TW-träff Norrköping, prel datum 31/7-2010

DeletedUser

Guest
Jag kommer

Sätt upp mig på listan... OM jag inte åker på o jobba förstoss
 

DeletedUser

Guest
Som de ser ut nu så kommer jag nog inte att dyka upp på denna träffen, ekonomin tillåter de inte som de ser ut =/
 

DeletedUser

Guest
Jag ska bort en vecka nu och kommer inte ha internet (dock en jävligt aktiv kö så passa er) så jag drar till med en tid och en plats:

16:00 på Resecentrum, de som känner till Norrköping kan ju komma direkt till folkparken om de vill.

Man kan nå mig under fredagen och lördagen om man har några frågor på detta nummer: 0730327510 (det är inte mitt ^^)

Jag kommer hem den 27e så då kommer lite mer info upp men ville ge er något att gå efter redan nu.

Undrar ni något redan nu så kan ni alltid försöka få tag på Vendetta/Vodka Björn (bannad på forumet dock)


Pöss
 

DeletedUser

Guest
TW Träff

jag bor ca 2 stenkast från folkparken så jag kommer att titta förbi en sväng.
 

DeletedUser

Guest
Som det ser ut just nu tillåter inte min ekonomi detta. Maybe next time?
 

DeletedUser

Guest
Palace har gått in "konkurs" och bomullsfabriken har lagt ned.

Kvar finns Trädgården, samt Grand samt nattklubben Hugo

En man i min ålder 30+ går till Trädgården och Grand:)
 

DeletedUser

Guest
Det ska bli kul att se hur björnarna ser ut:)

Hur vi ser ut syns på våran profil!
 

DeletedUser

Guest
Vad ska man ta med sig?

Glatt humör, lite mat (kan vara bra att äta något om man skall ut och dricka senare) och en kamera kan vara att föredra (så du/ni kan dokumentera era vänner som ni spelat med en längre stund online och nu får ett ansikte på)

Sedan kan man säkert ta med mycket mera, men sällan de behövs och de blir bara jobbigt att släpa på allt efter ett tag
 

DeletedUser

Guest
Ja, som spook säger, mat. Vi tänkte grilla där.
Och jag kommer inte gå ut sen då jag har min underårige björnpappa att tänka på, så jag kommer ta med alkoholhaltiga drycker dit istället hehe.

Sen får vi väl se hur det blir, tror att man kan sitta på världens uteservering utan att de ska kolla leg och då kan vi ju gå dit. Sen rymmer min lägenhet en mindre efterfest också, vi får ju inte vara sämre än kaninerna i huvudstan.

Verkar som att det inte ska regna iaf, även om det inte blir soligt. Vodka fixar fotboll och jag en volleyboll (själv är jag totalt värdelös när det kommer till bollsporter så får väl sitta och pilla med brasan eller liknande)
 

DeletedUser

Guest
Finns de grillar i parken (kommer ej ihåg) eller är det slit o släng grillar som gäller ?
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Detta låter underbart dock så får jag önska er all lycka för att överträffa de där kaninerna i huvudstan, de går nog inte :p:D
 

DeletedUser

Guest
Finns de grillar i parken (kommer ej ihåg) eller är det slit o släng grillar som gäller ?

Jarå finns en, men den har jävligt äckligt galler antagligen iofs. Hmm kanske är bättre med engångs? Jag tar en tur dit imorn och rekognoserar helt enkelt.
 

DeletedUser

Guest
Jarå finns en, men den har jävligt äckligt galler antagligen iofs. Hmm kanske är bättre med engångs? Jag tar en tur dit imorn och rekognoserar helt enkelt.

Men va fan då kan man ju säkert ställa mini grillarna på de gallret så slipper man släpa kol tändvätska o skit :)


Brandsäkert o soft med ju xD
 
Topp