: känns kanske lite väl tidigt? Någon gång i mitten/slutet av Juli känns kanske bättre. Eftersom det kanske inte blir så jättemånga som dyker upp så kan vi ju anpassa datumet lite. Fler förslag bitte. Får jag inga så får jag väl leta upp nåt random datum själv :)

Hehe, jo det är sant^^
 

DeletedUser

Guest
sätt mig som pel.

men utan datum så..

jag bokar rum på sura björnens hotel!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
@Barre: känns kanske lite väl tidigt? Någon gång i mitten/slutet av Juli känns kanske bättre. Eftersom det kanske inte blir så jättemånga som dyker upp så kan vi ju anpassa datumet lite. Fler förslag bitte. Får jag inga så får jag väl leta upp nåt random datum själv :)

Eller så är det bra att dra ett datum ganska snart, så det inte bara skjuts upp hela tiden...
 

DeletedUser

Guest
Så länge det är ett datum jag har pengar och det är varmt så äre luuugnt för mig. :D

Yeah... jag kan ju förutse sånt så det är chill! :rolleyes:

Okidoki Jennifer, jag sätter upp det som prel-datum, om någon har invändningar så kom med dem snarast!
 
Topp