TW-träff Norrköping, prel datum 31/7-2010

DeletedUser

Guest
Anmäl Pappskalle med han har timeout just nu men detta ville han gå på!
 

DeletedUser

Guest
Jag tittar in här igen :) och ser en del nya människor som anmält sitt intresse, intressant och roligt med alla som vill o kan, fler är bättre och roligare

Som svar på frågan om med Arrangör så ä mitt svar: Jag är inte direkt aktiv här på forums delen, du kan få min e-post för den kollar jag oftare än detta.

Jag kan tänka mig och vara bollplank/medhjälpare för det kan bli riktigt kul detta tror jag =)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dagsaktiviteten är nog alla välkommna på, men sedan när de blir utgång (runt 22:30 tiden och frammåt) så tror jag nog inte att dom under 18 är lika välkommna tyvärr
 

DeletedUser

Guest
Dagsaktiviteten är nog alla välkommna på, men sedan när de blir utgång (runt 22:30 tiden och frammåt) så tror jag nog inte att dom under 18 är lika välkommna tyvärr

då får vendetta och jag fixa en egen utgång, för annars är det ju döfött att komma;)
 

DeletedUser

Guest
såklart jag kommer

Jag bor ju i norrköping, skulle va kul att träffa lite andra likadana dårar som jag själv. Säg bara tiden så dyker jag upp
 

DeletedUser

Guest
hmmm man funderar ju lite på att åka genom hela sverige för att vara med på dagsaktiviteterna... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hmmm man funderar ju lite på att åka genom hela sverige för att vara med på dagsaktiviteterna... :rolleyes:

Jag kommer troligtvis, om det är fint väder, hålla mig i parken och inte gå ut. Och om det inte är fint väder så hittar man helt enkelt ett ställe där de som inte är 18 också kan vara. Världens bar kan funka tex.
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer troligtvis, om det är fint väder, hålla mig i parken och inte gå ut. Och om det inte är fint väder så hittar man helt enkelt ett ställe där de som inte är 18 också kan vara. Världens bar kan funka tex.

Jävla -18åringar!
 

DeletedUser

Guest

Finns det nat stalle med hogra aldersgrans an 18 man kan ga till? :)
Jag kanner tyvarr ingen i narheten av Norrkoping att sova hos sa vet inte om jag kan komma. Annars skulle det vara skoj att dyka upp. Intresset verkar hogt for denna traffen :)
 

DeletedUser

Guest
Sovplatser fixar man alltid fram i närheten av nkpg :p (Päron som bor ca 1,6 mil söder om nkpg)
 

DeletedUser

Guest
Finns det nat stalle med hogra aldersgrans an 18 man kan ga till? :)
Jag kanner tyvarr ingen i narheten av Norrkoping att sova hos sa vet inte om jag kan komma. Annars skulle det vara skoj att dyka upp. Intresset verkar hogt for denna traffen :)

Ja, Palace brukar ha 21. Fast inte alla dagar iofs.
Och jag skulle möjligtvis kunna ragga sovplats för folk hos min granne två trappor ovanför mig. Men det är aldrig fräscht i den lägenheten så det är på egen risk isf. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ja, Palace brukar ha 21. Fast inte alla dagar iofs.
Och jag skulle möjligtvis kunna ragga sovplats för folk hos min granne två trappor ovanför mig. Men det är aldrig fräscht i den lägenheten så det är på egen risk isf. :rolleyes:

Palace har gått i konkurs...
 
Topp